וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי סקוט מונה למנהל האמנותי החדש של מוסקינו

29.10.2013 / 9:59

המעצב האמריקאי ג'רמי סקוט, שנודע בטעם פרוע ומלא הומור, מונה למעצב הראשי של בית האופנה האיטלקי מוסקינו. בכך יחליף את רוסלה ג'ארדיני ששימשה בתפקיד 19 שנים

ג'רמי סקוט הוא המנהל האמנותי החדש של מוסקינו. המעצב האמריקאי בן ה-39 ייכנס לנעליה של רוסלה ג'ארדיני, שלקחה את המושכות ב-1994 לאחר מותו של מייסד בית האופנה האיטלקי, פרנקו מוסקינו.

סקוט יציג את הקולקציה הראשונה שלו למוסקינו כבר בשבוע האופנה במילאנו בפברואר הקרוב.

השנה יציין בית האופנה מוסקינו 30 שנות פעילות. כבר מראשית ימיו נעשה שם נרדף לאופנה עם משיכה עזה לפרובוקציות ולהומור, כשהסגנון הוא נע בין קלישאות מודעות לעצמן, צבעים עזים וחיבה למקסימליזם של פרטים. בשנים האחרונות הועם מעט זוהרו, ומעמדו בתעשיית האופנה נפגע מעט.

סקוט נולד במיזורי, קנזס, ובבגרותו עבר לניו יורק ללמוד עיצוב אופנה במוסד פראט לעיצוב. בתום לימודיו בשנת 1996, העתיק עצמו לפריז. שנה לאחר מכן הוא השיק את המותג שלו הנושא את שמו ופועל עד היום, וידוע בשל סגנונו הצבעוני והאקסטרווגנטי המחבר בין קאמפ, פופ ועיסוק בחומרים חברתיים נפיצים.

בשנה בה הקים את המותג שלו, הוא זכה בפרס ונוס דה לה מוד בתור המעצב החדש הטוב ביותר. בשנת 1999 היה מועמד בקטגוריית המעצב החדש הטוב ביותר של ה-CFDA.

סקוט נחשב למעצב פורה. בשנים האחרונות שיתף פעולה עם מותג השעונים סווטש ועם חברת אדידס, ובשנה שעברה עורר מהומה כאשר עיצב דגם של נעלי סניקרס שעוררו קונוטציה של עבדות בשל פרט עיצובי פרובוקטיבי המדמה אזיקי רגליים. סקוט התכחש להאשמות וטען כי הרפרנס לדגם בכלל שאוב מצעצוע ילדים בשם My Pet Monster.

סקוט עבד בעבר עם מעצבים כמו כריסטיאן לובוטן ומעצב הכובעים הבריטי שהתארח לאחרונה בארץ סטיבן ג'ונס.

לירוי שופן מראיין את רוסלה ג'רדיני: "נקודת מבט של אישה שונה מזו של גבר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קמפיין השעונים שעיצב לסווטש. ג'רמי סקוט/מערכת וואלה!, צילום מסך
תצוגת קולקציית אביב-קיץ 2013 , בית האופנה האיטלקי MOSCHINO. נמרוד סונדרס
מתוך תצוגת מוסקינו שהתקיימה בתל אביב בנובמבר 2012/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully