וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה תל אביב פונה לקהל הרחב

לירוי שופן

5.11.2012 / 10:01

שבוע האופנה תל אביב, הראשון מבין שני אירועי תצוגות העונה, נוקט בעמדה שאינה מקובלת בתעשייה ומציע למכירה כרטיסים לתצוגות. 2,500 שקלים למוסקינו, 250 שקלים לשאר

שבוע האופנה שיתקיים בתל אביב בחודש נובמבר ממשיך לקבל תפניות עם הפיצול המתוקשר בין יזמי האירוע. לאחר שהתפרסם על קיום שני אירועים נפרדים (שבוע האופנה תל אביב מול גינדי תל אביב Fashion Week), מה שהוביל לזליגת מציגים מהראשון לשני, כעת נודע על מהלך נוסף שנחשב לבלתי מקובל. שבוע האופנה תל אביב, הראשון מבין השניים (11-13 בנובמבר), מעמיד למכירה כרטיסים לקהל הרחב, לחלק מהתצוגות, כולל התצוגה הפותחת של בית האופנה מוסקינו, דרך אתר ממכר הכרטיסים Eventim.co.il. מחיר מושב לתצוגת מוסקינו עומד על 2,500 שקלים, כשמחיר מושב בתצוגות המעצבים המקומיים עומד על 250 שקלים.

יש לציין, שבדרך כלל התצוגות בשבועות האופנה ברחבי העולם, לפחות בשבועות האופנה הרשמיים שנעשים בתמיכה ממשלתית ועירונית (כמו גם 'שבוע האופנה תל אביב'), הן אירועים סגורים לתקשורת ולקניינים, ואינן מיועדות לקהל הרחב. לא נהוג למכור במסגרתן כרטיסים, והן נחשבות - על אף הילת הזוהר שלעיתים דבקה בהן והידוענים היושבים בשורות הראשונות - ככנס מקצועי לכל דבר.

לצד פראו בלאו, שעודדו את האוהדים בדף הפייסבוק שלהם לרכוש כרטיסים דרך האתר, יש מבין המעצבים המציגים שאף פתחו במבצעי הנחות לקהל. מעצבת האופנה תמר פרימק, המציגה ראשונה מבין הישראלים, שלחה דיוור אלקטרוני לקהל הלקוחות שלה הנושא את ההודעה הבאה: "מתכבדת להזמין אתכן לתצוגת האופנה שלי, שתפתח את שבוע האופנה בתל אביב. כרטיסים מוזלים ב-50% יחכו לכם בקופה במחיר של 125 שקלים. בבקשה לציין שאתן שייכות למועדון לקוחות VIP של תמר פרימק".

למרות שזהו עשוי להיות מקור הכנסה לגיטימי, יש שיקבעו כי המהלך יכול לפגום באווירת היוקרה של האירוע וכי הוא מעלה סימני שאלה ביחס ליכולת המארגנים למלא את חלל התצוגה, שיוקם כזכור במתחם התחנה בתל אביב.

ממשרד יחסי הציבור של שבוע האופנה תל אביב נמסר בתגובה: "שבוע האופנה תל אביב, כמו כל שבועות האופנה בעולם, מיועד לעיתונאים ולאנשי תעשיית האופנה. כבר משנה שעברה, אחת המסקנות שהתקבלו, לאור הביקוש הרב שנוצר, היא להקצות השנה מספר מצומצם של כרטיסים למכירה לקהל שוחרי האופנה בישראל, ולתת הזדמנות לקהילה זו לקחת חלק באירוע. יש לציין כי מספר הכרטיסים העומדים למכירה הינו אחוז מאוד קטן מסך ההזמנות הניתנות לתקשורת ולמעצבים".

עוד על שבוע האופנה תל אביב בוואלה! אופנה:
לו"ז התצוגות המלא
הפיצול המתוקשר בין אופיר לב ומוטי רייף, יזמי האירוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך מתוך eventim.co.il/מערכת וואלה!, צילום מסך
תגית: שבוע האופנה תל אביב 2011. נמרוד סונדרס
מתוך שבוע האופנה תל אביב בשנה שעברה/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully