וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבולי ביצים: השמלה שמשגעת את הרשת

6.5.2015 / 13:15

הרשת עדיין גועשת בעקבות גאלת המטרופוליטן שהתקיימה בשני האחרון בניו יורק. הסיבה זקורה לעין: FKA טוויגס בשמלה פאלית בעיצובו של כריסטופר קיין. ככה זה בעולם שמאדיר אובייקטיביזציה נשית, אך עדיין נרתע מטסטוסטרון. רוני ודנאי מתקוממת

fka טוויגס (לובשת כריסטופר קיין) ורוברט פטינסון בגאלת המט, ניו יורק, 4 מאי 2015. GettyImages
הביצה שהתחפשה? FKA Twigs מפתיעה מחדש על השטיח האדום בגאלת המטרופוליטן/GettyImages

עזבו אתכם מריהאנה, ביונסה או שרה ג'סיקה פרקר. אם בודקים בציציות ובביציות, השמלה שבאמת התבלטה על השטיח האדום בגאלת המטרופוליטן השנתית שהתקיימה בניו יורק בערב שני האחרון היא בכלל זו שלבשה FKA טוויגס. לפחות על פי אתרים כמו הדיילי מייל, הוליווד ריפורטר, אי אונליין ושות'.

מי שהפכה לאיט-גירל הבוערת ביותר של הרגע בזכות המוזיקה האופנתית, השואו הסופר-עדכני, הזוגיות המתוקשרת עם רוברט פטינסון וערימות הסטייל, זכתה הפעם להתייחסות תקשורתית שהיא לא פחות ממקוממת. הסיבה: איבר מין גברי רקום המבצבץ מעל שסע שמלתה.

הופעותיה האופנתיות של טוויגס מסוקרות ללא הרף, ובצדק. מי שהפכה את האסתטיקה שלה לארט, מפציעה ומפתיעה בכל פעם מחדש באמירה אופנתית שהיא לא פחות מיצירה אמנותית - אם על הבמה, אם בקליפים ואם על השטיח האדום. אך למרות הכל, מסתבר שמספיק לו פין סורר אחד בשביל לייצר באזז ברשת. הביקורת כלל אינה מכוונת לטוויגס עצמה, שבחרה לעטות שמלה יפהפיה מקולקציית החורף העתידית שהציג המעצב כריסטופר קיין בשבוע האופנה האחרון בלונדון.

FKA טוויגס בשמלת כריסטופר קיין בגאלת המט, ניו יורק, 5 מאי 2015. GettyImages
FKA טוויגס בשמלת כריסטופר קיין בגאלת המט, ניו יורק, 5 מאי 2015/GettyImages

הביקורת אם כן מופנית אל תקשורת האופנה. הרי גם אלו שאינם חדי עין יבחינו כי מסביב לסטיק הטסטוסטרון הזה, ישנה קומפוזיציה שלמה של אירוטיקה המשורטטת בעדינות מופתית, וכוללת בין היתר גם ניואנסים נשיים מוהבקים.

בקיצור, מדובר ביצירה גדולה בהרבה מסך איבריה. אך בעולם בו איברים חשופים נחשבים לאקססוריז הכי לוהטים שיש, העיסוק בהם מפסיק להיות מרגש. במקום זאת, אפשר להתעסק בדימוי הטקסטילי והטקסטואלי שלהם. אז מה אם על הדרך מתעלמים מאמירה אמנותית שלמה - הרי פרסום הוא פרסום, לא?

מעבר לכך, אי אפשר שלא להתקומם לנוכח ההשתאות הסקסיסטית, הפרימיטיבית כמעט, מהמשוואה של אשה יפה, אירוע נוצץ ופין סורר. לעירום נשי במלוא תפארתו על השטיח האדום כבר הורגלנו על ידי ריהאנה וקים קרדשיאן. דימויים כאלו כבר הפכו לסקשן בידורי, לצהבת, להביטואציה. איברים זכריים לעומת זאת הם עדיין טאבו בעולם האובייקטיביזציה. במילים אחרות, מדובר בעוד כשלון צורב במערכה המי יודע כמה במלחמת המינים.

עוד באותו נושא

נוגע לא נוגע: כריסטופר קיין מציב בשבוע האופנה בלונדון קולקציה חושנית, יפהפייה ועדינה עד כאב

לכתבה המלאה
כריסטופר קיין בשבוע האופנה בלונדון סתיו-חורף 2015-16. גטי, עיבוד תמונה
יש סקס אחר. האירוטיקה האמנותית של כריסטופר קיין בשבוע האופנה בלונדון לסתיו-חורף 2015-16/עיבוד תמונה, גטי
כריסטופר קיין בשבוע האופנה בלונדון סתיו-חורף 2015-16. גטי, עיבוד תמונה
כריסטופר קיין בשבוע האופנה בלונדון סתיו-חורף 2015-16/עיבוד תמונה, גטי
כריסטופר קיין בשבוע האופנה בלונדון סתיו-חורף 2015-16. גטי, עיבוד תמונה
כריסטופר קיין בשבוע האופנה בלונדון סתיו-חורף 2015-16/עיבוד תמונה, גטי
FKA טוויגס בגאלת המטרופוליטן. GettyImages
FKA טוויגס בגאלת המטרופוליטן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully