וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחבי הרשת: הפסקת טי

5.6.2013 / 16:20

מוסף הסטייל של הניו יורק טיימס, הידוע בשם טי מגזין, הוא אחד הפנינים שיש לרשת להציע. עם תמונות מרהיבות, ראיונות מקוריים והמון סגנון, מדובר בתחנת חובה לכל פאשניסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשק ידידותי וטקסטים קצרים-ממוקדים. טי-מגזין, מגזין הסטייל של הניו יורק טיימס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הניו יורק טיימס, אחד העיתונים החשובים ביותר בעולם, המופץ ונמכר במיליוני עותקים בארצות הברית ובמדינות רבות אחרות, נודע בכיסוי מהימן ומבוסס של חדשות, ספורט, עסקים, תרבות ואופנה. העיתון גם ידוע במוסף יום ראשון מיוחד, הכולל מגזינים שונים.

מגזין הסטייל של העיתון, T Magazine - טי מגזין, הוא אחד המעניינים והטובים שיש לעיתון להציע. למגזין שתי גרסאות - גרסה מקוונת וגרסת פרינט - והוא מוקדש לאופנה, יופי, עיצוב, תרבות, אמנות, אוכל ותיירות.

טי מגזין, אשר הושק באוגוסט 2004, יוצא לאור חמש עשרה פעמים בשנה. מאז דצמבר 2007, יוצאת לאור גם גרסה בינלאומית המצורפת למהדורת יום ראשון של אינטרנשיונל הרלד טריביון, הגרסה הבינלאומית של הניו יורק טיימס. במילים אחרות, מדובר בהפצה מסיבית.

סטפנו טונצ'י, מי שעורך היום את מגזין האופנה W (גם הוא מבית הניו יורק טיימס), שימש כעורך טי מגזין עד 2010. בזמן זה הושק גם אתר המגזין והוא זכה במועמדויות רבות לפרסים. ב-2008 הוא אף זכה בפרס 'מגזין השנה' מטעם 'אגודת פרסומי העיצוב'. היום עורכת את טי מגזין דברה נודלמן, לשעבר עורכת מגזין וול סטריט ז'ורנל.

כל גיליון מתמקד באחד מתחומי הכיסוי הכלליים. הגיליון הקרוב למשל, המתוכנן לצאת באוגוסט 2013, יוקדש לתרבות. מנגד, גיליונות האביב האחרונים הוקדשו לאופנת נשים ואופנת גברים.

באתר עצמו אפשרית גישה לכשמונים גיליונות עבר, החל מאביב 2008. הפוסטים בגרסה המקוונת ממוקדים, ותמיד כוללים ויזואליה ענפה. מנגד, הטקסט לעתים עשוי להיות מצומצם במיוחד, לפעמים אף לא יותר ממשפט שניים. כלומר, מבנה בלוגי ידידותי לגולשים, ובמיוחד לגולשי ניו-מדיה.

מה יש היום בטי מגזין המקוון? הרבה תכנים מרתקים בתחומי הלייף סטייל של המגזין. עם זאת, נתמקד פה מטעמים ברורים, באלו העוסקים באופנה -

T Magazine - אופנת הנשים

כרגע באתר בולטת תמונת אנג'לינה ג'ולי בשמלה "היוונייה" שעוצבה במיוחד עבורה על ידי הדי סלימן, המנהל הקריאטיבי של בית אופנת העל הצרפתי סן לורן, לבכורת לונדון של סרטו החדש של בראד פיט World War Z. הבכורה הייתה כידוע האירוע הציבורי הראשון של ג'ולי לאחר ניתוח כריתת השד הכפול המניעתי שעברה הכוכבת. אולם, ככל הנראה, מטעמי עידון ואלגנטיות המאפיינים את המגזין, עובדה זאת לא נאמרה.

עוד על סדר היום - ראיון עם שרון סטון על אופנה, פילנתרופיה, פעילותה למען מחקר איידס והקשר המיוחד שלה לפסטיבל קאן.

ויש גם תכנים פופולריים נוסח סקירת אופנת השטיח האדום בטקס פרסי CFDA (מועצת מעצבי האופנה האמריקאים), הכוללת טקסט חדשותי וגלריית 7 מראות נבחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

T Magazine - אופנת הגברים

בצד אופנה הגברים בולטת סקירת יוזמה חדשה של יצרנים מארצות אפריקאיות כמו קניה ואתיופיה שמקדמים שיתוף פעולה עם מותגים מערביים לשיווק סניקרס גברים טרנדיים המיוצרים בארצות אלו.

גם באג'נדה - ידיעת ניוז על בושם חדש לגברים, Hylend, בהשראת ניחוחות פסגות אירלנד וסקוטלנד המשווק בלעדית בכלבו הניו יורקי בארני'ס; וידיעת ניוז על שובו של שעון ה- GMT, שעון המציג במקביל את זמן גריניץ' ומטבעו העיצובי-צבאי נודע כ"שעון גברים". בידיעה מוצגים דגמים חדש מסוג זה של לואי ויטון, הרמס, רולקס, פרארי ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

T Magazine - טי מגזין: תעודת זהות

שם האתר: T Magazine - טי מגזין: מגזין הסטייל של הניו יורק טיימס
כתובת: http://www.nytimes.com/pages/t-magazine
מי מפעיל אותו: 'חברת הניו יורק טיימס'
מה בפנים: תכנים עדכניים על אופנת נשים וגברים ותחומי לייף סטייל נוספים
למה כדאי לחזור לפה: ממשק ידידותי, ויזואליה מרהיבה, טקסטים מפוקסים ומדוייקים, ראיונות וידיעות ניוז מעניינות וחשובות

עוד במדור 'מרחבי הרשת':
מרחבי הרשת: הבלוג עם תמונות האופנה היפות בעולם
מרחבי הרשת: להתלבש כמו בחמישים גוונים של אפור
מרחבי הרשת: כל התיקים שבעולם במקום אחד
מרחבי הרשת: מגזין אופנה מקוון ומושלם
מרחבי הרשת: מישל פאן תהפוך אתכם לאנג'לינה ג'ולי
מרחבי הרשת: החברים ההומואים שהייתם רוצים
מרחבי הרשת: האופנה והעדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully