וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק על הקווים: פזית קידר לקיץ 2014

24.6.2014 / 11:30

שנה בדיוק לאחר פריצתה כמעצבת אופנה עצמאית, פזית קידר בת ה-50 נראית ממוקדת מתמיד, ומציגה קולקציה בהשראת האסתטיקה של מבנים גיאומטריים, המציעה פריטי קז'ואל על-זמניים שיתאימו למנעד רחב של גילאים

פזית קידר קיץ 2014. אלה אוזן,
קולקציית קיץ 2014. ממשיכה להישען על היסודות הקלאסיים/אלה אוזן

"הרגשתי שאני עושה משהו לא נכון בדי.אן.איי שלי ומתפזרת בין החנויות, וכשנתקלתי במקום הזה החלטתי שאני פשוט מעבירה את הכל לכאן", מספרת פזית קידר בנינוחות מלב החנות החדשה והבודדת שלה בשכונת נווה צדק הציורית בתל אביב, שם התאספה והתמקמה מחדש לפני ארבעה חודשים.

פזית קידר: המעצבת שהבשילה 15 שנה מתום לימודיה בשנקר

שנה בדיוק לאחר פריצתה כמעצבת אופנה עצמאית, קידר בת ה-50 נראית ממוקדת מתמיד. אולי לקחו לה 15 שנים מתום הלימודים בשנקר בשביל לקחת נשימה עמוקה ולצלול אל מימי התעשייה, אך לקחה לה פחות משנה להתפקס. לאחר שניצחה על שלוש חנויות במקביל, החליטה לקחת צעד אחורה ולהתמרכז לחנות קונספט אחת. מעל לחלל החנות שוכן הסטודיו, מה שהופך את המקום לביתה השני של המעצבת, אם לא הראשון.

קידר הבהירה מהרגע הראשון שהיא לא כאן בשביל לרקוד לצליליהם של טרנדים עכשוויים, אלא לייצר אופנה קלאסית ולבישה עם טוויסט. בעוד שקולקציית הביכורים שלה הצטיירה ככזו הקורצת לקהל בעשורים מתקדמים לחייו, בעונה שעברה היא הוכיחה כי היא מסוגלת למהול אלגנטיות יומיומית עם אפיל קליל ואפילו מעט מחוספס לפרקים.

פזית קידר קיץ 2014. אלה אוזן, מערכת וואלה! NEWS
פזית קידר קיץ 2014/מערכת וואלה! NEWS, אלה אוזן

הקולקציה החדשה והשלישית ברזומה של קידר ממשיכה להישען על היסודות הקלאסיים של פריטי קז'ואל נקיים בשחור, לבן ומה שביניהם. מתחת לעדשת ההשראה של קידר ניצבו הפעם קווים על צורותיהם. המעצבת רותקה על ידי האסתטיקה של מבנים גיאומטריים והאלמנטים המהונדסים שמרכיבים אותם, דוגמת חלונות, מדרגות והצללות. קידר ביקשה לתרגם את האופן בו קווים מתחברים אחד לשני ויוצרים צורה תלת-מימדית, אל בגדים בעלי תנועה, עומק ואסתטיקה מינימליסטית.

את כל אלו הצליחה קידר לבטא באמצעות גזרות קופסתיות ומרובעות, תפרים זוויתיים, קפלים וחיתוכים גיאומטריים - דוגמת חצאית קרפ דו-שכבתית אך דקיקה שאת משחקי השקיפויות שלה מלווים פתחי צד מלבניים וארוכים, או שמלה בגזרת A בעלת קווי תפר ישרים אשר במרכזה היא נפרשת כמו אקורדיון פליסה.

קו התכשיטים שיוצרת קידר במקביל ממשיך להתפתח, כאשר העונה הוא נוצר באופן סינרגי המתכתב עם קולקציית הלבוש.

הקולקציה של קידר אינה שוברת מוסכמות וגם לא ממציאה את הגלגל, אבל מה שהיא כן עושה זה להציע פריטים על-זמניים שיכולים להתאים למנעד גילאים בעיבוד כזה או אחר. ניכר כי העונה מתחה קידר עוד את גבולות הסקאלה של קהל הלקוחות שלה, החל מהחדרת צבעים קיציים והדפסים שיקרצו לקצה הצעיר יותר וכלה בבגדי ערב קלים שיקסמו לקצה הבוגר שבצד השני.

טווח מחירים: חולצות - 250-590 שקלים; מכנסיים - 490-690שקלים; שמלות וחצאיות - 330-1,100 שקלים; תכשיטים - 200-1,125 שקלים.
פזית קידר - כל ישראל חברים 4, נווה צדק, תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פזית קידר קיץ 2014. צילום: אלה אוזן,
פזית קידר קיץ 2014/צילום: אלה אוזן
פזית קידר קיץ 2014. אלה אוזן,
פזית קידר קיץ 2014/אלה אוזן
פזית קידר קיץ 2014. אלה אוזן, מערכת וואלה! NEWS
פזית קידר קיץ 2014/מערכת וואלה! NEWS, אלה אוזן
פזית קידר קיץ 2014. אלה אוזן, מערכת וואלה! NEWS
פזית קידר קיץ 2014/מערכת וואלה! NEWS, אלה אוזן
פזית קידר קיץ 2014. צילום: אלה אוזן,
פזית קידר קיץ 2014/צילום: אלה אוזן
  • עוד באותו נושא:
  • פזית קידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully