וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע התצוגות גינדי תל אביב Fashion Week למועד חדש?

לירוי שופן

12.11.2012 / 21:19

סבב תצוגות אופנה 'גינדי תל אביב Fashion Week', שהיה מיועד להתקיים בסוף החודש נובמבר וקיבץ מעצבים רבים, ידחה לאמצע חודש דצמבר. כך טוענים גורמים המקורבים להפקה

אירוע תצוגות האופנה 'גינדי תל אביב Fashion Week', שתוכנן לתאריכים 26-28 בנובמבר ונועד להיות סבב התצוגות המקומי השני החודש לעונת קיץ 2013, נדחה לאמצע חודש דצמבר, כך טוענים גורמים המקורבים להפקה. עוד נודע, שההודעה הרשמית אמורה להימסר לעיתונאים ולציבור ביום רביעי הקרוב, מיד לאחר סיום 'שבוע האופנה תל אביב', אירוע מתחרה שנפתח אמש.

כזכור, לפני כחודש הודיעו מפיקי שבוע האופנה תל אביב מהשנה הקודמת, אופיר לב ומוטי רייף, על פיצול עקב סכסוך ועל הקמת שני אירועים להצגת קולקציות ישראליות לקיץ 2012. לב מנהל את שבוע האופנה תל אביב הרשמי, שזכה למימון ממשלתי ועירוני, ואילו רייף פיתח שבוע אופנה בחסות חברת הנדל"ן גינדי. תעשיית האופנה המקומית געשה לאחר שנודע כי מספר מציגים זלגו מהאירוע הראשון לשני.

על פי מספר מקורות, שבוע האופנה של רייף יועבר לתאריכים 14-18 בדצמבר. סיבה רשמית לא נמסרה, אך אחת הסברות היא שהעניין תלוי במספר גורמים מחו"ל שעתידים לקחת חלק באירוע. מנגד, נמסר לוואלה! אופנה מטעם משרד יחסי הציבור של בית האופנה ז'יבנשי כי הוא אינו מיועד לקחת חלק בשבוע אופנה מקומי. זאת למרות שמועות בנושא ששטפו את תקשורת האופנה לאחר ביקור של המנהל האמנותי של הבית, ריקרדו טישי, בתל אביב לפני כחודש.

ממשרד יחסי הציבור של גינדי תל אביב Fashion Week נמסר: "אין תגובה".

כל הפרטים על פיצול שבועות האופנה בתל אביב

תאריך עדכון אחרון: 13 בנובמבר, 13:45

גדעון וקארן אוברזון. נמרוד סונדרס
מתוך תצוגת גדעון אוברזון משבוע האופנה בתל אביב 2011. צפויים להשתתף ב'גינדי תל אביב fashion week'/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully