וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס בתחתונים - אז ועכשיו

9.9.2015 / 11:34

החגיגות לציון 100 שנה לווג בריטניה מספקות ממתקי סטייל נוסטלגיים. תערוכת אופנה מיוחדת שתיפתח בלונדון תציג 280 צילומים איקונים בהיסטוריה המפוארת של המגזין

אתר רשמי

בווידאו: הצצה לארון הפרטי של עורכות האופנה בווג UK

החגיגות לציון 100 שנה לווג בריטניה - האיכותי והלוהט יותר מבין מגזיני האופנה העולמיים - נמשכות ומספקות עוד ועוד ממתקי סטייל נוסטלגיים. אחרי שדיווחנו על סרט דוקומנטרי של ה-BBC שיחקור את מקום המגזין בהצלחת או כישלון דוגמניות, מותגים ומעצבים בתעשיית האופנה, כעת עובדים אנשי העיתון על תערוכה אופנתית שתציג את הצילומים האיקוניים בתולדות ווג הבריטי.

מהצילום המפורסם והשנוי במחלוקת באותה תקופה (מדהים לראות כמה העולם השתנה מאז) של קורין דיי שתיעדה את קייט מוס ב-1993, כשהיתה בגיל 19, בתחתונים ובגופיה ורודה, דרך הצילום היפהפה של אותה מוס בגרסתה הנשית יותר בשנת 2008, על ידי הצלם מריו טסטינו, עם סטיילינג מעלף וזכיר במיוחד, כשהיא מרימה את חצאית הטול הגדולה וחושפת תחתונים - אולי כרפרור במחווה לצילום השערורייתי ההוא.

קייט מוס בווג בריטניה 2008. מריו טסטינו, סריקה
מחווה בוגרת לצילום השערורייתי ההוא. קייט מוס, 2008/סריקה, מריו טסטינו

אבל מוס היא לא הסופרמודל היחידה שכיבדה את דפי המגזין בנוכחותה המגה-פוטוגנית. עוד צילום מוצלח במיוחד היה של הרב ריטס ב-1989, כשקלאודיה שיפר מפשקת רגליה על אופנוע מאסיבי וחושפת לנז'רי תחרה שחורה.

ואם חשבתם שמדובר במאה שנים של הפקות אופנה על הקו האסתטי-מרהיב או האדג'י- מהפנט, תחשבו טוב. גם רגעים מוצלחים של שבירת מוסכמות וביזאר מצולם הובאו במגזין. התערוכה תציג לדוגמא את הצילום של טים ווקר המציג דוגמנית עטופה כולה פרווה ולראשה קרניים, רכובה על שור מפלצתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קייט מוס בצילום איקוני של קורין דיי. עמוד פינטרסט של קורין דיי, סריקה
הצילום מעורר המחלוקת. מדהים לראות כמה שהעולם השתנה מאז. קייט מוס, 1993/סריקה, עמוד פינטרסט של קורין דיי

את ווג בריטניה עורכת מאז 1992 אלכסנדרה שולמן. מאז שנכנסה לתפקיד עלתה תפוצת המגזין בכ-200 אלף עותקים לחודש, כמו גם השפעתו ומקומו בעיתונות האופנה בעולם. שולמן ביצעה כמה החלטות תקדימיות במהלך כהונתה, והבולטות הן להקפיד לא להכתיב לקוראות מה עליהן ללבוש, ולא לפרסם שער של ידועים הדורשים מראש זכות וטו על בחירת התמונה. ככל הנראה זו הסיבה למיעוט שערי ווג UK עם ידוענים, והעדפה של דוגמניות.

התערוכה תציג 280 נבחרים מההיסטוריה של המגזין בגלריית הדיוקנאות הלאומית בלונדון מה-11 בפברואר עד ה-22 במאי 2016.

קלאודיה שיפר בווג בריטניה 1989. הרב ריטס, סריקה
גרמניות נהנות יותר. קלאודיה שיפר, 1989/סריקה, הרב ריטס
הפקת אופנה של פרווה בווג בריטניה. טים ווקר, סריקה
הצד הביזאר של מגזין האופנה. הפקה פרוותית במיוחד, 2011/סריקה, טים ווקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully