וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק: ג'ון גליאנו מככב בווג הבריטי

30.10.2013 / 16:19

הווג הבריטי סולל את הדרך לשיבה של ג'ון גליאנו הביתה. המעצב שהואשם בפרשה אנטישמית לפני כשנתיים לוקח חלק בגיליון דצמבר כעורך אורח ורוקח הפקת אופנה מדהימה עם קייט מוס

ווג בריטניה מכריז רשמית על הקאמבק של המעצב ג'ון גליאנו לאחר תקופה ארוכה של הדרה חברתית ואופנתית. גליאנו, שלפני כשנתיים היה מעורב בפרשה אנטישמית מתוקשרת ופוטר מבית האופנה כריסטיאן דיור ובית האופנה הנושא את שמו, זוכה לעדנה מחודשת בתור עורך אורח בגיליון דצמבר של מגזין האופנה המפורסם, כפי שנחשף הבוקר. זוהי ההופעה הראשונה של המעצב מאז מרץ 2011 בהקשר של מגזיני אופנה.

גיליון דצמבר 2013, שנועד לקדם את החגים הנוצריים, הוא בסימן מעצבים. בבית, בסטודיו או מחוץ לו - המעצבים הם הכוכבים שניצבים הפעם במרכז. במסגרת תפקידו, גליאנו יצר הפקת אופנה וצילום שער בהם מככבת קייט מוס (שגם, אגב, ביקשה ממנו לעצב את שמלת הכלולות שלה בזמן שהקריירה שלו החלה להתרסק). ההשראות לאותה הפקה נוגעות בשלל נושאים, כמו המוזיקאי ואמרגן המוזיקה המיתולוגי מלקולם מקלארן, להקת המחול האגדית "בלט רוס" וניחוחות משנות העשרים, אחד העשורים שהשפיעו על עבודתו התיאטרלית יותר מכל בעבר.

לפי האתר METRO, יחסי הגומלין בין השניים הם אלה שהביאו לשיתוף הפעולה של ווג עם גליאנו בן ה-52. כזכור, הרי רק לאחרונה מונתה מוס כעורכת אופנה מיוחדת. זו כנראה אחת מתרומותיה למגזין.

זהו צעד נוסף בחזרה של גליאנו לתודעה הציבורית. ביוני האחרון התראיין המעצב לראשונה לטלוויזיה מאז הפרשה האנטישמית. בראיון חושפני אצל העיתונאי הבריטי צ'ארלי רוז, נראה לראשונה מזה זמן רב גליאנו חדש, פיכח, מסודר ומחושב. באותה ההזדמנות הביע גליאנו חרטה עמוקה על מילות הנאצה השיכורות שהפטיר, ונימק אותן בתחושות קשות של בדידות וכאב שעטפו אותו בזמנו.

גליאנו אף התנסה ביצירת אופנה אחרי תקופה ארוכה למדי בהן היה עסוק בהתכנסות. בעונה הקודמת הוא נרתם לסייע לאוסקר דה לה רנטה בהכנות לקראת תצוגת האופנה העונתית. כמו כן המעצב היה אמור להעביר קורס במוסד לימודי העיצוב פרסונס שבניו יורק, אך הוא בוטל לאחר אי היענות מצד המעצב לדסקס על הקריירה שלו.

כך או אחרת, סביר להניח שלצעד האחרון תהיה ההשפעה הגדולה ביותר. אין ספק כי אור ירוק ממגזין האופנה הנחשב ביותר מארץ מוצאו של גליאנו, מסמן את תחילתה של סלחנות אמיתית מצד עולם האופנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך מתוך האתר הרשמי של ווג בריטניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער דצמבר 2013 של הווג הבריטי. שמו של גליאנו מתנוסס במרכז/מערכת וואלה!, צילום מסך
קייט מוס וג'ון גליאנו. GettyImages
ג'ון גליאנו וקייט מוס לפני הפרשה האנטישמית/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully