וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתולות רחוב: אופנת רחוב לוהטת במילאנו

1.3.2015 / 8:18

אחרי שקפאו בשבוע האופנה של ניו יורק, הפאשניסטות המובילות בעולם נוחתות במילאנו, ומוכיחות שוב שאופנת רחוב יכולה לתת פייט רציני לכל מה שמתרחש על המסלולים. הנה הטרנדים, הטיפים והמראות שהיממו אותנו במיוחד

החודש האופנתי ביותר בשנה ממשיך להשתולל שם בחוץ. אחרי שקפאו בניו יורק עד לפני שבוע וחצי, הפאשניסטות השוות והמובילות בעולם הספיקו מאז לקפוץ לתצוגות של לונדון, ולקראת סוף השבוע האחרון נחתו במילאנו. אופנת הרחוב כהרגלה לא מאכזבת כלל. הנה כמה טיפים מהפאשניסטות שליקטנו בשבוע האחרון ברחבי האינסטגרם.

זוגות-זוגות: אמצי לעצמך חברה עם סטייל

פעם הייתה מין תאוריה כזאת שבחורות יפות מאמצות לעצמן חברה קצת פחות יפה, או קצת פחות רזה, שתסתובב לצדן, על מנת להבליט עוד יותר את המראה המצודד שלהן. עידן הסלפיז והאינסטגרם קצת שבר את המיתוס הזה, כי הרי שתי בנות יפות בפריים זאת סגולה ללייקים רבים. שבוע האופנה במילאנו כבר הפריך לגמרי את התאוריה, יותר ויותר אני נתקלת בתמונות של אופנת רחוב, בהן הפאשניסטות הולכות זוגות - זוגות. והנה, אף אחת לא גונבת לאף אחת את ההצגה, להיפך - חגיגה זוגית של שיק וסטייל שוטפת את המסך.

רדו לכביש: מעבר חצייה זה פוטוגני

תופעה נוספת שצדה את עיניי - מיטב הפשאשניסטות מצולמות באופנת רחוב בעודן חוצות במעבר חצייה. למה זה מגניב? אולי אלו פסי השחור לבן שמעשירים את התמונה, אולי החינוך לחצייה נכונה, ואולי הקז'ואליות של "היי, בדיוק חציתי את הכביש ולא קלטתי שמצלמים אותי". אם אתן מגניבות במיוחד, אז גם סתם חציית כביש יכולה לעבוד. נסו בעצמכן.

A photo posted by Linda Tol (@lindatol_) on

A photo posted by Alix de Beer (@alixdebeer) on

A photo posted by Alix de Beer (@alixdebeer) on

אולסטאר זה הדבר המגניב בעולם: כבר רכשת זוג?

רבות כבר דובר על טרנד נעלי הספורט ששטף את עולם האופנה. אפילו אנחנו סיכמנו כאן כבר שבוע שעבר שנעליים נוחות זה הכי שיק. אופנת הרחוב במילאנו השבוע, יחד עם זאת של לונדון שקדמה לה בכמה ימים, שכנעו אותי לחדד את הנקודה - אולסטאר זה הדבר הכי קול שיש. כן, אותן נעלי אולסטאר משנות ה-90, אני בטוחה שהיו לכן לפחות בשני צבעים, ושכבר נפטרתן מכולן. תמיד אמרנו שאופנה לעולם חוזרת, אז קדימה רכשו לעצמכן זוג בסטייל עם הכוכב.

A photo posted by STREET STYLE (@streetstyled) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully