וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשקל כבד: השערים המצטיינים של גיליונות ספטמבר 2012

12.8.2012 / 8:30

גיליון ספטמבר, הגיליון הנחשב ביותר בכל מערכת מגזין אופנה, כבר כאן. מבין כל ההפקות המושקעות הווג האמריקאי צועד בראש עם ליידי גאגא על השער ו-916 עמודים

פעם בשנה בסתיו, בחודש ספטמבר, מגזיני האופנה המרכזיים בעולם מוציאים לאור גיליון עב כרס במיוחד, המגלה מה צפוי בחצי השנה הבאה. למה דווקא ספטמבר? אופנת חורף תמיד נחשבה יותר מאופנת קיץ בחצי כדור הארץ הצפוני. מעילים, חליפות צמר ומגפיים מוערכים יותר מכפכפי אצבע, שמלות כתפיות וביקיני. בנוסף, הרבה בתי אופנה ומעצבים שואפים לקדם שלל מוצרים לקראת הקור הגדול ולפני מבצעי המכירות הגדולים של חג המולד.

כמה פרסומות יש במגזיני ספטמבר?

גם החזרה לבית ספר ולקולג'ים מוסיפה לעניין ולחשיבות של גיליון ספטמבר. מפרסמים רבים מעוניינים להגיע לקהלים רבים בכל הנוגע לקניות, חופשות ומתנות. ספטמבר הוא התזמון הנכון מבחינתם והם מכוונים השקת מוצרים ועליית קמפיינים למועד הזה.

גיליון ספטמבר של ווג ארצות הברית, למשל, יימצא את דרכו כמעט לכל מערכת אופנה בעולם וישמש כלקסיקון נוצץ לכל מה שנכון ונחשב בעולם האופנה כרגע. בין דפי הכרום שלו מצויה התשובה לשאלות הבוערות מה הם הטרנדים החמים נכון לעכשיו, מי הם מעצבי ודוגמניות הרגע, כמו גם היכן הם החנויות והמקומות הנכונים לבקר ולהיראות בהם. כל גורמי התעשייה משנסים מותניים צרות לקראת חשיפת הגיליון המדובר.

אבל לא רק הם. גם בהוליווד הפנימו את המשמעות של שער גיליון ספטמבר. שחקניות רבות שואפות להתנוסס על שער הגיליון, אבל לא כל אחת תגיע לשם. רק כוכבות חמות מן הליגה הראשונה ייזכו. שום מערכת מגזין לא תסתכן. לכן, כמדי שנה בספטמבר, יקבל הקהל גם הפעם את ליידי גאגא, קייטי פרי, גוון סטפני, ויקטוריה בקהאם, מיילי סיירוס, ועוד. שמות מוכרים ופופולאריים שיבטיחו מכירה טובה של גיליון בעובי ספר הטלפונים של מדינת ניו יורק, אשר הושקע בו מאמץ רב.

ווג אמריקאי - ליידי גאגא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליידי של ממש. ליידי גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

כצפוי, הליידי מככבת על שער גיליון ספטמבר של הווג האמריקאי. השער הפעם, בניגוד לשער אוגוסט הפושר של המגזין עם ריאן לוכטה (שחיין על שער ווג?), מרשים וראוי. בת ה-26 מפתיעה בשמלת בת ים סגלגלה של מרק ג'ייקובס ולוק אלגנטי ובלתי אופייני. לא גימיק, אלא אופנת על של ממש. בראיון המלווה היא כמובן דיברה על הבושם החדש שלה "פיים" ("הוא גם מפחיד"), שמלת הבשר המושמצת ("למקרה שסבתא הייתה מגיעה למופע והייתה רוצה לדעת מה זה ליידי גאגא"), המוזיקה שלה ("לא מוזיקה שאנשים יקשיבו לה ויגידו: ' היא גאון', זה המוזיקה להזמנת דרינק, להתנשק, לגלות משהו על העבר").

הרפר'ז באזאר האמריקאי - גוון סטפני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כובע כרוב או ורד? גוון סטפני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד השערים היפים בספטמבר השנה הוא זה של גוון סטפני בהרפר'ז באזאר האמריקאי. הזמרת, שלאחרונה שבה להופיע עם הרכב תחילת דרכה במוזיקה 'נו דאוט', נראית נפלא בכובע אוברסייז ורוד של אלכסיס מאביי, בסגנון שמוצא את השראתו בכרוב או ורד, ושמלת סטרפלס של ז'יל סנדר. שפתון וצללית תואמים מחמיאים לעיניה החומות של בת ה-42. קשה לפספס מול העדשה של טרי ריצ'רדסון. סטפני דיברה על הסטייל שלה ("אני מתאפרת פעמיים ביום, כל פעם מחדש"), כושר וגזרה ("אין סודות, חייבים לאכול בריא"), אימהות ("זה סופר פאן") ועל תהילה ורכילות ("לא מפריע לי שמשקרים, זה לא משנה ולא מכעיס אותי").

הרפר'ז באזאר הבריטי - קירה נייטלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט אגבי וגישה בלתי מתאמצת. קירה נייטלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככישרון ידוע במשחק הבריטי, כאייקון אופנה וככוכבת התפקיד הראשי בעיבוד החדש לאנה קרנינה, קירה נייטלי הייתה בחירה טבעית. בצילום שלושה-רבעים המתעד מבט אגבי ומראה בלתי מתאמץ, המגזין מציג את אחד משערי ספטמבר היפים השנה. גם התאמת גופן הכותרת לוורד ולשפתון היא עבודת גרפיקה מהוקצעת. בצילום של אלן פון אנוורת', צלמת גרמניה ודוגמנית לשעבר שנודעה בצילומי נשים אירוטיים, קירה מציגה, בהתאם לבימוי של המגזין, גרסה מודרנית למלכה ג?וו?ינ?ב?יר האגדית, אשת המלך ארתור שהתאהבה באופן טרגי באחד מאבירי המלך. וזהו הסיפור מאחורי המבט העצוב-פגיע. כפרזנטורית הבישום של שאנל, קירה לובשת פה שמלה של בית האופנת העל הצרפתי. בראיון היא מדברת בגלוי על ביישנות, אהבה ומציאת אושר בוסף שנות העשרים לחייה (היא התארסה לאחרונה לרוקר הבריטי ג'יימס רייטון מהקסונס).

אל האמריקאי - קייטי פרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגרושה שלאחרונה הפכה להיות די עליזה נראית כאן בטרנד השיער חביב עליה: תוספת צבעונית כלשהי ושמלת בוטגה ונטה ורודה עם אפליקציית מותן מנצנצת. בת ה-27 זכתה גם בשנה שעברה בשער גיליון ספטמבר - אז זה היה במגזין אינסטייל, מה שמבסס את מעמדה בליגה היוקרתית של 'מקדמות מכירות המגזינים'. קייטי, שככל הנראה הצטלמה לשער במסגרת קידום הסרט התיעודי בכיכובה ("פארט אוף מי 3D"), דיברה על יחסים ("ברור שיש לי הרבה מה לומר עכשיו"), קריירה ("אני אוהבת מה שאני עושה, אבל לא אוכל להיות מלכת הממתקים כל הזמן"), על מקומה כמודל לחיקוי ("אני לא מתכוונת להגיד לאיש מתי לעשות סקס או לעשן, אבל אני מנסה לחיות את חיי ביושר ואני מקווה שזה מעביר מסר נכון").

ווג גרמניה - טוני גראן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אותה השמלה של קייטי פרי. טוני גארן/מערכת וואלה!, צילום מסך

באופן לא מפתיע, הדוגמנית הגרמנייה המצליחה ביותר היום טוני גראן מככבת על שער ווג מולדתה. תמונת השער המהפנטת של הגיליון המוקדש לאופנה ואמנות ("פאשן אונד קונסט", כמו שמצוין), ומסבירה בחטף מדוע גארן היא דוגמנית מבוקשת כל כך. כמו כן, לא קשה להבין מדוע צלם האופנה אלכסיי לובומירסקי התחבב מאוד על סלבריטאים ולא עובר חודש מבלי שמתפרסם שער מגזין אופנה כלשהו שלו. היפיפייה הבלונדינית תכולת העיניים לובשת כאן את אותה שמלת בוטגה ונטה שלובשת קייטי פרי במגזין אל. הבדל הגוון - ורוד אצל קייטי וסגלגל אצל טוני - קשור כמובן לעיבוד תמונה. איפה השמלה היפה הצטלמה יותר טוב? אנחנו מאמינים ששער דוגמנית הוא תמיד אופנה נטו, בניגוד לשער סלבריטאית שמקדמת פרויקט כלשהו, ולכן טוני היא בחירה טבעית.

גלאמור האמריקאי - ויקטוריה בקהאם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנקודה טובה בחייה. ויקטוריה בקהאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

שער מגזין גלאמור מציג באופן מקורי את נערת השער שלו באמבטיה. גברת בקהאם, מאופרת, ענודה בצמיד של מרטין כץ ועם כתר ילדותי כלשהו, נראית מרוצה למדי באמבטיית קצף - מעין תזכורת לנקודה הטובה של חייה היום. היא מוערכת כמעצבת אופנה, תופיע עם חברותיה לספייס גירלס בטקס הנעילה של האולימפיאדה, נולדה לה סוף סוך הבת שהיא רצתה כל כך והיא לא צריכה, נכון לעכשיו, להדוף והתמודד עם שמועות על בגידות של בעלה דיויד בקהאם. ויקטוריה גם משמשת פה כעורכת אורחת. בת ה-38 הסבירה מדוע היא כמעט ולא מחייכת ("זה רק מאז שהתחלתי לעסוק באופנה. יצרתי אישיות מסוימת. זה סוג של שריון"), חייה בעוד חמש שנים ("אני רוצה שכולם יהיו בריאים ומאושרים ואני רוצה לגם להמשיך לגרום לנשים להיות יפות וחזקות"), ועל דיוויד בפרזנטציית קולקציית הסתיו האחרונה שלה ("אמרתי לו שיבוא. רציתי חיבוק. אני שמחה שהוא בא. אני חושבת שהוא נדהם").

לינדסי וויקסון - פלייר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתי לב. לינדסי וויקסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם חיוך שפתי הלב שלה והרווח החמוד בין שיניה הקדמיות, לינדסי וויקסון כובשת עוד שער נחשב. בת השמונה עשרה, שהספיקה עוד לפני סיום התיכון לטופף עך מסלולי שאנל, דיור וורסצ’ה, היא היום מהדוגמניות האמריקאיות המצליחות בעולם. בחירתה לשער היא המשך מסורת מגזין האופנה והתרבות הקנדי להציג דווקא דוגמניות ושחקניות אמריקאיות על שעריו. לינדסי לובשת פה מעיל, טופ וחצאית של פראבל גורונג, מעצב אמריקאי ממוצא נפאלי החביב במיוחד על מישל אובמה. העגילים של לארוצ’י והטבעת של קוקו ג’ולרי.

ווג בריטניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדפסי משי לכאורה לא מתאימים. קרלי קלוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

על שער מגזין הווג הבריטי הגדול אי פעם מתנוססת דווקא דוגמנית הרגע האמריקאית קרלי קלוס. בת העשרים ירוקת העיניים לובשת פה פריטים מודפסים ורק לכאורה לא מתאימים של ג’ונתן סונדרס. הבחירה בעבודותיו של סונדרס היא צעד נוסף בהצלחתו של המעצב הסקוטי הצעיר, שנודע בעבודתו עם הדפסי משי והתחבב גם על אשת ראש הממשלה הבריטי סמנת’ה קמרון. המראה הכללי מזכיר קצת את שערי מגזינים מאמצע ושלהי שנות השבעים. הצילום של ניק נייט מורגש בזכות הזוהר והאור המחמיאים כל כך, סגנון שהפך אותו לצלם מבוקש בקרב סלבריטאים הוליוודיים.

דיטיילס - ג'ייק ג'ילנהול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גברי מתמיד. ג'ייק ג'ילנהול/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממבט ראשון בשער גיליון ספטמבר של מגזין האופנה והלייף סטייל לגברים 'דיטיילס', נדמה שהכוכב פה הוא פחות ג’ייק ג’ילנהול, ויותר הזקן הסמיך שלו. הכוכב בן ה-31 מעולם לא נראה גברי יותר. ייתכן כי הבחירה במראה הכל כך לא מעודן נובע מתפקידו כשוטר בסרטו החדש, End of Watch, סרט פעולה העוסק במאבקם של שוטרים בלוס אנג’לס נגד קרטל סמים אשר מתוכנן לצאת בארצות הברית ב-21 ספטמבר. אפילו עיניו הכחולות כל כך של השחקן יפה התואר נראות פה עמומות למדי. אבל יש להודות שאופנת הקז’ואל - סוודר שחור צמוד וטי אפורה המציצה מתחת - בהחלט מחמיאה לו. ג’ייק דיבר עם המגזין על ההכנות שנדרשו לסרט (“חמישה חודשים לצילומים של 22 יום. שלושה לילות בשבוע בנסיעה עם שוטרים אמיתיים, אימוני קראטה כל בוקר…והרביצו לי הרבה”), הצד השני של המצלמה (“גדלתי בצד השני של המצלמה, וכן אני אוהב לעשות סרטים כמו שאני אוהב לשחק בהם. אני אוהב להביט בשחקנים ולראות מה הם עושים”), ואיך הוא תופס את החיים (“כל מסע מתחיל בפחד. ואני רוצה חוויה של ממש”).

מארי קלייר - רייצ'ל וויס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גברת ג'יימס בונד מקדמת סרט חדש בכיכובה. רייצ'ל וויס/מערכת וואלה!, צילום מסך

רייצ’ל וויס, או גברת ג’יימס בונד, כפי שהיא מכונה לפעמים, מככבת על שער מארי קלייר הבריטי. בשיער שחור גלי שהוטה פה הצידה, עיניים ירוקות ועור חרסינה, בת ה-42 מזכירה מדוע היא נחשבת לאחת השחקניות הבריטיות היפות אי פעם. לצילום של צלם האופנה הבריטי- ניו יורקי טש, לבשה וייס שמלת ג’ייסון וו עם דיגום רשת ותחרה באדום ושחור, שמתיישב מצוין עם שיערה הכהה והשפתון האדמדם. בראיון היא מדברת על סרטה החדש The Bourne Legacy, מותחן והחלק הרביעי בסדרת “זהות בדויה”, בו היא מגלמת מדענית החוששת לחייה, על בעלה דניאל קרייג (“היינו חברים שנים קודם…אני אשנה את הנושא”), ועל אימהות (“לפעמים זה כיף לברוח ולחשוב שהיום אני לא מחליפה חיתולים”).

ג'סיקה צ'סטיין וקייט מידלטון - וניטי פייר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הג'ינג'ית והדוכסית. ג'סיקה צ'סטיין וקייט מידלטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שזכתה להופיע על שער גיליון ספטמבר של מגזין התרבות והסטייל הנחשב כידוע היא קייט מידלטון, הדוכסית כבשה בפעם השלישית ברציפות את המקום הראשון ברשימת המתלבשים הטובים ביותר השנתית של המגזין אשר פורסמה בשבוע שעבר. עם זאת, בגרסת המינויים מככבת הג'ינג'ית הכי חמה בהוליווד היום. ג'סיקה צ'סטיין, שאוסקר עבורה הוא רק עניין של זמן, זכתה בכבוד בזכות מיקומה במקום השני. לאור בחירות האופנה שלה באירועי שטיח אדום השנה, כמו בפסטיבל קאן למשל, נראה כי הרוויחה את מקומה באופן מוצדק. בעוד שתמונת הדוכסית היא תמונת ארכיון חדשותית שצולמה לפני שנה, התמונה של צ'סטיין, שצילם מריו טסטינו, מרשימה הרבה יותר. הכוכבת בת ה-31 זוהרת כאן בשמלה עמוקת מחשוף באופן שאינו פוגם בשיק האלגנטי של המראה. הוויתור על טשטוש מוחלט של נמשיה, מה שנחשב ליוצא דופן בצילום שער של מנומשת כלשהי, יצר מראה טבעי וחביב.

הגיליונות המהממים של ספטמבר 2011

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully