וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטיק אלומה בתל אביב ייסגר

10.9.2012 / 17:11

בוטיק המעצבת אלומה קליין בתל אביב, שנוסד לפני כשלוש שנים במתחם בזל ונודע בסגנון יוצא דופן, ייסגר בתקופה הקרובה. "לכל אחת מאיתנו רצונות להמשיך לכיוונים אחרים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית החורף הקודמת של אלומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק בשבוע שעבר התבשרה תעשיית האופנה המקומית על סגירתם של מותגי האופנה המקומיים 'אנה קיי' ו'מנדינקה'. כעת מצטרפת לרשימה גם המעצבת אלומה קליין, שהקימה לפני כשלוש שנים יחד עם היזמית קרין בלום את הבוטיק הנושא את שמה במתחם בזל בתל אביב.

הבוקר אישרה קליין כי היא אכן תסיים את פעילותה של החנות בתקופה קרובה, ומסרה: "היו לנו כמה שנים מדהימות בחנות בבזל והגשמנו חלום משותף. למדנו הרבה והרווחנו חברות מופלאה. חלומות משתנים כל הזמן ולכל אחת מאיתנו יש רצונות להמשיך לכיוונים אחרים. כל אחת מאיתנו מתרגשת מאוד מהכיוון החדש שלה".

המעצבת המוערכת ידועה בזכות כתב היד הייחודי שפיתחה בדמות סטייל גותי עם השפעות של רוק'נרול, המורכב מפריטים כגון שמלות תחרה שחורות, עליוניות קימונו דרמטיות מקטיפה, צווארונים ושרשראות ענק מחרוזי זכוכית עתיקים. פעמים רבות סגנונה אופיין בטכניקות של פירוק והרכבה בין חומרים שונים ובין בדים ישנים לחדשים.

קליין, בוגרת לימודי אופנה באקדמיה לאמנות ועיצוב 'בצלאל', הקימה את המותג 'אלומה' לפני 12 שנים, בזמן שהתגוררה ועבדה בלונדון. את עיצוביה באותה תקופה היה ניתן למצוא בבתי אופנה כמו הרודס וסלפרידג'ס. בשנת 2007 חזרה ארצה, ושנתיים מאוחר יותר פתחה עם בלום את החנות הראשונה והיחידה למותג.

בחודשים האחרונים נרשמו סגירתם של חנות המעצבת אניה פליט בכיכר מסריק בתל אביב, מותג הגברים השכן מיסון רוז' ובוטיק פישנדג בדיזנגוף.

מכירה אחרונה והנחות על הביגוד הקיים תתקיים בימים רביעי
(12 בספטמבר) עד שישי (14 בספטמבר). אשתורי הפרחי 9, תל אביב.

תאריך עדכון אחרון: 10 בספטמבר, 19:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully