וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי לא לבד: כל הכוכבות שהעדיפו להגיע עירומות

1.9.2015 / 9:05

הזדעזעתם מהשלייקס ואבני החן שלבשה מיילי סיירוס? ובכן, היו כוכבות שעשו זאת הרבה קודם. מתחפושת רקדנית הבטן של שר באוסקר 87' דרך הבד המטאלי שלבשה קייט מוס במסיבה ב-93' ועד המחשוף של ג'ניפר לופז מגראמי 2000 שהתניע את מנוע חיפוש התמונות של גוגל. דרגו את המראות

מיילי סיירוס זנחה שלשום את מדבקות עיטורי הפטמות המפורסמות שלה לטובת שלייקס כסוף שמחובר לשרשרת אבני חן להסתרת המבושים, במעין תחפושת שנדליר בעיצובו של ורסצ'ה, שנחשבת ככל הנראה לפריט לבוש. אבל מיילי ממש לא לבד בעסק הזה של מראות שטיח אדום הכוללים עירום, שקיפות וכמות מינימלית של בד או כל חומר אחר.

רובכם בוודאי זוכרים את השמלה השקופה שלבשה ריהאנה ביוני 2015, כשהגיעה לטקס של מועצת האופנה האמריקאית על מנת לקטוף לא פחות מאת פרס אייקון האופנה של השנה. אותה שמלה עוררה מהומה רבה והובילה לדיוני בעד ונגד רבים במדורי האופנה וגם אצלנו. בהשראתה או שאולי ללא כל קשר, אל ערב הגאלה השנתי של אנה וינטור במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, הגיעו במאי השנה מספר כוכבות בשמלות שקופות כשנראה שעירום הפך לטרנד המרכזי של השנה. בלטו במיוחד המלכה ביונסה בשמלה שקופה מנצנצת של ז'יבנשי וכמובן קים קרדשיאן בשמלה חושפנית עם שובל בעיצוב של קוואלי.

אבל תופעת הפריטים המכונים שמלה אבל הם בעצם ממש לא היתה איתנו עוד הרבה לפני כל הכוכבות הנ"ל. מתחפושת רקדנית הבטן של שר בטקס האוסקר ב-1987 דרך הבד השקפקף והמטאלי שלבשה קייט מוס במסיבה ב-1993 ועד השמלה הירוקה של ורסצ'ה שלבשה ג'ניפר לופז לטקס הגראמי בשנת 2000, שידועה כשמלה שהתניעה את מנוע חיפוש התמונות של גוגל ולכן תיזכר כאחת מהשמלות הזכורות בהיסטוריה. תנו הצצה לאמת העירומה: הצביעו והשפיעו.

מיילי סיירוס לובשת ורסצ'ה בטקס VMA 2015. GettyImages
מיילי סיירוס שלשום בטקס VMA. שנדליר מהלך/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully