וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ביונסה היא הפנים החדשות של H&M?

13.1.2013 / 17:57

לפי שמועות רשת עיקשות, הפרזנטורית החדשה של H&M היא לא אחרת מאשר הדיווה המוכשרת ביונסה. האם מעדיפים בענקית האופנה השוודית זמרת שיודעת גם לשיר?

ביונסה. ספלאש
ביונסה בסט הצילומים החשוד בבהאמה בשבוע שעבר/ספלאש
ביונסה. ספלאש
ביונסה/ספלאש

הרשת געשה במהלך סוף השבוע האחרון בעקבות השמועה כי 'הפנים החדשות' של H&M היא לא אחרת מאשר ביונסה. ביום חמישי האחרון הזמרת המוכשרת (31) נצפתה בסט צילומים באחד מאיי הבהאמה בקריביים לובשת אופנת קיץ טרופית צבעונית ועוררה בעקבות כך גל ספוקולציות בדבר השאלה למי בדיוק היא מצטלמת? הפולמוס התעצם בעקבות פוסט טוויטר של אחת מהרקדניות של הדיווה, קימברלי גיפסון, אשר צייצה: "יום ראשון של פיילוט באיי בהאמה! H&M מוכנים...קדימה". הציוץ המרשיע נמחק אחר כך, אך לפני כן הספיק כאמור ללבות את חרושת השמועות. ביונסה מצידה העלתה בבלוג הרשמי שלה תמונה שלה על חוף הים עם בתה הפעוטה בלו אייבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביונסה ובתה בלו אייבי בבהאמה בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך לפניות גורמים שונים כמו מגזין 'פיפל' והיומון הבריטי 'טלגרף' למטה רשת הביגוד השוודית, נמסר כי החברה לא מגיבה על שמועות, אך מנגד גם לא נמסרה כל הכחשה. הסיטואציה הנוכחית מזכירה את זאת של שנה שעברה, זמן קצר לפני ההודעה הרשמית על לנה דל ריי כפנים החדשות של H&M. רק שהפעם, ככל הנראה, הוחלט בחברה ללכת על הליגה הראשונה. במקרה או שלא, הצטלם בשבוע שעבר דיוויד בקהאם לסרטון פרסומת בבימוי גיא ריצ'י, במסגרת קמפיין תחתוני גברים חדש של החברה.

אם השמועות נכונות, הג'וב החדש של ביונסה יהפוך את האם הצעירה לעסוקה במיוחד ב-2013. לא רק שחתמה על חוזה רב-מיליונים עם פפסי, היא גם תופיע במחצית משחק הסופרבול הקרוב, בנשף השבעת הנשיא אובמה לכהונה שנייה, ותקדם סרט תיעודי חושפני ואלבום חדש של דסטני'ז צ'יילד.

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully