וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: אמנות הזן ואחזקת הטייפ-קאסט

30.6.2015 / 10:22

ווינונה ריידר וסופיה קופולה מצטרפות לקלחת הרותחת של מארק ג'ייקובס, קייט מוס ולארה סטון מסנוורות בקמפיין של בלנסיאגה, שבוע אופנת הגברים מנסח מחדש את מודל הגבריות, ג'רמי סקוט זוכה לדוקו משלו ודוגמנית פלוס-סייז אחת מנסה לשבור את החוקים. מצעד ההייפ השבועי

הדיבור: ההיה זה חלום או גימיק? מלחמת הליהוקים מעלה הילוך

ווינונה ריידר וסופיה קופולה הפנים החדשות של מארק ג'ייקובס. אינסטגרם, צילום מסך
וינונה ריידר וסופיה קופולה מצטרפות לאנסמבל האקלקטי של מארק ג'ייקובס/צילום מסך, אינסטגרם

בסוף השבוע האחרון פורסם הקמפיין המלא של ז'יבנשי בכיכובה של לא אחרת מהמעצבת המתחרה דונטלה ורסצ'ה. במקביל ממשיך מעצב העל מארק ג'ייקובס לקטוף ולהוסיף לקלחת האופנתית שלו עוד ועוד שמות נוצצים ומפתיעים, כשהטריים בהם הן הבמאית סופיה קופולה והשחקנית ווינונה ריידר. קופולה היא אמנם חברתו הקרובה של המעצב, מוזה פרטית ואחת שכבר התארחה בקמפיין של ג'ייקובס בעבר - אך עצם היותה האחרונה להצטרף לאנסמבל אקלקטי כל כך המונה בין היתר את שר, ווילו סמית' ואנתוני קידיס סולן הרד הוט צ'ילי פפרז - מרמזת כי לא מדובר בסתם עוד ג'סטה חברית. מלחמת הליהוקים מעלה הילוך, כשכל מעצב רוצה להראות למי יש גדול יותר, ומפתיע יותר.

הסטילס: קייט ולארה עוצרות נשימה בקמפיין של בלנסיאגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין מילים. קייט מוס ולארה סטון מאחדות כוחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך נראה החלום הרטוב של מעצב על? קחו שתי סופרמודלס, צלם מחונן, אופנה מושלמת, סטיילינג ללא רבב, ים של רגש ותוסיפו את הכיתוב "בלנסיאגה" בול באמצע. קמפיין הסתיו 2015 של בית האופנה בניצוחו של אלכסנדר וונג חורך את הרשת בדיוק בגלל התרכובת המסוגננת המפורטת מעלה. אל הקמפיין החדש שנחשף אתמול (שני) לוהקו קייט מוס ולארה סטון, כשעל אמנות הצילום הופקד סטיבן קליין. את הקמפיין המלא אפשר ורצוי לראות כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הווידאו: ג'רמי סקוט - עכשיו הטריילר הרשמי

פרובוקציות, גרוטסקיות, הומור וצבע הפכו את ג'רמי סקוט לאחד המעצבים היותר שנויים במחלוקת בתעשייה, ועל כן לאחד המסקרנים בה. המעצב המוטרף שעומד גם בראש בית האופנה האיטלקי מוסקינו, מתעתד לחשוף את כל אלה מקרוב בסרט דוקומנטרי חדש שיצא ב-18 בספטמבר. כעת רואה אור הטריילר הרשמי של "ג'רמי סקוט: המעצב של העם". הוא נפתח במילים הצנועות, כמעט נאיביות של סקוט שאומר: "אני רוצה לעשות בגדים בשביל לחיות, לחגוג ולעשות כיף. אני רוצה ליצור רגע", ממשיך אל השתפכויות קולגיאליות של חברותיו הנוצצות קייטי פרי וריטה אורה ומיד זורק אל זכרונות ילדותו של המעצב שגדל בחווה נידחת בקנזס, שם החל לפנטז על עולם האופנה - ומאז לא חדל לרגע.

הטרנד: גברים מקצוענים יודעים מה הם עושים

תצוגת הגברים של הוד ביי אייר לאביב-קיץ 2016. AP
גבר גבר, מודל קיץ 2016. תצוגת הוד ביי אייר בשבוע האופנה לגברים בפריז/AP

אם צריך לסכם את שבוע אופנת הגברים בפריז בפסקה אחת, אז אפשר לקבוע שלפי תעשיית האופנה הגבר הממוצע שהכרנו איננו עוד. הוא פשוט עוד לא יודע את זה. האקסצנטריות ומגמת התערובת המגדרית השתלטו על המסלול, ולימדו יותר מתמיד על השלב החדש באבולוציה המרתקת של האופנה הגברית: מותג האופנה האוונגרדי והבועט הוד ביי אייר הציג גברים שריריים ומקועקעים עם מנשכי לסת פטישיסטיים לצד מכנסי פליסה סגולים עם תוספת פפלום; במותג האופנה השוודי הנחשב אקנה הציגו גברים בשמלות סריג ריב ומגפוני עקב ופלטפורמה; והמעצב הרוסי גושה רובצ'ינסקי העלה על המסלול גברים מאופרים עם תסרוקות בניחוח עז של אייטיז במחלצות ספורטיביות שכאילו נלקחו היישר מארכיון אופנת העלייה הרוסית. הטיימינג לא יכול היה להיות חגיגי יותר, כאשר כמה רבבות על רבבות של קילומטרים משם חוגגים את בשורת אישור הנישואים החד-מיניים.

הנערה: הפנים והגוף שמאחורי מחאת הפלוס סייז

דוגמנית הפלוס-סייז האוסטרלית סטפניה פראריו. אינסטגרם, צילום מסך
סטפניה פראריו פותחת הכל ובגדול/צילום מסך, אינסטגרם

תכירו את סטפאניה פראריו, הפנים והגוף שמאחורי הקמפיין הוויראלי DropThePlus# שהציף מחדש את מלחמת המידות. הרי מי קובע לאיזה סייז צריך להוסיף פלוס, ומדוע בכלל צריך להפריד ולתחום את הגוף הנשי בקטגוריות נפרדות? על כל אלו ועוד מנסה להשיב ממרומי מידה 38, הדוגמנית האוסטרלית המדהימה אשר משויכת בברוטאליות לקטגוריית הפלוס. בראיון למגזין דייזד אנד קונפיוזד היא מספרת על המהפכה התודעתית שהיא מנסה לחולל, על הסטיגמות אותן היא מנסה לנתץ, ומייחלת ליום בו דוגמניות מכל הגדלים והמידות יצעדו זו לצד זו על אותו המסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully