וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ליאת גינזבורג סוגרת

12.12.2013 / 15:58

חרושת השמועות שהסתובבה בשבוע האחרון הוכרעה היום (חמישי) - מעצבת התכשיטים ליאת גינזבורג הודיעה רשמית על סגירת החנות ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב לאחר שלוש שנות פעילות במקום.

גינזבורג, שנחשבת כאחת המעצבות הראשונות שהעזו לשדך בין מתכות ופלסטיק, הכניסה לשוק האופנה המקומי את תכשיטי האוברסייז הצבעוניים.

"לפני שלוש שנים חיפשתי בעיר מתחם מתאים לחנות שלי. כשהגעתי למתחם טשרניחובסקי / שוק בצלאל התאהבתי בו והקמתי לי פינת חמד שבה אירחתי את לקוחותיי, עוברי אורח ורבים מאנשי האופנה והסטייליסטים המקומיים", מסרה גינזבורג. "בעקבות פרויקט הבנייה של שוק בצלאל, נסגר החניון ששירת לאורך השנים את כל האיזור. סגירת החניון ברחוב וצמצום הגישה הפכו את המצב עבור סוחרי ובעלי החנויות באיזור לבלתי אפשרי. ללא מתן כל סיוע מצד העירייה אני נאלצת לסגור את החנות שלי. אני סוגרת את החנות אבל לא נפרדת לשלום ומתכוונת להמשיך ולעסוק בדבר האהוב עליי ביותר שהוא העיצוב, ולחפש בית אלטרנטיבי".

גינזבורג היא לא היחידה. כפי שדווח מוקדם יותר השבוע בוואלה! אופנה, בסוף דצמבר תיסגר גם החנות של המעצבת גלה דרין, הממוקמת מטרים ספורים משם. גינזבורג מדגישה עם זאת, כי למרות הסגירה היא לא מתכוונת להיעלם, אלא להתמקד בפעילות מול תערוכות ובוטיקים בחו"ל. כמו כן היא תרכז את פעילותה בסטודיו ברחוב שפ"ר בתל אביב.

החנות של גינזבורג תפעל עד ה-27 בדצמבר, ולאחריה תמשיך המעצבת למכור את תכשיטיה באינטרנט. בינתיים מציעה המעצבת את כל התכשיטים בחנות ב-50%-30% הנחה, בטווח מחירים של 99-499 שקלים.

ליאת גינזבורג - טשרניחובסקי 9 תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מחפשת בית אלטרנטיבי". ליאת גינזבורג נפרדת זמנית/מערכת וואלה!, צילום מסך
ליאת גינזבורג, סנדרה רינגלר. אביב חופי
ליאת גינזבורג מאבזרת את סנדרה רינגלר/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully