וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור שכן נגמר: דולצ'ה וגבאנה זכאים

26.10.2014 / 12:14

בית המשפט העליון באיטליה קבע את זכאותם של מעצבי העל דולצ'ה וגבאנה בפרשת העלמת המס. השניים שהיו אמורים להישלח לתקופת מאסר של כשנה ושמונה חודשים יכולים לנשום כעת לרווחה

דומינקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה. ShutterStock
חופשיים ומאושרים. דולצ'ה וגבאנה/ShutterStock

הסאגה המתמשכת של דולצ'ה וגבאנה הגיעה אל סופה בסוף השבוע האחרון. מעצבי העל שהואשמו בהעלמת מס בגובה של כחצי מיליארד דולר, ואף היו אמורים להישלח למאסר - נמצאו זכאים בפרשה על ידי בית המשפט העליון באיטליה. "תמיד נהגנו בכנות, ואנחנו גאים במיוחד בהכרה לה זכינו מבית הדין האיטלקי לצדק. ויוה איטליה", כתבו השניים שחור על גבי לבן בפרופיל האינסטגרם המשותף, וסוף כל סוף נשמו לרווחה.

ביום שישי האחרון, בתום שלוש שעות של דיון מתמשך בדלתיים סגורות, הכריע בית המשפט לטובתם של המעצבים, והחליט לקבל את הערעור על גזר הדין הדרמטי שהוטל עליהם - תקופת מאסר בפועל של שנה ושמונה חודשים. כך מסתכמת לה הפרשה שהחלה לפני עשור, כשמכרו המעצבים ב-2004 את הקו המשני שלהם D&G לחברת אחזקות בלוקסמבורג ונמצאו חשודים שש שנים מאוחר יותר בעבירת העלמות מס בחסות אותה עסקה.

כזכור, ביוני 2013 נדהמו המעצבים לגלות כי הם עתידים ללכת לכלא והגישו בעקבות זאת ערעור לבית המשפט העליון. לאורך כל תקופת המשפט הממושכת המשיכו המעצבים לדבוק בגרסתם כי הם חפים מפשע, וביולי שלאחר מכן אף סגרו את החנויות שלהם במילאנו כאקט מחאה על ההאשמות הקשות.

בספטמבר האחרון ניסו המעצבים לשדר עסקים כרגיל כשהציגו בשבוע האופנה במילאנו תצוגה מוצלחת במיוחד ולשם שינוי עוררו באזז בנסיבות אחרות. אל התצוגה הבאה הם כבר יגיעו נטולי דאגות.

תגובת דולצ'ה וגבאנה באינסטגרם לזיכוי בפרשת המס. אינסטגרם, צילום מסך
ויוה איטליה/צילום מסך, אינסטגרם
דולצ'ה וגבאנה בשבוע האופנה במילאנו אביב-קיץ 2015. GettyImages
צעדת הנצחון. התצוגה האחרונה בשבוע האופנה במילאנו, ספטמבר 2014/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully