וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שבועות אופנה בתל אביב יוצאים לדרך

22.10.2012 / 11:31

מוטי רייף הכריז רשמית על כוונתו לקיים שבוע אופנה בתל אביב, נפרד מזה שייערך במתחם התחנה. האם יש קשר לריקרדו טישי מז'יבנשי המבקר בימים אלה בארץ?

בהודעה שנשלחה הבוקר (שני) לתקשורת, נודע באופן רשמי כי מוטי רייף יקיים שבוע אופנה בתל אביב, במקביל לשבוע האופנה אותו יקיים אופיר לב במתחם התחנה. זאת לאחר שהשניים הפיקו יחד את שבוע האופנה בתל אביב בשנה שעברה. בהודעה נמסר כי "מוטי רייף איש האופנה מפיק ובימאי אירועי האופנה הגדולים בישראל, הודיע היום על השקת מיזם האופנה המוביל בישראל החדש - "גינדי תל-אביב – FASHION WEEK", אשר יערך בין התאריכים 26-27-28 בנובמבר, במתחם 'גינדי תל אביב' בשוק הסיטונאי בתל אביב, בחסותה הראשית של חברת 'גינדי תל אביב', ובהשתתפותם של מעצבי האופנה המובילים בישראל".

רשימת המשתתפים שפורסמה כוללת מעצבים רבים שתכננו במקור להשתתף בשבוע האופנה במתחם התחנה בתל אביב, אך נטשו לטובת רייף - גדעון אוברזון וקארן אוברזון, דורין פרנקפורט, חגית ויטמן מ-fish'ndag, אלמביקה, דני מזרחי והאחיות נופר זיני ועינב מחלוף למותג החדש "סמפל". שמות משתתפים נוספים, כוללים מעצבים שהשתתפו בשבוע האופנה בתחנה בשנה שעברה כדוגמת שי שלום, יוסף, דורית בר-אור, אלון ליבנה וטובל'ה חסין (שתעלה תצוגה עם בתה נעמה חסין). בנוסף אמורים להשתתף ששון קדם, רזיאלה גרשון, אפרת קליג ותצוגה של שנקר בשיתוף בית התפוצות. בארוע מתוכננות 15 תצוגות אופנה ועל הניהול האמנותי של הארוע יהיה אחראי המעצב והדי.ג'יי הארגנטינאי מרסלו בורלון, שסיפר על התפקיד החדש בעמוד הפייסבוק שלו.

רייף אמר לרגל השקת "גינדי תל-אביב – FASHION WEEK": "אני גאה להשיק את 'גינדי תל-אביב – FASHION WEEK' בהשתתפותם של מיטב מעצבי האופנה בישראל. אין לי ספק כי יהיה זה אחד אירועי האופנה הבולטים ביותר בישראל ובתל אביב בפרט. יהיו לנו עוד הפתעות רבות וטובות במסגרת אירועי האופנה בשבוע זה, ונמסור פרטים נוספים בהמשך. אנו מאחלים לכל המעצבים בהצלחה, ובטוחים כי קולקציות אביב קיץ 2013 החדשות שלהם יקבלו את הבימה הטובה ביותר ".

במשרד יחסי הציבור של רייף בחרו שלא להגיב לשמועה הלוהטת, לפיה מתכנן רייף להביא ארצה אורח בינלאומי, בסדר גודל של רוברטו קוואלי, שהציג בשבוע האופנה בשנה שעברה, ומוסקינו (שאמור להתארח בשבוע האופנה במתחם התחנה). יש לציין כי ריקרדו טישי מז'יבנשי מבקר בימים אלה בארץ ויש לשער כי מתקיימים מגעים עם רייף באשר לארוע.

תצוגת אביב/קיץ 2013 של ז'יבנשי בפריז. Pascal Le Segretain, GettyImages
יגיע לתל אביב? תצוגת אביב/קיץ 2013 של ז'יבנשי/GettyImages, Pascal Le Segretain

במקביל, שבוע האופנה שמארגן אופיר לב בשיתוף אגודת האופנה והטקסטיל ומשרד התמ"ת, אמור להתקיים ב- 13-11 בנובמבר במתחם התחנה בתל אביב. בית האופנה האיטלקי מוסקינו עתיד, כאמור, לפתוח את הארוע עם הצגת קולקציית אביב/קיץ 2013 שלו. אחריו יציגו לדברי המארגנים, המעצבים הישראלים, דני מזרחי, הגר אלמביק - אלמביקה, חגית ויטמן ומריה ברמן, זאת למרות שכאמור לפי רייף הם אמורים להציג ב"גינדי תל-אביב – FASHION WEEK". מלבד אלו אפשר למצוא ברשימת המעצבים בעיקר שמות צעירים כמו אדווה ברונר, מרק גודלנברג, רחל כהן, סבינה מוסייפ, דנה הראל, יעל זיסר, ונדב רוזנברג.

לפי גורם בתעשייה, רוב המעצבים שהיו אמורים להציג בארוע המקורי של לב ורייף במתחם התחנה, אמנם חתמו על חוזה השתתפות, אך עדיין לא שילמו את סכום ההשתתפות העומד על 30-40 אלף שקלים ואינם מחוייבים לקחת בו חלק.

את המשבצת החסרה של רייף בכל הנוגע לבימוי האירוע, ימלאו נמרוד פלד, אושיית אופנה מקומית שביים תצוגות והפקות אופנה רבות, ובימאית התצוגות סמדר גנזי. פלד הגיב היום על הדברים ברגשות מעורבים ובהתנסחות מחושבת: "אני לא יכול לספר על זה יותר מדי, אנחנו עוד אמורים לסגור את הכל, ובינתיים מתקדמים לאט. סך הכל נראה שאופיר מאוד רציני ומאוד לעניין. נכון לעכשיו התאריכים לא אמורים להשתנות, אני מאמין שיהיה טוב ומגניב. כל הסיפור הזה די חדש לכולם, אף אחד לא יודע 'מי, מה ומו'. בסופו של דבר, מוטי הוא אחד האנשים היותר חשובים בתעשייה והוא גם חבר טוב. הוא ימשיך בעשייה החשובה שלו".

שבוע האופנה בתל אביב נדחה מאפריל לאוקטובר 2012
מוסקינו יתארח בשבוע האופנה בתל אביב 2012
שבוע האופנה בתל אביב 2011: כל הכתבות

מוטי רייף. אביב חופי
"יהיו לנו עוד הפתעות רבות וטובות במסגרת אירועי האופנה בשבוע זה". מוטי רייף/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully