וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: חשמל סטטי באוויר

שירלי אכסלרוד

31.1.2013 / 14:14

מה הם נתיבי איילון חסומים או גרביים רטובים לעומת מפגע החורף האמיתי - שיער טעון בחשמל סטטי. מוצרים חדשים מבטיחים הצלה, אבל מי מהם באמת מקיים?

כולם מדברים על נתיבי איילון שנחסמו, בתים שהוצפו וגרביים שנרטבו. אף אחד לא מדבר על פגעי מזג האוויר האמיתיים - אפרו ענק, מחושמל ומדובלל שמקדם את פניכם בברכה בכל יציאה ללחות שבחוץ. מוצרים רבים מבטיחים להילחם ביובש ובסמירטוט – האם הם יצליחו?

נפתח עם חומרים ממשפחת המלוכה:

הקו היוקרתי של לוריאל, לוריאל פרופשיונל, מרחיב את סדרת ה-mythic oil האצילית ומוסיף לה שני מוצרים חדשים עתירים בשמנים מטפחים וכל טוב. אלא שבעוד שהשמן מהסדרה הוגדר כאן בעבר כ'נס רפואי', הנסיינית חובבת המותגים פ' נאלצה להודות כי השמפו והמסכה אמנם משובחים מאין כמותם, אלגנטיים לתפארת, ניחנים בניחוח מופלא ועושים עבודה מצויינת (מי בניקוי ומי בריכוך), אך לאור מחירם, הם כנראה עמדו אחרונים בתור כשחילקו ציונים על קנייה משתלמת.

לוריאל פרופשיונל, Mythic Oil. שמפו, 98 שקלים; מסכה, 195 שקלים. להשיג במספרות וחנויות מתמחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוריאל פרופשיונל, שמפו, 98 שקלים; מסכה, 195 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד בליגת העל - קרסטס משיקה סדרה חדשה המיועדת לבעלות שיער ארוך וכיס עמוק, המבטיחה להעניק "ברק וקלילות". הנסיינית א', שמטפחת רעמת סמרטוטי שיער ארוכה כסוסה אצילית, ניסתה ומדווחת שהשמפו והמרכך מצויינים ויקרים להחריד כצפוי, אבל אם היתה צריכה להשקיע את הירושה במוצר אחד, היה זה בוודאי הסרום טוב המראה וטוב הניחוח - כמה טיפות שנמרחו בעדינות על שיער ארוך, מדוכדך ועייף מיד לאחר המקלחת, הצליחו להחזיר לו ברק, רכות ושמחת חיים משיית. מריחה על שיער יבש, לעומת זאת, פחות מומלצת, והניבה תחושה ומראה שמנוניים משהו.

קרסטס, Cristalliste. סרום, 199 שקלים; שמפו, 104 שקלים; מרכך, 119 שקלים. להשיג במספרות מורשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרסטס, Cristalliste. סרום, 199 שקלים; שמפו, 104 שקלים; מרכך, 119 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית המתולתלת ח', שלחות החורף הופכת את שערה לחומר טוב למילוי מזרנים או לחילופין לקרצוף מושלם של אסלות (מה שיותר דחוף לכם), מצאה ישועה אמיתית בקרם העיצוב החדש של אינדולה, שמכיל "ויטמין B5 ותמצית פרחי תאנים", ומבטיח להעניק לרעמה "אלסטיות לתנועה טבעית". לדבריה - "זהו קרם קליל, לא שמנוני ולא דביק כמקובל אצל אחיו לקטגוריה, שאירגן תלתלים חמודים, רכים ומסודרים, והעלים את הפריזים. הייתי שמחה לשיפור בגזרת הריח – נחמד, אבל לא מעלף. שימו לב שבניגוד להוראות, כל הטוב הזה עובד מצויין רק על שיער רטוב, ולא על יבש. בסך הכל - מציאה פראית". עוד בסדרה: שמפו וקונדישינר ללא שטיפה.

אינדולה, קרם תלתלים מסדרת Hydrate , מחיר: 100 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינדולה, קרם תלתלים מסדרת Hydrate, מחיר: 100 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחר של יום חדש לבעלות התלתלים - "למה מגיע לי כל הטוב הזה?", נאנחה ח' מהפסקה הקודמת, כשהתמרחה בעוד מוצר משובח למתולתלות, הפעם מבית שוורצקופף. Curl me soft מבטיח – וגם מקיים - לבנות תלתלים בלי דביקות ובלי כבדות, וגם ניחן בריח נעים. ולמרות שלא ברור למה זה יתרון כל כך גדול – נתון באריזה נוחה, שאפילו נפתחת ביד אחת.

שוורצקופף, Curl Me Soft, מחיר: 95 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוורצקופף, Curl Me Soft, מחיר: 95 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם שאלתם את עצמכם פעם מדוע צריך שמפו נפרד לנשים ולגברים? בוודאי שכן. אז בשוורצקופף מסבירים ש"לגברים יש יותר מממד אחד. הם אותנטיים, נועזים וחזקים – ולכן זקוקים למוצרים המתאימים באופן מושלם לאישיותם". מצוייד בהבחנה המגדרית המעניינת הזאת, נכנס הנסיין ג' - גבר דו ממדי בכל מה שקשור לשמפו – אל המקלחת, עיין בהוראות השימוש, וציין לחיוב שבשוורצקופף זורמים עם הומור נאור ציון ומציעים שמפו לשיער ולגוף בתכשיר אחד, כי הרי ידוע שכל גבר נועז ואותנטי שמכבד את עצמו מסתבן עם הקצף שיורד מהראש.

ולענייננו: ג' ציין כי רכיב המנטול שבשמפו יוצר תחושה קרירה ונעימה על הקרקפת, אבל למרות שהתרכז ממש חזק, לא הצליח להרגיש ששורשי השיער שלו נמרצים יותר, ושהשיער בריא יותר כמובטח. גבר אמיתי, סיכם ג', יעדיף לחפוף בסבון מוצק ולא לשלם מחיר כזה על שמפו.

שוורצקופף, Hair & Body Shampoo, מסדרת D3, מחיר: 80 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוורצקופף, Hair & Body Shampoo, מסדרת D3, מחיר: 80שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לו ניתן היה לנצל בצורה יעילה חשמל סטטי, שערה של הנסיינית ה' בוודאי היה מספק אנרגיה לכל גוש דן. ה' לקחה איתה למקלחת את מסכת הלחות של ג'ון פרידה, שמיועדת לשיער חסר לחות ומבטיחה להילחם בנחישות בפריזים והיא מדווחת: "נרשמה ירידה מסויימת במפלס החשמול, אבל לא מהסיבות הנכונות. למרות שהקפדתי לא להשאיר את המסכה יותר מדקה על הראש, וגם לשטוף אותה היטב, היא השאירה אחריה כובד מציק על השיער ותחושת לכלוך, שלא עברה עד החפיפה הבאה. מוותרת".

ג'ון פרידה, מסכת לחות מסדרת Frizz Ease, מחיר: 65 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ון פרידה, מסכת לחות מסדרת Frizz Ease, מחיר: 65 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולקינוח, כמו תמיד, המלצה על מוצר קונפקציה מוצלח שאפשר להשיג גם במכולת, כי גם לאחי העבדים מגיע שיער רך ומלא ברק - סדרת הארג'ינין של לוריאל זכתה פה בעבר להמלצה אוהדת. כעת מצטרפים לסדרה שני מרככים – לשיער צבוע ולשיער רגיל - שמבטיחים לעשות את העבודה תוך לא יותר מ-60 שניות. הנסיינית ח' חובבת הקונספירציות, שבטוחה שכל המרככים - לשיער בהיר, צבוע, שמן ומתולתל - מכילים בדיוק אותו חומר, מדווחת כי גם אם לא הצליחה להבחין בתוצאות בכל הנוגע לשמירת הצבע והגוון, הסופר-מרכך עשה עבודה טובה בריכוך ושחרור הראסטות הצפופות שגידלה, בכלום זמן, ובלי להשאיר מזכרת מכבידה או שמנונית.

לוריאל פריז, ELVIVE INSTANT MIRACLE, מסכה לשיער צבוע, 40 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוריאל פריז, ELVIVE INSTANT MIRACLE, מסכה לשיער צבוע, 40 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully