וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן בחלום שחור: רשימת ההבטחות המפתיעה של טין ווג

2.7.2015 / 14:48

בלאק ליסט: לאחר תלונות רבות על גזענות בעולם האופנה, מציג המגזין את רשימת הדוגמניות המבטיחות של השנה, ולמרבה הפלא אין שם דוגמנית לבנה אחת. אפליה מתקנת?

מערכת וואלה!

במגזין טין ווג מציגים החודש את האיט-גירלז הבאות של עולם הדוגמנות, כאשר למרבה הפלא לא נרשמת שם נוכחות ולו של דוגמנית לבנה אחת - במגזין נבחרו לרשימת הדוגמניות המבטיחות של השנה אך ורק דוגמניות כהות עור, הלא הן לינייסי מונטרו, אימאן האמאן ואיה ג'ונס. מי היה מאמין שהישועה תגיע דווקא ממגזין הבת של ווג העולמית, זו שרק השנה החליטה להציב דוגמנית שחורה בפרונט של ווג פריז לראשונה מזה חמש שנים, וזו שרק לפני חודשים בודדים הציבה את דוגמנית העל ג'ורדן דאן על שער ווג בריטניה, כאשה השחורה הראשונה בגפה מזה 13 שנה. גם ביתר התעשייה המצב לא היה מעודד יותר. לצורך העניין ריהאנה, הפנים החדשות והשחורות של דיור - עשתה היסטוריה בתור הפרזנטורית השחורה הראשונה בכל שבעים שנות הפעילות של בית האופנה האגדי.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

סיפור בדקה: מגזין טין ווג עושה אפליה מתקנת. מערכת וואלה!
שער המגזין המדובר. ניצוצות של מהפכה?/מערכת וואלה!
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully