וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצומה להורדת הקמפיין החדש של ויקטוריה סיקרט

30.10.2014 / 14:22

סטודנטיות מבריטניה פתחו בעצומה אינטרנטית להסרת הקמפיין החדש של ענקית ההלבשה התחתונה, המציג את "הגוף המושלם", בטענה לקידום סטנדרטים לא בריאים ולא מציאותיים של יופי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק על חוסר הבטחון של נשים? קמפיין המחלוקת./מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט קידמה שנים בפרסומים ובפעילויות עולם פנטסטי בלתי נגיש. החל מ"חזיית פנטזיה" במיליוני דולרים שהציגה "מלאכית" יפהפיה ועד תצוגת אופנה שנתית נוצצת עם כוכבי פופ חמים והדוגמניות הכי הורסות בתעשייה. כך הסעירה ענקית הלנז'רי האמריקאית את דמיונם של נשים וגברים כאחד. היום היא נקשרת בקרב הקהל הרחב לעולם מושלם וסקסי. אבל יש מי שהקמפיין החדש, Body by Victoria, מצליח לעצבן אותו.

בקמפיין המקדם ליין חדש נראות דוגמניות ויקטוריה סיקרט יפהפיות כמו בהטי פריסלו, לילי אולדרידג' וקנדיס סוונופול בחזיות ותחתונים. בעוד שתמונות הקמפיין מופצות ברשת ומוצגות בחנויות הרשת, שלוש סטודנטיות בריטיות, גבריאלה קונטורידס ולאורה פריס, יזמו עצומה להורדתו. לטענתן מדובר בשיווק מזיק היוצר בעיות דימוי גוף בקרב נשים.

הדוגמנית אדריאנה לימה בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2013. AP
אדריאנה לימה, חיה רעה/AP

"אנו דורשות מוויקטוריה סיקרט לשנות את הטקסט הנלווה במודעות למשהו שאינו מקדם סטנדרטים לא בריאים ולא מציאותיים של יופי, כמו גם התנצלות והתחייבות שלא לנקוט בשיטות שיווק כאלו בעתיד. הקמפיין החדש משחק בחוסר הבטחון של שנים ונושא מסר מזיק על ידי שימוש במילים: 'הגוף המושלם' על גופן של דוגמניות רזות במיוחד", כתבו השלוש בעצומה. הן גם יזמו האשטאג חדש #iamperfect ('אני מושלמת') שנועד לשמש כל מי שתומך בעמדתן.

מעניין לציין שדוגמניות ויקטוריה סיקרט הן יפהפיות באופן טבעי. באופן מסורתי, החברה אינה שוכרת את שירותיהן של דוגמניות בעלות חזה שהוגדל בהליך פלסטי או בעלות מראה מלאכותי באופן כללי. ארין התרטון, אדריאנה לימה, קנדיס סוונופול או לילי אולדרידג' - כולן נולדו כך!

תצוגה של ויקטוריה סיקרט נובמבר 2013. GettyImages
קארה דלווין בתצוגת ויקטוריה סיקרט, נובמבר 2013/GettyImages
ארין התרטון בהשקת בושם וחזיית ויקטוריה סיקרט בחנות סוהו של המותג בניו יורק, נובמבר 2011. Charles Eshelman, GettyImages
ארין התרטון, מלאכית מבית טוב/GettyImages, Charles Eshelman
ג'יזל בונדשן. GettyImages
המלכה האם ג'יזל בונדשן בתצוגה בינואר השנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully