וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר בוטיק דליקטסן בגן החשמל

18.10.2012 / 8:57

בוטיק דליקטסן בגן החשמל סוגר שעריו, לאחר שהמעצבת עידית ברק סירבה "לוותר על איכות, להוריד מחירים, להיכנע לטרנדים המיידיים, ולעצב לפי בקשת הלקוחות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופה של תקופה. דליקטסן בגן החשמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצבת האופנה עידית ברק הודיעה כי בסוף החודש תיסגר חנות המותג שלה "דליקטסן" בגן החשמל בתל אביב. המעצבת מתכננת לקחת פסק זמן לא מוגבל והיא אינה מתכננת לפתוח חנות חדשה חלופית.

ברק (37), בוגרת תואר ראשון בעיצוב אופנה ב-FIT בניו יורק, עיצבה בעבר עבור בית האופנה איזבל טולדו, ובחמש השנים האחרונות מרצה במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. ברק נחשבת לאחת מחלוצות מתחם גן החשמל, היא הייתה השנייה להתמקם בשכונה לפני כעשור. עזיבתה של ברק נועצת מסמר נוסף בארון של המתחם הגווע, אותו עזבו בשנים האחרונות גם ארצי יפרח, יעל מניה, אילוצ'קה, רובי סטאר, שרון ברונשר ונוספים.

"אני סוגרת את החנות למרות הצלחתה המסחרית, מהסיבה הפשוטה שאינני מעוניינת עוד לעצב את הפריטים שבזכותם המותג מתקיים כיום. כשחזרתי לישראל מניו יורק לפני כעשור, ובחרתי לפתוח מותג וחנות, עשיתי זאת מתוך אמונה אמיתית שאוכל לעצב כאן אופנה, כפי שאני מאמינה בה", כתבה ברק בהודעה רשמית, "הבנתי שעל מנת לגדול בתנאי השוק המקומי, שאינו מותיר מקום רב למותגים קטנים, יהיה עלי לשנות את החזון שלי, ולהתפשר. פירוש הדבר יהיה ליצור לפי תכתיבי השוק, 'למלא את המדפים בסחורה', להוריד מחירים, לוותר על האיכות, להיכנע לטרנדים המיידיים, ולעצב לפי בקשת הלקוחות - במקום להציע להן דבר חדש ומקורי. לא לשם כך הקמתי את דליקטסן".

ברק גם לקחה חלק באחד הפאנלים שהתקיימו אתמול (רביעי) במהלך שבוע האופנה בחולון. בפאנל הביעה המעצבת זעם כלפי חוסר התמיכה של העירייה במעצבים עצמאיים, אך מבחינת ברק זהו רק גורם נוסף בהחלטה שלקחה.

זו הפעם השנייה בה סוגרת ברק נקודת מכירה. ב-2008 פתחה חנות במסריק בתל אביב, אליה הכניסה לפני כשנה שותפה - מעצבת התיקים מלי רוקח-דנאי, מהמותג MAL. לפני כחצי שנה החליטה ברק לעזוב את הבוטיק המשותף. את מקומה תפסה מיה לוי, מעצבת מותג הנעליים אוליב תומאס.

ההחלטה לסגור את החנות בגן החשמל, התבשלה בראשה של ברק באיטיות כבר למעלה משנה, כך סיפרה לוואלה! אופנה. "עצוב לי באופן טבעי כי דליקטסן כבוטיק ומותג זה פרויקט של עשר שנים, אבל בסופו של דבר אני קודם כל מעצבת וחייבת להישאר נאמנה לעצמי מהמקום של עשייה מעניינת וחדשה".

ארוע פרידה

בתאריכים 25-26 באוקטובר יתקיים אירוע פתיחת עונת החורף בגן החשמל, ובמסגרתו תקיים דליקטסן מכירת פרידה.

טווח המחירים במכירת הפרידה: קו האביזרים - 290-1,500 שקלים. קולקציית הבגדים - חולצות: 110-260 שקלים, מכנסיים: 100-390 שקלים, שמלות 220-595 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • דליקטסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully