וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתום הוא הלבן החדש? הכלות של ורה וונג ל-2014

16.10.2013 / 12:55

לאחר שהציגה שמלות כלה שחורות ואפורות, המעצבת ורה וונג מגלה את צבעי השלכת והם שולטים בקולקציה החדשה - כתום שקיעה הוא הלבן החדש לחופה? בהחלט. וגם וורוד פודרה

"תראו כמה שזה מחמיא לכל צבעי העור", אמרה המעצבת ורה וונג מאחורי הקלעים של תצוגת קולקציית הכלות שלה לסתיו 2014.

מעצבת האופנה ושמלות הכלה הוותיקה, ששמה הפך שם נרדף לשמלות חלומיות, ידעה על מה היא מדברת. למעשה, היא תמיד יודעת על מה היא מדברת כשהיא נדרשת לדון ביצירותיה. הקולקציה החדשה בעיצובה המבוססת כולה על גווני ורוד וכתום, היא אחת הקולקציות המהממות שהציגה וונג מאז שפתחה את סלון הדגל שלה בניו יורק לפני 23 שנים. וכן, הגוונים המרעננים מתאימים לכל עור, כפי שהיה ניתן לראות בתצוגת המסלול.

הגזרות הן אותן גזרות מוכרות-מושלמות ונעות בין בת ים לנסיכה. אבל אצל וונג, בת הים מעודנת וזורמת והנסיכה היא בלתי מצועצעת ורחוקה להיות "שמלת קצפת". הקלישאות הידועות בנוגע לשמלות כלה רעות, פשוט לא רלוונטיות פה מהסיבה הפשוטה שאין פה שמלות רעות. וירה וונג הרוויחה את מקומה כמעצבת שמלות כלה אולטימטיבית בחסד עליון. עורכת ווג לשעבר ניחנה בכשרון על בעיצוב שמלות לכלות. שליטתה והבנתה בתחום הן מושלמות. אין פלא שידועניות רבות בחרו בה לעצב את שמלתן לאחד הימים המשמעותיים בחייהן.

תחרה עדינה, טולים מרחפים, שיפונים מלטפים, אפליקציות פרחים תלת ממדיות, תחתיות כותנה, סאטן ומשי בוהקים - בכל אלו היא עושה בכל פעם שימוש מושכל ומעורר השראה. הגוונים הפעם, כאמור, הם כתום וורוד.

זה המקום לציין שבעבר נראו שמלות כלה בגווני אלמוג, סלמון, ורוד בייבי או אדמונית החורש. בשנה שעברה ג'סיקה ביל, אן הת'ווי ומרגריטה מיסוני נישאו בשמלות ורודות. אבל השילוב של הגוונים הללו עם העיצוב של וונג יוצר חיזיון חלומי. ללא ספק, מי שתחפוץ, תוכל להזמין לעצמה כל אחת מן השמלות בלבן מסורתי. אבל במחשבה שנייה, למה ללכת נגד חזונה המהפנט של וונג?

ללכת על ענן: וירה וונג לסתיו 2013
אני רוצה להתחתן עכשיו: וירה וונג לקיץ 2012

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully