וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט: שוחררו טיזרים לקמפיין בושם שאנל 5

9.10.2012 / 14:00

טיזרים לקמפיין החדש של בראד פיט לשאנל 5 שוחררו לרשת בהם הכוכב נשמע בקולו המפתה שואל כמה שאלות מסקרנות, אך השאלה פה היא האם גבר יכול למכור בושם נשים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לראשונה בתולדות הבושם האיקוני נבחר גבר לככב בקמפיין הפרסומי. בראד פיט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה הוביל את שאנל לבחור לראשונה בגבר לקידום שאנל 5 הבושם הוותיק של בית אופנת העל? והאם גבר אכן מסוגל למכור בושם של נשים? התשובות לשאלות הללו יתגלו רק בעוד מספר ימים, עם עליית הקמפיין הבינלאומי בכיכוב בראד פיט לבושם האיקוני. בינתיים שוחררו לרשת שלושה טיזרים בני שבע שניות כל אחד, המלווים בקולו המפתה של הכוכב בן ה-48. בהנחה שהוא פונה לגברת כלשהי, פיט נשמע שואל שלוש שאלות מסקרנות: "את הולכת לאיזשהו מקום? את מרגישה ברת מזל? ומה כל המיסתורין?"

באמת מה? את התשובות נדע רק ב-15 באוקטובר עם ההשקה הבינלאומית של הקמפיין, כחמישה חודשים לאחר הפרסום הראשוני על שכירתו. והכוכב, על פי המדווח, יענה עליהן בעצמו.

"לשמור על האגדה חיה, חייבים תמיד לשנות את נקודת הראות שלה", אמר אנדריאה ד'אווק, נשיא חטיבת הבישום והיופי של שאנל. "זוהי הפעם הראשונה שיש לנו גבר המשמש כדובר לבושם נשים. אנו סבורים שהבושם הוא אמצעי פיתוי בין נשים וגברים. שאנל 5 הוא מותג מוביל שלנו בבישום ואנו מוכנים להשקיע בו לצורך שמירה על מקומו".

ד'אווק הדגיש שבית האופנה מתכנן להשתמש בבראד פיט רק לקידום שאנל 5. בצעד הזה הכוכב בן ה-48 מצטרף לשורה של פנים מפורסמות שקידמו את הבושם ב-90 שנות קיומו,כמו קתרין דנב, קרול בוקה, ניקול קידמן, אודרי טאטו, אלי מקגרו, ונסה פארדי וקנדיס ברגן.

ד'אווק נמנע מלמסור יותר מדי פרטים על הפרסומת הטלוויזיונית, אך ציין שהפרסומת בויימה על ג'ו רייט ובראד פיט נראה בה מדבר לגורם עלום כלשהו, באופן העושה רושם שמדובר באישה, אך למעשה, כך מתגלה בהמשך, הוא מדבר לבושם.

ג'ו רייט עובד עם שאנל מאז 2006 ועד כה ביים מספר פרסומות לבושם קוקו מדמוזל על קירה נייטלי, מי שכיכבה בעבר בשניים מסרטיו המצליחים: 'גאווה ודיעה קדומה' (2005) ו'כפרה' (2008) ובקרוב, בעיבוד החדש ל'אנה קרנינה' (הצפוי להגיע אלינו בפברואר הקרוב).

סרטון הטלוויזיה יעלה, כאמור, ב-15 אוקטובר במסגרת השקה בינלאומית. מודעות הפרינט יעלו במגזיני אופנה, יופי ולייפסטייל החל מנובמבר. ד'אווק הוסיף שלקמפיין תהייה נוכחות גם ברשתות חברתיות. "אנו מגיעים לכל אמצעי תקשורת", הוא אמר. "אנו מאמינים שהקמפיין המודרני והדינמי הזה יגרום לאנשים לשנות את תפיסתם על שאנל 5".

פרטים על שכרו של הכוכב הנחשק לא נמסרו, אולם מקורות בתעשיית האופנה העריכו שמדובר על עלות כוללת של עשרה מיליוני דולרים, אשר מתוכם כשבעה משולמים לפיט עבור שירותיו. .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully