וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלמון וסלט קייל: קייט אפטון חושפת את סודות הדיאטה שלה

2.5.2015 / 17:23

לאחר שהזדעזענו מדיאטת הקרקרים והמים של הדוגמניות מניו יורק, אפטון בת ה-22, האוחזת בתואר הדוגמנית הכי מחופשת בגוגל לשנת 2014, מגלה ממה מורכב התפריט שלה

קייט אפטון במגזין ווג ארצות הברית, יוני 2013. Mario Testino,
קייט אפטון במגזין ווג ארצות הברית, יוני 2013/Mario Testino

היא אמנם לא משתייכת לז'אנר הקולביות הדקיקות, אך עדיין אוחזת בגוף שטבעי להתקנא בו. בניגוד להרבה קולגות שלה שמתעקשות לתרץ את הגזרה המושלמת שלהן בחילוף חומרים מהיר וגנטיקה משובחת, או כאלה שמכריזות קבל עם ואינסטוש שהן חיות על קרקרים ומים, הדוגמנית בת ה-22 מודה שמדובר בעבודה קשה הכוללת משמעת עצמית גבוהה ופעילות גופנית. בראיון לעיתון הבריטי "לונדון איבנינג סטנדרט" היא מספרת איך היא מצליחה להיראות כל כך נפלא בבגד ים.

תפריט הדיאטה היומי שלה כולל ארוחת בוקר המורכבת מביצים מקושקשות ותה ירוק, נשנוש ביניים של 10 שקדים ומיץ ירוק טבעי, ארוחת צהריים עם קינואה, חזה עוף וירקות מבושלים, חטיף פרוטאין לאחה"צ, ולארוחת ערב סשימי או סלמון עם סלט קייל. לא משהו שבחורה סטנדרטית לא יכולה לעמוד בו. לפני צילומים חשובים היא עושה דיאטת ניקוי רעלים בת 48 שעות המורכבת ממיצים בלבד.

קייט מודה שגם לה, כמו לכולן, יש את הנפילות שלה. מה שמצליח לשבור אותה הוא בדרך כלל אוכל מטוגן. גם בגזרת האלכוהול היא מפרגנת לעצמה פינוקים, ודרינק של טקילה הוא המועדף עליה.

קייט אפטון במגזין ווג ארצות הברית, יוני 2013. Mario Testino,
קייט אפטון במגזין ווג ארצות הברית, יוני 2013/Mario Testino

אפטון זכתה בשנה שעברה בתואר "האישה הסקסית ביותר בעולם" מטעם מגזין "פיפל", וכן כדוגמנית הכי מחופשת בגוגל - ועקפה מתחרות חזקות כמו ג'יזל, קייט מוס וקארה דלווין.

לאחרונה חשפה בראיון לווג ארה"ב כי היא הזדעזעה לגלות שמי שהדליף את סרטון הריקוד המפורסם שלה זה הצלם טרי ריצ'רדסון עצמו, ושהיא כעסה עליו מאוד. לטענתה, מה שהיה אמור להיות צילום פרטי של מאחורי הקלעים באווירה כיפית בין חברים, דלף לרשת ללא רשותה וללא ידיעתה. "זה היה חוסר כבוד מצדו, הוא לפחות היה יכול לעדכן אותי לפני". אותו סרטון שבר את הרשת כשהשיג כמעט 22 מיליון צפיות, וייתכן כי היא חבה לו את הקריירה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully