וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליאנו זה אתה? המעצב בראיון טלוויזיה ראשון מאז הפרשה האנטישמית

13.6.2013 / 12:54

לראשונה מאז ההתפרצות האנטישמית שהדהימה את העולם, ג'ון גליאנו הסכים לראיון טלוויזיני נרחב והציג מראה נקי, אלגנטי ובעיקר פנים שונות מאלו שהכירה תעשיית האופנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעונב ומיושב. ג'ון גליאנו החדש בראיון טלוויזיה ראשון מאז הדחתו מדיור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון טלוויזיה ראשון מאז ההתפרצות האנטישמית בבית קפה פריזאי, ג'ון גליאנו - המעצב הבריטי אשר הודח מתפקידו כמנהל האמנותי בבית אופנת העל הצרפתי דיור - נראה כמי שעבר מהפך גמור. לא עוד מעצב אקסצנטרי בשיער פרוע וביגוד אקספרסיבי, אלא גליאנו חדש ואלגנטי בחולצת צווארון תכולה ובלייזר שחור, המתנסח בזהירות מחושבת.

המעצב המוקע התארח בתוכניתו של צ'ארלי רוז, לשעבר כתב התוכנית '60 דקות', המנחה תוכנית אירוח פופולרית מאז 1991 אשר במסגרתה הוא מראיין שחקנים, אנשי ציבור, מעצבי דעות ורבים ממנהיגי העולם. התוכנית, בלתי בידורית בעליל, נבחרה ללא ספק על רקע הממד המעונב-מכובד שלה, דימוי רצוי מבחינתו של גליאנו החדש - פיכח, מודע, מיושב, איש עבודה חרוץ ומלא חרטה.

ממבט ראשון קשה היה לזהות את גליאנו של טרם השערוריה שתועדה בווידאו חובבני ופורסמה ב"סאן" הבריטי והובילה בסופו של דבר לנפילתו של אחד המעצבים המצליחים והמוערכים ביותר עד כה. גליאנו ההוא היה נמהר, שחצן, מנוון ורוב הזמן שתוי.

"אתה מבין שמה שאמרת היה מלא שנאה, מרושע ואנטישמי"? שאל המנחה. וגליאנו המלוטש ענה: "כן, אני מתנצל ואני מנסה לתקן את המצב בדרך הכי טובה שאני יכול". בהמשך גם אמר שהוא לוקח אחריות מלאה על ההתמכרויות שהובילו להתנהגות שלו.

"השתייה הרסה אותי לאט לאט. זה הפך להיות מחזורי. לאחר כל קולקציה, לאחר כל שיא יצירתי, היתה תמיד ההתרסקות הזו. שתיתי כדי להפסיק קולות שהייתי שומע. לפעמים הייתי מתנהג כמו אלוהים".

על הדברים שאמר באותה התפרצות ידועה לשמצה ("אני אוהב את היטלר"; "אנשים כמוכם היו צריכים למות בגז") אמר גליאנו: "זה היה הדבר הגרוע ביותר שאמרתי בחיי, אבל לא התכוונתי לזה. זה הבדידות והכאב. הייתי עצוב מאוד".

עוד על פרשת גליאנו בוואלה! אופנה:
לראיון המלא עם צ'ארלי רוז באתר התוכנית
גליאנו בראיון ראשון מאז התקרית האנטישמית
קורס קולג' בהנחיית גון גליאנו בוטל
גליאנו מקבל הזדמנות חדשה
גליאנו פוטר מדיור
"לקראת הסוף היה בלתי אפשרי לדבר עם גליאנו"
גליאנו נאלץ להיפרד מאות הכבוד
עונשו של גליאנו: קנס על תנאי
נטלי פורטמן נגד גליאנו
מי עוד אהב את היטלר?
גליאנו הושעה עקב התבטאויות אנטישמיות

גליאנו בתוכנית האירוח של צ'ארלי רוז

תזכורת: גליאנו השתוי בהתפרצות אנטישמית בבית קפה פריזאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully