וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונדיניות נהנות יותר? נטלי פורטמן מתכוונת לגלות

24.9.2012 / 13:58

נטלי פורטמן, שנודעה בזכות שיער חום שהפך עם השנים לסימן ההיכר שלה, הפציעה השבוע בבלונד בוהק. אורחי אירוע שטיח אדום, כמו גם התקשורת, נותרו המומים נוכח השינוי

נטלי פורטמן באירוע השקת סדרת מופעי המחול של פרויקט la דאנס בניו יורק, 22 ספטמבר 2012. Alex J. Berliner, AP
נטלי פורטמן גרסת הבלונד השבוע בניו יורק/AP, Alex J. Berliner

מאז שפרצה לתודעה הציבורית כילדה שחקנית, נטלי פורטמן נודעה לא רק בזכות כישורי משחק, אלא גם בזכות שיער חום טבעי ובוהק שהיה לאחד מסימני ההיכר שלה. אבל במוצאי שבת, זוכת האוסקר הופיעה לאירוע שטיח אדום של פרויקט LA דאנס בניו יורק דווקא בשיער בלונדיני. סביר להניח שבאי האירוע, הראשון בסדרת מופעי מחול שיזם בעלה הרקדן-כוריאוגרף בנג'מין מילפייה, נותרו המומים לנוכח הבלונדינית הלא מוכרת, שהתגלתה כאמור כפורטמן.

"עשיתי את זה רק לפני יומיים" גילתה הבלונדינית הטרייה ונראתה כל הזמן די מרוצה מן ההלם סביבה. שמלת כמו-כלה של דיור מקולקציית הקוטור הראשונה של רף סימונס לבית אופנת העל הצרפתי, ותכשיטי ואן קליף השלימו מראה הוליוודי בערב ניו יורקי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נטלי פורטמן גרסת הלידה והשיער הכהה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה הוביל לשינוי התקדימי? תפקיד. “זה לעבודה”, אמרה בת ה-31, אבל סירבה לפרט מעבר לכך. ככל הנראה, היא מגלמת בימים אלו תפקיד חדש הדורש פרידה משיערה החום לטובת הבהרה דראסטית.

על השינוי אחראית, כפי שפורטמן אמרה, טרייסי קנינגהאם, מעצבת שיער עם כישורי כימיית שיער המבוססת בלוס אנג’לס, ופופולרית בקרב כוכבים הוליוודיים הנזקקים או שואפים לשינוי גוון שיער ללא נזקים. בעיר הסרטים היא ידועה פשוט כ“טרייסי קולוריסט”. מבין לקוחותיה ניתן למנות את ג’ניפר לופז, קמרון דיאז, ניקול ריצ’י, רבקה רומיין, קייט בקינסייל ועוד. טריסי גם משמשת כמעצבת שיער וסטייליסטית בהפקות אופנה מגזיניות.

כל זמן האירוע, אגב, פורטמן לא הפסיקה לחייך. האם היו אלו הכיסים בשמלת הקוטור שלה? (“אני אוהבת שיש לה כיסים”, היא אמרה); האם זוהי ההשקה המוצלחת של הפרויקט האישי של בעלה? (קולקטיב אמנות סדרתי המערב כשרונות רבים בתחומי אמנויות הבמה); או שבלונדיניות אכן נהנות יותר? אין לדעת. אבל נראה שמתקיים פה שינוי פרסונלי מעניין. “אמא שלי אמרה לי שהפכתי להיות אדם אחר”, היא גילתה.

ובשטיח אדום אחר - הכוכבות הגדולות של טקס פרסי האמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully