וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליביה ווילד הפנים החדשות של H&M

11.12.2014 / 10:56

ענקית האופנה H&M מכריזה על השחקנית היפה והפעילה ההומינטרית אוליביה ווילד כפנים החדשות של קולקציית ה-Conscious Exclusive הידידותית לסביבה. יופי עם מצפון או גלגל הצלה?

אוליביה וויילד הפנים החדשות של H&M. הנס מוריץ,
יפה עם מצפון. אוליביה ווילד על סט הצילומים של H&M/הנס מוריץ

רשת H&M ממשיכה לטפח את המצפון שלה, וכעת היא אורזת אותו מאחורי פניה היפות של אוליביה ווילד. השחקנית נבחרה לשאת את דגל קמפיין אביב 2015 של קולקציית ה-Conscious Exclusive, הקו המפומפם של ענקית האופנה השוודית שעמלה קשות על הפרכת התדמית המסחרית והרומסנית המזוהה עם טייקוני אופנה מהז'אנר הזה.

השחקנית היפה מבפנים ומבחוץ כאחד, ידועה בפעילותה ההומניטרית מחוץ לגבולותיו הצרים של השטיח האדום - החל מחברותה בארגונים נוסח "אמנים למען שלום וצדק" הפועל בהאיטי למען שירותי חינוך ובריאות משופרים והאיגוד האמריקאי למען זכויות אזרחיות בדרום קליפורניה, דרך נטילת חלק פעיל בפרוייקטים עולמיים למען קידום המודעות לסוגיות חברתיות וסוציו-אקונומיות שונות וכלה באורח חייה הטבעוני שאף גרם לארגון ה-PETA האמריקאי הפועל למען זכויות בעלי חיים להכתיר אותה כ"טבעונית הסקסית ביותר בעולם".

אוליביה וויילד הפנים החדשות של H&M. הנס מוריץ,
אוליביה וויילד הפנים החדשות של H&M/הנס מוריץ

קו ה-Conscious שהשיקה בשנה שעברה רשת האופנה המצליחה עדיין מעורר תגובות אמביוולנטיות לנוכח ההילה הפרדוקסלית שאופפת אותו. רק מספיק להיזכר בסערה התקשורתית שאפפה את קולקציית הקפסולה של אלכסנדר וונג לרשת השוודית, על מנת להבין את נחיצותו של קו האופנה המצפוני.

בסופו של יום אי אפשר להתווכח עם הצלחה ובטח שלא עם פריטי אופנה מוצלחים - מה שהפך את קו ה-Conscious להצלחה מסחרית ותקשורתית כאחד.

הקולקציה החדשה שואבת את השראותיה מתרבויות שונות באפריקה, אסיה והודו, מה שאמור לבוא לידי ביטוי בגזרות, בדיטיילים ובעיקר בהרבה אלמנטים מצויירים בעבודת יד. במסגרת האג'נדה הידידותית לסביבה הקולקציה אמורה להיות מורכבת מחומרי גלם טבעיים כמו משי, פשתן וכותנה אורגניים לצד חומרים סינתטיים ממחוזרים.

הקולקציה תושק ב-14 באפריל בכ-200 חנויות נבחרות של H&M ברחבי העולם, ביניהם גם חנות הרשת במרכז עזריאלי בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully