וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד הניחוח הנעלם: בשמים לפסח 2013

שירלי אכסלרוד

21.3.2013 / 12:33

בשמים, כמו דיסק או ספר, הם תמיד המתנה המתבקשת כשנותרו שלושה ימים או פחות לחג. איזה ניחוח לנשים מתפוגג בצורה מפתיעה ואיזו אריזה כל דודה אקטיביסטית תרצה לנשנש?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דונה קארן, A drop of rose, מחיר: 410 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-pure DKNY החדש הוא מתנה מושלמת לבת דודה הפעילה במחסום ווטש, שהיא גם טבעונית וגם משתמשת בקקי של בני הבית כקומפוסט לגידולים האורגניים בחצר: הזכוכית והאלומיניום מהם עשוי הבקבוק ניתנים למחזור, האריזה עשויה מקרטון מתפרק ביולוגית, והעטיפה החיצונית עשויה מתאית ולא מכימיקלים המופקים מנפט! לאחר שבת הדודה המאושרת תסיים לכרסם את האריזה, היא תגלה בפנים ניחוח מקסים לחלוטין של זר ורדים ענוג, שמצליח להיות בו זמנית מתוק במידה ורענן להפליא, בלי להזכיר מטהר אוויר, ולהשביח ככל שנוקפות השעות. הבקבוק, כמו אחיו לסדרה, מינימליסטי ומקסים.

דונה קארן, A drop of rose, מחיר: 410 שקלים ל-50 מ"ל

לא טווס, תרנגול: בשמי גברים לפסח 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טומי הילפיגר, Pear Blossom, מחיר: 365 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליבה של הנסיינית א' יוצא, במידה שווה, לבשמים מוצלחים ולפחמימות מנחמות. ולכן, מה רבה היתה שמחתה כשקיבלה את הטומי הילפיגר החדש, שנרקח בהשראת לא פחות מקראמבל אגסים, ומכיל לצד אגסים, גם קינמון, גרגירי יער, תבלינים ואפילו קצפת. רק שכל הקוקטייל הטעים הזה, שנארז בבקבוק החמוד ביותר לעונת הבשמים 2013, התגלה כמשעמם למדי – ריח האגסים החמים אמנם נעים, אך קלוש כבר מהדקה הראשונה, וכעבור שעות מספר לא נותר ממנו אף לא פירור.

טומי הילפיגר, Pear Blossom, מחיר: 365 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בסופר פארם בלבד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרמס, Jour d'hermes. מחיר: 460 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא דומה לשום דבר אחר. בקטע טוב", פסקה הנסיינית ח' אחרי שבילתה פעם, פעמיים ושלוש במחיצת הניחוח החדש של הרמס. "מתוך בקבוק מהודר וזקן למראה, שצפוי היה להגיע עם תמצית מיגרנה, מתפרץ ניחוח הדרים צעיר, חמצמץ ואלגנטי שמחזיק מעמד מבוקר עד ערב. הפתעה מוצלחת בים של ריחות מתוקים ופרחוניים בנאליים".

הרמס, Jour d'hermes. מחיר: 460 שקלים ל-50 מ"ל. הבושם ניתן למילוי מחדש. להשיג ברשת אפריל בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליידי גאגא, FAME. מחיר: 169 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם ניאלץ לפרק לגורמים את ארומת ליידי גאגא, היא בוודאי תהיה מורכבת מזיעה קלה, סיגריות טיים ומסטיק ג'ולים של עלית. אלא שהבושם החדש שלה, שמגיע, למרבה האימה, כנוזל בצבע שחור, הוא דווקא כבד, מעיק ומתוק עד התקף סוכרת. הבקבוק, כצפוי, הכי אלנבי עם שיק.

ליידי גאגא, FAME. מחיר: 169 שקלים ל-50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליניק, Happy in Bloom, מחיר: 99 שקלים ל-50 מ"ל במהלך מרץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש אמת בפרסום! הבקבוק של קליניק, עם החיפושיותוש והפרחימוש אכן עושה אותנו הפי. חוץ מזה, מדובר בניחוח מתוקוש מאוד שמתאים רק לילדותוש חמודיות שמסוגלות להתמודד עם כזאת אינפלציה של מתיקות למיליליטר.

קליניק, Happy in Bloom, מחיר: 99 שקלים ל-50 מ"ל במהלך מרץ. להשיג בסופר פארם בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרלן, SHALIMAR L’EAU SI SENSUELLE, מחיר: 504 שקלים ל-60 מ"ל./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד מהניחוחות הקלאסיים של כל הזמנים חוזר בפורמט חדש, ויש להודות שהוא דומה מאוד לגירסה האורגינלית שכבר קנתה לה מקום של כבוד בהיכל התהילה הקשוח של עולם הפרפורמריה. הניחוח האוריינטלי של שאלימר קיבל כאן טוויסט רענן, שממקם אותו בדיוק במקום הנכון על הסקאלה שבין ריח פודרה נקי ומתוק לבין חנות תבלינים בשוק לווינסקי. מה יש לא לאהוב?

גרלן, SHALIMAR L’EAU SI SENSUELLE, מחיר: 504 שקלים ל-60 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'יבנשי, dahlia noir l'eau, מחיר: 250 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ז'יבנשי מוציאים גירסה חדשה לבושם מוכר, אבל דווקא לכזה שלא הספיק לצבור מספיק קילומטראז'. אך בעוד שהשאלימר נשאר נאמן למקור, הדליה נוואר החדש מזכיר פחות את המקור הפודרתי, ומציע ריח סולידי ונזירי שמורכב מנרולי ופאצ'ולי, ושיתאים בעיקר לשעות היום המיוזעות הבאות עלינו לטובה. הבקבוק, כמיטב המסורת, מאופק ומשעמם.

ז'יבנשי, dahlia noir l'eau, מחיר: 250 שקלים ל-50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויקטור ורולף, Flowerbomb - EDP, מחיר: 430 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית נ' מדווחת על גאות של רגשות מעורבים לנוכח הבושם החדש של צוות המעצבים ההולנדי ויקטור ורולף: "בושם המבוסס על 'תערובת פרחים, וניל ותבליני'" נשמע לי מסקרן כמו נוסחה סודית הצופנת בחובה הבטחה גדולה. גם הגוון הוורדרד נראה כמו משהו שיעבוד - משום מה בשמים עם גוון ורדרד, בניגוד לירקרקים, מתחבבים עלי. הסנפה ראשונית, כמו גם שימוש יומיומי במשך שבוע, הובילו למסקנה המשמחת שמדובר בבושם שווה. הניחוח רך אך חזק, ורחוק מלהיות בנאלי ומוכר מדי. בעיה אחת, לא שולית בכלל – "הנוסחה הסודית" היתה כל כך סודית, שאחרי 3-4 שעות לא נותר זכר לניחוח המופלא. איך ריח כה חזק מתפוגג כל כך מהר? אין לדעת. סוד הבושם הנעלם".

ויקטור ורולף, Flowerbomb - EDP, מחיר: 430 שקלים ל-50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, Marvellous Flowers, מחיר: 199 שקלים ל-75 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני הבשמים הבאים הוכתרו, כל אחד בדרכו שלו, כחמודים אך לא מרגשים:

חוץ משם שלא עובד בתרגום מצרפתית, "פרחים מרהיבים" של ל'אוקסיטן נהנה מניחוח פרחוני נעים, מאוד קליל ומאוד עדין, שזה בעברית – מתאדה במהירות שיא, ומתאים למי שלא מעוניינת להתחייב לאותו ריח מהבוקר עד הערב. הבקבוק, כרגיל, נאה וצנוע.

ל'אוקסיטן, Marvellous Flowers, מחיר: 199 שקלים ל-75 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ימי צ'ו, Flash, מחיר: 341 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ג'ימי צו, אימפריית הנעליים המיתולוגית, חונך ניחוח חדש בבקבוק פרחי משהו, שנבדק ונמצא שמח ומתקתק יתר על המידה. אם מצליחים לשרוד את השעתיים הראשונות הקשות, מקבלים בהמשך ניחוח מעודן, מנומס ונעים הרבה יותר.

ג'ימי צ'ו, Flash, מחיר: 341 שקלים ל-50 מ"ל (מחיר השקה במקום 427 שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully