וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאכזב, הרע והסתם משעמם: אופנת שטיח אדום ב-2012

29.12.2012 / 9:50

לאחר סקירת מראות השטיח האדום ההורסים של השנה, אין מנוס מהמראות ההורסים במובן הרע - נאוה סילוורה בוחרת את ההופעות הגרועות של 2012, ונותנת גם ביקורת בונה

קריסטן סטיוארט בהקרנת On The Road

מראות השטיח האדום של קריסטן סטיוארט בפרמיירות הנוצצות של החלק האחרון של 'דמדומים', מגלים שהשחקנית בת ה-22 עשתה דרך ארוכה מאז החלק הראשון של הסאגה המצליחה. לא עוד תיכוניסטית נבוכה שמרגישה לא בנוח בשמלות קוטור, עקבים ואיפור מקצועי, אלא כוכבת של ממש, המנוסה מול הבזקי מצלמות. ידוע שהיא נעזרת בסטייליסטים מקושרים, אבל היום יש לה סטייל אישי המבוסס על לקיחת סיכונים ותעוזה נוסח העבודות האוונגרדיות של ניקולה גסקייר (המעצב המפוטר של בלנסיאגה). אבל תעוזה בלי להסתכל במראה זו בעיה. שמלת ארדם שהיא לבשה להקרנת סרטה החדש On The Road בניו יורק לפני שבועיים קוצרה משום מה (במקור היא באורך עד הברכיים), ושולבה עם עקבים בוורוד מזעזע. התוצאה - מאכזבת ולא אלגנטית בעליל. קוקו שיעור התעמלות ועמידה בלתי נינוחה רק תרמו למבוכה הכללית.

ההופעות המצטיינות על השטיח האדום ב-2012

היידי קלום בטקס פרסי MTV אירופה

היידי קלום (39), דוגמנית על, אשת טלוויזיה, מפיקה, אם לארבעה, ומיליונרית בזכות עצמה, ידעה מאז תחילת הקריירה שלה להתנהל נכון ולתועלתה המקצועית. אז למה היא כל כך נכשלה בשמלת השטיח האדום של טקס פרסי הווידאו, שנערך בפרנקפורט בנובמבר השנה? מי שהנחתה את הטקס, לבשה במהלכו סדרת שמלות ורסצ'ה סקסיות שהחמיאו לגזרה החטובה שלה. אבל הראשונה בסדרה, שמלת טורקיז עם שיבוץ מוזהב, ניטים ושרוכים שהתאמצו להשאיר את הציצים במקום וסינוורו את כל מי שהיה מסביב, לא הייתה הפגנה של אופנה טובה. צמות צידיות בשיער וסנדלי השרוכים היו תוספת מיותרת. בכלל היה פה טעם של יותר מדי. שמלה שחורה קטנה בפעם הבאה היידי?

לנה דל ריי בטקס פרסי MTV אירופה

היו יותר גרועים השנה. זה מה שניתן לומר על המראה של לנה דל ריי בטקס פרסי הווידאו של MTV בנובמבר, אם רוצים להיות נחמדים. מי שהמציאה את עצמה מחדש כזמרת אלטרנטיבית לאחר כשלון הגלגול הראשון שלה כזמרת פופ, מכחישה עד היום כל התערבות פלסטית במראה שלה ומתאמצת להציג אטיטיוד של מיוחדת, כולל בבחירות האופנה שלה; אבל התוצאות לא טובות. שמלת המעטפת הכחולה שלה בעיצוב שארין (Shareene), מותג מוכן ללבישה בסגנון רטרו של המעצבת האמריקאית הצעירה שארין מיטשל, הייתה די משעממת וככל הנראה נבחרה במטרה להיות תזכורת לקמפיין 'קטיפה כחולה' שלה, שעלה באותו זמן. אחרת קשה להבין מה מאחורי המראה הלא מרגש הזה והדודתי הזה.

אלישיה קיז בטקס פרסי MTV אירופה

היא מוזיקאית מחוננת, יש לה קול נהדר והיא גם יפה למדי, אבל בואו נודה על האמת, קשה להצביע על רגע שטיח אדום מוצלח של אלישיה קיז (31). טקס פרסי הווידאו של MTV לא היה יוצא דופן. בעוד שגוון הירוק-רובין-הוד ותספורת הקארה הקצרצרה החמיאו לה, השמלה לא הותירה רושם רב. מה גם, שהדגם הזה של סטלה מקרתני המכונה Miracle Dress ('שמלת הנס'), עקב פטנט הצרת המותניים, נראה יותר מדי פשוט. שמלה שרואים בכל מקום היא תמיד השמלה הלא נכונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ריטה אורה בטקס פרסי הווידאו של MTV

מי שתוך שנה הפכה מאלמונית לכוכבת בצמרת המצעדים בבריטניה, מקווה לשחזר את ההצלחה גם מעבר לים ולהיות מעין ריהאנה עם מבטא בריטי. יש להודות שמרבית המראות שלה על השטיח האדום בשנה האחרונה היו מוצלחים למדי, אבל לא זה של של טקס פרסי הווידאו של MTV. אוברול אמיליו פוצ'י שחור-כסוף מנצנץ במובן הרע עם מחשוף וי עמוק אולי נראה טוב על דוגמנית מסלול, אבל פשוט לא עבד עבורה.

אמילי בלאנט בפסטיבל טורונטו

בתפקידה כעוזרת האישית של עורכת מגזין אופנה תואם ווג בלהיט 'השטן לובשת פראדה', אמילי בלאנט (29) נראתה מצוין באופנת-על טרנדית. השחקנית הבריטית היפה והמוכשרת, גם ניחנה גם בגזרת דוגמנית. הרבה פעמים על השטיח האדום בעבר היא זהרה לצד בעלה החמוד, ג'ון קרסינסקי ('המשרד'). כל זה חידד את האכזבה מהמראה שלה בערב פתיחת פסטיבל הסרטים של טורונטו בנובמבר, ששילב גם את בכורת סרטה 'לופר'. לא שהשמלה באורך הברכיים בעיצוב רולאן מורה שהיא לבשה הייתה רעה. היא פשוט לא הרשימה ולא הספיקה לאירוע בסדר גודל כזה. שמלת קוקטייל, אמילי, מתאימה לקוקטייל. כמו כן, לא בטוח שגוון היין, טרנדי ככל שיהיה, נכון עבור ורודת עור כמוה.

לנה דנהאם בטקס פרסי האמי

החדשות המעודדות עבור לנה דנהאם היום הן שיש פה עוד לנה - והיא הרבה יותר גרועה. בת ה-26, יוצרת וכוכבת סדרת HBO 'בנות', ידועה בדמיון וכשרון כתיבה, אבל על השטיח האדום יש לה עוד הרבה מה ללמוד. אין שום סיבה שמי שלא ניחנה בגזרת דוגמנית לא תיראה טוב בשמלת ערב. הכל עניין של נסיון וטעם, ושמלת התחרה הכחולה שהיא לבשה לטקס האמי בספטמבר לא הוכיחה כל נסיון וטעם טוב. הלכת על פראדה? נהדר. אבל זה מה שבחרת? בטח חשבו בבית אופנת העל האיטלקי שאת לוקחת את הסבתא היהודייה שלך לטקס. בפעם הבאה נא לחשוף קצת עור ולגלות תעוזה. מי שעומדת מאחורי 'בנות' לא צריכה לפחד מכלום.

בריטני ספירס באודישנים אקס פקטור

בריטני ספירס עברה לא מעט מאז תחילת הקריירה שלה, אך השנים והזעזועים הפכו אותה לחכמה יותר. בזכות עבודה קשה ותמיכת מעריצים בכל העולם, היא הצליחה לקום על רגליה לאחר נקודת שפל, או כמה. עם זאת, הסטייל שלה, למרבה האכזבה, נותר מדשדש. שמלות מיני-לייקרה בצבעים בוהקים, חולצות בטן, אקססוריז תמוהים מעולם הקרקס, כובעים ומעילי פרווה זולים למראה, אוברלים בנוסח מחליקה על הקרח ותוספות שיער בלונד פלטינה, הם הבסיס הרעוע לסטייל שלה. וזה נראה רע כשם שזה נשמע. לא ברור אם מדובר בטעם אישי רע או סטייליסטים רעים. הנקודה היא שהיא לא מתקדמת. שמלת המיני האדומה עמוקת המחשוף של הרווה לז'ה, שלבשה לאודישנים העונה השנייה של אקס פקטור הייתה הפרה של כלל ישן: קליווג' דומיננטי לא הולך עם מיני אקסטרימי. תחליטי, זה או זה או זה (אגב, גם וגם הוא שילוב נכון רק למלאכית ויקטוריה'ס סיקרט בת 19 עם מקרר ריק ושיזוף מושלם).

פלורנס וולש בגאלת המט

מדי שנה מציג מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק תערוכה העוסקת בדרך כלשהי באופנה ועורך גאלה רשמית להשקתה. האירוע המכונה 'גאלת המט' הוא אירוע אופנה מרכזי שאורחיו - כוכבות הוליוודיות, דוגמניות, מעצבי אופנה ואנה ווינטור אחת - מציגים אופנת קוטור היישר ממסלולי בירות האופנה. שם המשחק: מי מקורי ומרשים יותר. ללא ספק, אתגר לא קטן. היו מי שרשמו הצלחות, אבל היו גם מי שלא. פלורנס וולש, סולנית להקת האינדי-פופ הבריטית פלורנס אנד דה משין, נראתה לא פעם באופנה אדג'ית מקורית, אבל נראה שהרצון להיות תמיד המיוחדת הוביל הפעם למראה ביזארי למדי. שמלת אלכסנדר מקווין, למרות האורגנזה הנהדרת ועבודת החריזה היפה, פשוט לא החמיאה. ככל הנראה הבעיה טמונה בגזרה האקסצנטרית. טו מאץ'.

אניה רוביק בגאלת המט

אניה רוביק, דוגמנית פולניה-ניו יורקית, ניחנה בפיצ'רים שהשאירו אותה מבוקשת גם בגיל 29. בעיקר היא ידועה ברגליים שלא נגמרות. בשמלת קוטור על המסלול היא פשוט אלוהית. למרבה הצער, למרות הקוטור והרגליים הארוכות, בגאלת המט היא הייתה רחוקה מכל טאץ' אלוהי. משהו שם לא עבד. שמלת הסאטן בגוון קרם בעיצוב ידידה הטוב אנטוני ואקרלו הייתה לא רעה בסך הכל, אבל שסע הרגל שלא נגמר וחשף עצם אגן היה אלמנט שנוי במחלוקת. עצמות אגן הם הקליווג' החדש? משהו פה הזכיר סיפור אחר - קטסטרופת הרגל המתעקשת להציץ של אנג'לינה ג'ולי בטקס האוסקר - וגם עורר תהייה: איזה תחתונים לובשים עם שמלה כזאת? היא לובשת תחתונים בכלל? מחשבות לא טובות.

קוקו רושה בגאלת המט

וינטג' ז'יבנשי, צהוב וורוד רעננים וחליפת מכנסיים על פני עוד שמלה בגאלת המטרופוליטן - הכל נשמע מצוין. הבעיה - בפועל זה לא יצא טוב. קוקו רושה (24), אחת הדוגמניות הקנדיות המצליחות היום, אולי בלטה בין ים שמלות הקוטור ארוכות השובל והמנצנצות אותו ערב, אבל קשה לומר שהסיבות היו נכונות. החליפה עשתה רושם של משהו נוסטלגי-ילדותי; פריט אישי חביב מממסיבת פיג'מות עם החברות בתחילת שנות התשעים, רק עם תוספת בגד גוף סקסי, שלמרבה האכזבה הוצנע יותר מדי. השלמת המראה עם קצוות שיער בגוון ורוד תואם השלימו קטסטרופה לתפארת.

ניקי מינאז' בטקס פרסי הגראמי

נזירה ממסדר מיסתורי? מסר עלום כלשהו? לא ברור למה ניקי מינאז' (30) התכוונה פה, אבל נראה שהתחרות העזה על תשומת לב בקרב זמרות פופ היום מעבירה אותן על דעתן. התוצאה לפניכם. גלימת כמורה מדיביאלית ודייט שדומה לאפפיור המנוח יוחנן פאולוס השני, התגלו כלא יותר מגימיק שאין מאחוריו דבר, מלבד רצון להיות שיחת הבוקר שאחרי. המוזיקאית הטרינידדית-אמריקאית יכולה יותר. אגב, העיצוב הוא של ורסצ'ה, מה שמעלה את השאלה: מכל מה שבית אופנת העל האיטלקי מציע, זה מה שבחרת?

קייטי פרי בטקס פרסי הגראמי

אפשר לטעות עם אלי סאאב? מסתבר שכן. תוגת המתגרשת? אולי. אבל קייטי פרי של טקס פרסי הגראמי לא הייתה קייטי פרי המתוקה והקופצנית שכל העולם מכיר ואוהב. נראה שהשמלה התכלכלה, יפה כשלעצמה, נבחרה רק כדי ליצור התאמה עם השיער הכחלכל - תזכורת ישנה מהמראה שלה עם יציאת אלבום הלהיט Teenage Dream. שמלת הקוטור עם השובל, שרוולי שלושת-רבעי ואפליקציה מחורזת הייתה סך הכל עוד עבודה יפה של של המעצב הלבנוני המצליח והמוכר בעולם היום, אבל זה לא אומר בהכרח שתמיד תהייה התאמה לכל מתלבשת. קייטי פרי צריכה ללכת על משהו שחושף יותר רגליים, זרועות וחזה - בקיצור, משהו צעיר יותר.

קלי אוסבורן בטקס גלובוס הזהב

קלי אוסבורן (27) בחרה, איך נגדיר זאת, מראה בוגר למדי לטקס פרסי גלובוס הזהב בינואר השנה. ולנו לא נותר אלא לתהות: רזית, את בחורה צעירה, את חברה בפאנל תוכנית "משטרת האופנה", אז למה ככה? שמלה חמורת סבר שלא משמחת שום לב ולא מחמיאה, עם כתפיים גבוהות-אנכרוניסטיות נוסח שנות 'שושלת' וגזרת בת ים חדה מדי ולא זורמת. נכון שזאק פוזן הוא אחד המעצבים האמריקאים הטובים, אבל הוא עשה דברים יותר טובים מזה. לקולגה שלה בערוץ E ג'יליאנה רנסיק היא אמרה שהיה לה "רגע של דמעות" כשהיא לבשה את השמלה. ברצינות? ואגב, השיער לא משהו, למרות מה שנדמה לך.

אנג'לינה ג'ולי בטקס פרסי האוסקר

חלק מההתרגשות האוחזת בעולם הבידור לפני טקס האוסקר, קשור לציפייה לאופנת כוכבות לוהטות מהליגה הראשונה נוסח אנג'לינה ג'ולי (37). זוכת האוסקר, האם לשישה, ולאחרונה גם בימאית, משכה כמובן תשומת לב רבה על השטיח האדום, אבל לא מהסיבות הנכונות. בשמלת קטיפה שחורה וכבדה באופן ברור של ורסצ'ה אטלייה, היא לא פסקה מפוזות המבליטות את רגלה הימנית מבעד לשסע השמלה. פוזות מוגזמות ואובר-נלהבות. ללא ספק, שסע השמלה שהגיע כמעט עד המותניים, לא היה מסתיר בכל מקרה את רגל החרסינה המחוטבת, לכן לא ממש ברור מדוע נעשה מאמץ ניכר כל כך מצידה של הכוכבת לדאוג להנצחתה במלואה מכל זווית. בנחמדות יוצאת דופן, היא עברה מנקודה לנקודה על השטיח האדום ובכל פעם הייתה נדיבה כלפי הצלמים בכל הנוגע לחשיפת רגלה הימנית. תוך 24 שעות הרשת סערה עם פארודיות בפורמטים שונים. לאחר הטקס הכוכבת עצמה האשימה את הסטייליסטית שלה בבחירת שמלה כבדה שגרמה לה להרגיש מכוסה מדי. תירוץ חלש לפיאסקו מביך. יש מי שטוענים שההודעה על האירוסים שלה ובראד פיט מייק אחר כך היו לא יותר מספין תקשורתי לשינוי עיתונות רעה שלאחר אופנת שטיח אדום רעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully