וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרל לאגרפלד: "בראד פיט הכי מפורסם וסקסי בעולם"

14.10.2012 / 16:26

קרל לאגרפלד מבקר בלונדון לרגל הגעת תערוכת 'הז'קט הקטן השחור' (The Little Black Jacket) לעיר. על הדרך הוא מחניף לקייט מידלטון ומתעלף מבראד פיט

אימג'בנק GettyImages

קרל לאגרפלד, המנהל האמנותי של שאנל, ביקר ביום חמישי האחרון (11 באוקטובר) בלונדון, לרגל פתיחת תערוכת הצילומים "הז'קט הקטן השחור" (The Little Black Jacket), בגלריה סאצ'י בעיר. כשהוא עטור בסמליו המסחריים – חליפה וכפפות שחורות – האיש שמנהיג את שאנל בשלושת העשורים האחרונים, הגיע ללונדון, בפעם הראשונה לאחר חמש שנים.

בתערוכה מוצגים צילומים של סלבס מקרב חבריו של לאגרפלד, הלבושים בפריט האיקוני ביותר של שאנל – ז'קט קטן שחור, כפי שעוצב על ידי קוקו שאנל בתחילת המאה הקודמת ונמכר עד היום. התערוכה מלווה את השקתו של ספר הצילומים שהוציא לאגרפלד בסתיו שעבר, בשיתוף עם קארין רויטפלד, העורכת לשעבר של ווג פריז.

"בשבילי, זו אותה קטגוריה כמו ג'ינס, טישירטס, ז'קטים לגברים וזה דבר בסיסי במלתחת נשים בימינו. הז'קט הכי בסיסי שאתה יכול למצוא, הוא הז'קט השחור הקטן. זו הסיבה שהיה כיף לשחק עם משהו מאוד בסיסי ולעשות משהו עם פנטזיה או לתת לזה להיות תלוי באישיות של האדם בצילום. אבל זה היה נהדר לשחק עם קארין והאנשים שהיו מוכנים לשחק עם הפריט הזה ולהפוך את הפריט הקלאסי לפריט פנטסטי".

מחר (15 באוקטובר) יחשפו בשאנל את הקמפיין החדש לבושם שאנל 5, כשלראשונה בהיסטוריה של המותג ישמש גבר כפרזנטור - בראד פיט. למרות שלאגרפלד לא ממונה על תחום הבישום בשאנל, הוא תומך נלהב של המהלך: "כן למה לא? גברים חייבים להריח את הבושם, אז אני חושב שזה רעיון מושלם. זה מעולם לא נעשה", אומר לאגרפלד. "בדרך כלל זה תמיד בחורות וכוכבים ודברים כאלה. אני חושב שזה הרעיון הכי חדשני בתעשיית הבשמים. כולם משתמשים במרלין מונרו וכל הכוכבים שעשינו וכל זה, כך שאני חושב שהרעיון הכי חדש שהיה יכול להיות לשאנל, היה לקחת גבר, אבל בשביל זה אתה חייב לקחת את הגבר הכי מפורסם והכי סקסי בעולם, וזה בראד פיט.

כשנשאל לאגרפלד האם היה מלביש את קייט מידלטון ענה: "כן, למה לא, היא פשוט יפיפייה. כמו קייט מוס, אני חושב שהבחורות האנגליות נהדרות. הרבה בחורות אנגליות של הרגע הן בעלות אישיות. אני חושב שהנשים האנגליות כמעט יותר טובות מהגברים האנגלים".

התערוכה שהוצגה לראשונה בטוקיו באפריל 2012, ולאחר מכן הגיעה לניו יורק, טייפה והונג קונג, תרוץ בלונדון עד ה-28 באוקטובר, ומשם תמשיך למוסקבה, סידני, פריז וברלין - שם תוצג ב-23 בנובמבר.

The Little Black Jacket
SAATCHI GALLERY
DUKE OF YORK'S HQ
KING'S ROAD - LONDON SW3 4RY
12 באוקטובר עד 28 באוקטובר

ז'קט שחור קטן - אתר התערוכה הרשמי

קרל לאגרפלד עם קארין רויטפלד (י) ושרה ג'סיקה פרקר בפתיחת התערוכה Little Black Jacket בלונדון. Adam Pretty, GettyImages
קרל לאגרפלד עם קארין רויטפלד/GettyImages, Adam Pretty
קרל לאגרפלד עם שרה ג'סיקה פרקר (י)  וונסה פאראדי בפתיחת התערוכה Little Black Jacket בלונדון. Adam Pretty, GettyImages
קרל לאגרפלד עם ונסה פאראדי/GettyImages, Adam Pretty
קרל לאגרפלד בפתיחת התערוכה Little Black Jacket בלונדון. Adam Pretty, GettyImages
קרל לאגרפלד בפתיחת התערוכה Little Black Jacket בלונדון/GettyImages, Adam Pretty
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עטיפת הספר "ז'קט שחור קטן"/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully