וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדר קאבר: גדולות מהחיים

30.4.2015 / 7:49

שלומית מלכה ממשיכה לבסס את מעמדה כאיט-גירל הישראלית החדשה בכפר הגלובלי, השחקנית האוסטרלית רבל ווילסון מראה שסטייל יכול להגיע במגוון של מידות, וריהאנה חוזרת לפרובוקציות בגרסת הבלונד. שערי חודש מאי של מגזיני האופנה הגדולים

גלאמור פולין: שלומית מלכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בארץ היא אולי מוקפת בצהבת, אבל מעבר לים שלומית מלכה רק ממשיכה לבסס את מעמדה כאיט-גירל הישראלית החדשה בכפר הגלובלי. תחת הניקניים הבינלאומי 'שיילו', מוסיפה מלכה כיבוש נוסף לרזומה - שער גיליון גלאמור פולין. אמנם לא מדובר בווג, או סתם מגזין אופנה במדינה עם מעט יותר גלאם, אבל היי - אם לשבת לבד בחושך אז לפחות לעשות את זה ביג טיים.

ELLE: רבל ווילסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחרונה מדברים כל הזמן במונחים של "נשים אמיתיות" ומנסים להגדיר מחדש את הנורמה, אך מתי נתקלתם לאחרונה על שער מגזין אופנה נחשב באישה עוצמתית שהיא פלוס-סייז אמיתית? השחקנית האוסטרלית הכובשת רבל ווילסון, מעטרת את גיליון מאי של מגזין ELLE בשני שערים. אך לעומת גרסת המדיום-שוט שמגיעה אל דוכני העיתונים, גרסת המנויים כוללת פריים בודי-שוט מלא של ווילסון בת ה-29 המחוללת בשמלת רשת שחורה ושקופה של ASOS CURVE. לאחרונה הפכה עצמה השחקנית לנושאת דגל המהפכה, כאשר ניצלה את בימת טקס פרסי הקולנוע של MTV על מנת לצאת נגד שלטון הרזון של מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט. ווילסון עטתה על עצמה חזיית אבנים יוקרתית, מכנסי טייץ הדוקים עם הכיתוב 'THINK' וזוג כנפיים מאסיביות כאקט של קונטרה ביקורתית. לכן אין ספק שהשער הנ"ל הוא רק צעד נוסף בדרך אל כיבוש הפסגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

V: ריהאנה

ריהאנה על שער מגזין V, מאי 2015. Steven Klein For V MAGAZINE,
ריהאנה על שער מגזין V, מאי 2015/Steven Klein For V MAGAZINE

חשבתם שריהאנה התבגרה? חשבו שנית. מי שהציגה רק לפני שבועיים-שלושה חזות חדשה לעולם, בדמות זמרת פופ מלאת אג'נדה ששמה את פרובוקציות הסטייל בצד לטובת ביקורת נוקבת - חזרה להפגין את אחד הדברים שהיא יותר אוהבת, את עצמה. רירי היפה הצטלמה למגזין V בצילום טיפוסי שעיקר הסטיילינג שבו מבוסס על הרבה עור חשוף, במעטה טייטל ה'בד גירל' שאימצה לעצמה. את אלו משלימים פאה בלונדינית, הבלחות של איברים מוצנעים, קעקועים, פאה בלונדינית ואיפור רטרואי. צלם האופנה האגדי סטיבן קליין שאחראי על צילום השער, תיעד בנוסף את דיוות הפופ בהפקה קיצית שרק תורמת לעליית הטמפרטורות.

גלאמור: מישל אובמה, שרה ג'סיקה פרקר וקרי וושינגטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין גלאמור מפציץ עם שלוש תותחיות כבדות במשקל נוצה, בצילום השער הכי מדובר של החודש בחסות הבית הלבן. הגברת הראשונה של ארצות הברית, הלא היא מישל אובמה, הזמינה אל גבעת הקפיטול את השחקניות האהובות שרה ג'סיקה פרקר וקרי וושינגטון. השלוש הצטלמו יחדיו לשער עתיר כריזמה שכולו בסימן העצמה נשית, כאשר הסיבה האמיתית למפגש הפסגה נבעה מיוזמה חשאית משותפת של השלוש למען הנשים המשרתות את ארצות הברית וכן עבור נשות החיילים המשרתים אותה.

הארפר'ס בזאר: קנדל ג'נר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקופה סוערת עוברת על משפחת ג'נר-קרדשיאן, אך בכל מערבולת שינויי המין וחגיגות הטראש הקבועות ישנה אחת שממשיכה לעשות חיל. קנדל ג'נר שלא מפסיקה לקטוף שערי מגזינים נחשבים וקמפיינים יוקרתיים, מתמקמת על הפרונט של גיליון הביוטי של הארפר'ס בזאר בצילום שער שמיועד למנויי המגזין בלבד. ברגע הראשון אולי קשה להבחין מבין כל הררי האופנה העילית כי אכן מדובר באותה אחת שחולקת גנים עם קים קרדשיאן, אך אין ספק כי צילום השער הנ"ל רק מתיישב עם התדמית האיכותית עליה ג'נר עמלה קשות.

מארי קלייר בריטניה: ג'נוארי ג'ונס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין אם אתם שייכים לטים "מד מן" ובין אם לטים "משחקי הכס", לא תוכלו להתעלם מהופעתה של ג'נוארי ג'ונס על שער מגזין מארי קלייר הבריטי. הבלונדינית הכי מקפיאה על המסך עומדת לנופף לשלום ולהיפרד מבטי דרייפר, בת דמותה הקרירה לא פחות, במסגרת העונה השביעית והאחרונה של "מד מן". מלבד פריימים מדהימים אחד אחרי השני, אותם סיפקה להפקת אופנה מיוחדת בגיליון, ניאותה ג'ונס גם לדסקס אודות עולם השואו-ביז, שימושה בוויטמינים כמרוממי מצב רוח, ותפיסת עולמה לגבי מוסד הנישואין בתור אם חד-הורית שמעולם לא נישאה. נתגעגע.

דייזד אנד קונפיוזד: מייסי וויליאמס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפינאלה הקרב ובא של "מד מן" הלהיב פחות את עולם המגזינים, לפחות ביחס לשובה של העונה החדשה של "משחקי הכס", כפי שעולה ממדד השערים של חודש מאי. אמיליה קלארק, לנה הידי, נטלי דורמר, סופי טרנר ומייסי וויליאמס כבשו כל אחת שער אופנה משל עצמה, אך דווקא זה של הצלע האחרונה והפחות אטרקטיבית לכאורה בחבורה הוא המוצלח מכולם. וויליאמס המזוהה בסדרה עם לוק נערי נטול גינוני סטייל, מתגלה מחוץ למסך כפאשניסטה לא קטנה, מה שבין היתר זיכה אותה בשער למגזין דייזד & קונפיוזד הבועט. ארייה סטארק כפי שלא ראיתם מעולם.

מארי קלייר: היילי סטיינפילד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין מארי קלייר האמריקאי מציג את החמישייה הלוהטת שלו לקיץ הקרוב. אל מועדון החברות הזוהר התקבלו דוגמנית העל קייט אפטון, הפופ-סטאר המגה-אופנתית איגי אזליה, המוזיקאית והשחקנית המיוחסת זואי קרביץ, השחקנית החיננית פליסיטי ג'ונס ואחרונה חביבה, השחקנית בת ה-18 והאיט-גירל היילי סטיינפלד. אנד ווי לייק איט.

ווג ספרד: בינקס וולטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם לוק ייחודי, אישיות מחוספסת ויופי נערי באמת הגיע הזמן שמישהו בקונדה נסט ילהק את בינקס וולטון לשער של ווג. הדוגמנית העולה והמסקרנת שהספיקה לכבוש כבר לבו של קרל לגרפלד, קוטפת שער ראשון של ווג מטעם זרועו הספרדית של המגזין. הייתה זו שנה עמוסה בשביל וולטון אשר צעדה על כל מסלול אפשרי בשבועות האופנה וכיכבה לצד קארה דלווין בקמפיין החורף הספורטיבי של שאנל. נוכחותה בעולם המגזינים לעומת זאת נותרה בעיקר באיזור השוליים. בחודש שעבר היא אמנם חלקה את שער טין ווג עם הקולגה הזורחת ג'יג'י חדיד, לכן אין ספק כי השער הנוכחי הוא בגדר קפיצת מדרגה משמעותית.

ווג ארצות הברית: קרי מאליגן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרי מאליגן הבריטית היא נערת השער של ווג האמריקאי בפריים שמשלב בין מתיקות למסתורין. ממש כמו שמלת הקולר האדומה והרומנטית המתובלת בטוויסט שחור (בעיצובו של מייקל קורס), כך גם הבעתה של מאליגן משדרת מסרים מעורבים. השחקנית שנעה בין אפיזודות של הייפ תקשורתי לאיפול יחסי, תחגוג בחודש הבא 30 אביבים ואין ספק שזוהי סיבה למסיבה או לפחות לשער בחסות אנה וינטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully