וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: חכמות בשמש - חלק ב'

שירלי אכסלרוד

13.8.2015 / 12:53

אז מה חדש העונה בעולם הרוגש של מקדמי ההגנה, אתן שואלות? שיננתן את חלק א' ועדיין לא היגרתן למדינה קרה יותר? קבלו את חלק ב' של תחקיר הקיץ הגדול

הקליל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייאוש נעשה ממש סבבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המרקם של המילניום הבא: האנתיליוס מצטיין במקדם גבוה במיוחד, מצב צבירה מדויק שבין נוזלי מדי ומלכלך לבין משחת שיניים, נספג באופן מושלם בפנים ובגוף ללא סימנים לבנים וקליל בצורה מעוררת התפעלות. וכל פאר היצירה הזה מגיע נטול ריח, ובבקבוק קטן ונוח עם פיה דקיקה במיוחד. הכי קרוב שהיינו אי פעם להתאהב במקדם הגנה.
LA ROCHE–POSAY, ,ANTHELIOS XL FLUID SPF 50+ Ultra light מחיר: 83 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת

המושלם 2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצר אריסטוקרטי שלא תמרחו אותו בגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

כן, כבר הכתרנו מושלם אחד. אבל פתחנו תת קטגוריה חדשה – מושלם ללא צבע. למה? כי לא תמיד יש עניין לחבר בין מקדם הגנה לבין כיסוי, כי יש כאלה ששומרות אמונים למייק אפ שלהן, וכי אנחנו יכולים. זה למה. כבר מהמחיר של הדארפן אפשר להסיק שלא תמרחו אותו בגב. מדובר במוצר אריסטוקרטי שנספג היטב, דקיק וקליל ומשמש כבסיס מעולה למייק אפ – הנסיינית בדקה אותו עם שלושה שונים, ובכל המקרים המפגש יצא מוצלח. ציון לשבח גם למשאבה ההגיינית, והמיכל הנוח שמאפשר מריחות חוזרות במקסימום נוחות במהלך היום.
DARPHIN, VITALPROTECTION SPF40 מחיר: 320 שקלים. להשיג בבתי מרקחת

הקונבנציונלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משלב רפואה מודרנית עם מסורת דרוזית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחצי מחיר ובמיכל דומה, למי שמעדיפה את הקרם שלה יד ראשונה מרופא: הליין של ד"ר דבור, שמשלב רפואה מודרנית עם מסורת דרוזית, מציע קרם לחות עתיר מקדם הגנה. יש לו ריח מוצלח ומרקם סביר, כלומר – נספג טוב על עור צפוד או באקלים ממוזג, בא קצת פחות מוצלח על עור רגיל, ומעיק פלוס אחרי שעה בשמש.
ד"ר דבור, לחות עם SPF50 מחיר: 165 שקלים. משלוח חינם באתר ואצל קוסמטיקאיות מורשות

ושניים לאזורים המקופחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון מוצלח בנוסחה הנורבגית/מערכת וואלה!, צילום מסך

השפתון של ניוטרוג'ינה הוכתר מזמן כאחד ממוצרי הקסם רבי התהילה של כל הזמנים, שעושה פלאים לא רק לשפתיים יבשות, אלא גם לאפים אדומים מצוננים ולכל נקודת יובש אחרת בפנים, במחיר ממש קטן. בגרסת הקיץ הוא מגיע באותה תצורה נטולת בושם, צבע ושמנוניות, ועם בונוס של מקדם הגנה. הנוסחה הנורבגית, אנחנו שלך לנצח.
ניוטרוג'ינה Lip Moisturizer SPF20 מחיר: 25.40 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש דבר כזה "עשיר מדי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

די להרהר בתופעה המכונה 'תסמונת הפער האיום בין גיל הידיים לזה של הפנים' ע"ש שרה ג'סיקה פרקר, כדי להתמרח היטב בקרם הגנה גם בקצוות הידיים. ללין מציעה קרם ידיים והגנה עשיר בשמן סיליקון, רק שמבחינת הנסיינית א' יש דבר כזה "עשיר מדי". הקרם התגלה כנעים וריחני במידה המדוייקת אך גם שמנוני וכבד מכדי להתהלך איתו בשעות היום המיוזעות, ולכן מפספס את המטרה ויאופסן עד החורף הקרוב.
ללין, קרם ידיים SPF 30 מחיר: 60 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully