וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל אמנותי חדש לבית האופנה ז'יל סנדר

30.4.2014 / 16:30

חצי שנה לאחר פרישתה של ז'יל סנדר באופן סופי מבית האופנה היוקרתי הנושא את שמה, מוכרז מנהל אמנותי חדש - רודולפו פיילונגה, שעיצב בעבר עבור פראדה ומדלן ויונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בא לשכונה בחור חדש. רודולפו פיילונגה המנהל האמנותי החדש לבית ז'יל סנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהודיעה באוקטובר האחרון על פרישתה הסופית מבית האופנה הנושא את שמה, נמצא יורש חוקי למעצבת העל ז'יל סנדר. רודולפו פיילונגה, שתפקד כמנהל האמנותי של קו הנשים לבית פראדה בעבר, ואף כיהן כמנהל האמנותי של ויונה - יציג את קולקציית הביכורים שלו לז'יל סנדר בשבוע האופנה במילאנו לאביב-קיץ 2015 שיתקיים בספטמבר הקרוב.

פעם שלישית גלידה? ז'יל סנדר פורשת סופית מבית האופנה הנושא את שמה

המעצב האיטלקי החל את דרכו המקצועית בבית האופנה של רומאו ג'ילי בתחילת שנות התשעים, שם תפקד כיד ימינו. בשנת 1996 הצטרף לשורותיו של בית פראדה, שם עבד למעלה מעשור. בשנת 2009 עזב המעצב את פראדה ומונה לתפקיד המנהל האמנותי של בית האופנה הנחשב ויונה.

כעת לאחר חודשים ארוכים של ספקולציות אודות זהות הצ'יף החדש, נכנס פיילונגה לנעליה של סנדר מייסדת המותג. כזכור, הודיעה סנדר לפני חצי שנה על פרישתה מבית האופנה שייסדה ב-1968 בהמבורג שבגרמניה. הודעתה של מעצבת האופנה בת ה-70 הפתיעה במיוחד, לנוכח העובדה כי מדובר בפעם השלישית וככל הנראה האחרונה בהיסטוריה של המותג שסנדר מחליטה לנטוש את הספינה. הספקולציות שנעו סביב פרישת המעצבת, הצביעו על אספקטים הקשורים לרמת המחירים הגבוהה הנובעת מסרבנותה לסגת מהשימוש בחומרי גלם יקרים במיוחד.

קולקציית קיץ 2014 של ז'יל סנדר. GettyImages
מתוך קולקציית אביב-קיץ 2014 של ז'יל סנדר/GettyImages
קולקציית קיץ 2014 של ז'יל סנדר. GettyImages
הקולקציה האחרונה בעיצובה של סנדר עצמה/GettyImages
קולקציית קיץ 2013 של ז'יל סנדר במילאנו. AP
ז'יל סנדר המעצבת הפורשת/AP
  • עוד באותו נושא:
  • ז'יל סנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully