וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעדיפה נוחות על סטייל: בר רפאלי מדגמנת תכשיטים

29.8.2012 / 18:51

האם יש קשר בינה לקולקציית התכשיטים שהיא משיקה, מה מייחד את הלנז'רי שלה ואיך היא בוחרת מה ללבוש על השטיח האדום - בר רפאלי מדגמנת לה. שטרן

צילום: אבי כהן; עריכה: אמיר קוטיגרו

בר רפאלי אירחה היום (רביעי) בהילטון תל אביב קבוצת מוזמנים מצומצמת, לרגל השקת קולקציית התכשיטים "מיי קולקשן", אותה היא מקדמת בקמפיין רב היקף מאז מאי השנה, בשיתוף עם ה.שטרן.

בר בת ה-27 לבשה לארוע חצאית באורך הרצפה של ג'וזף וגופיית כתפיות ספגטי, שניהם בגוון שנהב קייצי ובמרקם קליל, שהתגלו כצירוף מצוין ומחמיא. מדי פעם נופפה בשתי ידיה ענודות התכשיטים ונראתה קצת כמו ילדה בת שש שקיבלה שקית הפתעות. אימה, ציפי רפאלי, השקיפה בעיני נץ וגבות מצוירות מן הצד על בתה. מבט חטוף באם הגדולה מגלה כי עיני התכלת, השיזוף והנוכחות, משותפים לאם ולבת, אך הדימיון, באופן מפתיע, פחו?ת מה שנוטים לחשוב. בר, רק שתדעו, דומה יותר לאבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רפאלי בקמפיין תכשיטי "מיי-קולקשן" של ה. שטרן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את קמפיין הקולקציה בכיכובה של רפאלי, צילם בניו יורק במאי השנה צלם האופנה והפורטרטים הנודע טום מונרו. הצלם בעל הנסיון של כ-15 שנה, צילם בעבר ידוענים גדולים מן החיים כמו מדונה, ליידי גאגא, ג'סטין טימברלייק, סקרלט ג'והנסון, ואחרים, כמו גם קמפיינים לבתי אופנה מרכזיים כמו ברברי, קלווין קליין, ז'יבנשי, קלואה, מוסקינו, ועוד. העדפתו לצילום קלאסי, לא מורכב מדי וכזה העושה צדק עם המצולמים ושואף לרצותם, כפי שהוא עצמו אמר פעם למגזין אל, ניכר בתמונות הקמפיין. רפאלי נראית במיטבה בצילומי אוווירה נינוחים ואופטימיים.

הקולקציה שהושקה, כוללת מגוון תכשיטים יומיומיים מבוססי זהב 18 קראט. ניתן למצוא פה הרבה עיצובים מתקתקים-רומנטיים בדמות לבבות, מלאכים, מטבעות, פנינים, פרחים, עלים, כוכבים וציפורים, ומנגד, גם עיצובים למצב רוח אפל יותר, כמו גולגולות, עצמות וזיקיות. מי שמאמין כי תכשיט עשוי להצילו מכל רע, יישמח למצוא פה תליוני "אנרגיה" ותליונים "נגד עין הרע". בטווח מחירים של 372-6,960 שקלים.

לפני רפאלי, שימשה יעל גולדמן כפני החברה בארץ. הפרזנטורית הפורשת והנוכחית נפגשו כאן, נפלו זו לזרועות זו, התנשקו והסתודדו. עם זאת, סביר שלא על ענייני שכר.

בעבר שימשו כפרזנטריות ה. שטרן העולמיות, דוגמניות ושחקניות ידועות כמו קייט מוס ואשלי ג'אד. קייט הולמס משמשת נכון לעכשיו כפני החברה.


מציצים לתיק האיפור של בר רפאלי

מציצים לקולקציית הלנז'רי של בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully