וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית החדש של סטפנו פילאטי

לירוי שופן

4.9.2012 / 14:17

סטפנו פילאטי, המעצב הראשי לשעבר של איב סן לורן, מצטרף אל בית האופנה האיטלקי ארמנג'ילדו זניה. קולקציות ראשונות צפויות להיחשף בחודש יוני הקרוב

בסוף האיטלקים חוזרים לאיטליה. הבוקר נודע כי מעצב האופנה סטפנו פילטי (46), שבחודש פברואר האחרון סיים תקופה של שמונה שנים בבית האופנה הצרפתי איב סן לורן, יתמנה למעצב ראשי בבית האופנה הוותיק ארמנג'ילדו זניה. על פי דיווח שהובא ביומון האופנה WWD.COM, פילאטי יכנס לתפקיד בחודש ינואר הקרוב ויתמקד בקולקציית הליבה לגברים, קולקציות הקוטור, ותצוגות האופנה הקשורות אליהן. בנוסף, הוא צפוי להשיק מחדש את קו הנשים של הבית, המכונה 'אגנונה'.

בית זניה, שנוסד ב-1910 ומשיג כיום מחזור הגבוה ממיליארד אירו בשנה, מתמחה בבגדים מחוייטים ונודע בחליפות היוקרה שהוא מציע, הנתפרות בחלקן בעבודה ידנית ותוך שימוש בחומרים משובחים. לראייה, הוא אף מייצר חליפות עבור מותגי יוקרה אחרים.

ניכר שמינויו של פילאטי, שלמרות ביקורת שהופנתה כלפיו היה אחראי למספר להיטים לא מבוטל באיב סן לורן, נועד כדי לאותת על אופק חדש לבית האופנה, שעד כה נודע בטעם שמרני למדי. אם הדברים יתפתחו כצפוי, סביר להניח שהקולקציות הבאות של זניה ייהנו מקונספטים עונתיים מתקדמים מבעבר. לפילאטי חיבה לקלאסיקות מודרניות מחד, ולצלליות יוצאות דופן מנגד. הקולקציות הראשונות תחת שרביטו של פילאטי– קולקציית גברים לקיץ 2014 וקולקציית קרוז לנשים לעונת 2014 - יוצגו בחודש יוני הקרוב.

מעצב האופנה סטפנו פילאטי, 2011. GettyImages
סטפנו פילאטי בסיום תצוגת האופנה האחרונה בבית אין סן לורן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully