וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והרי החדשות: סטלה מקרטני תובעת ואנה וינטור בסדרת ריאליטי

13.10.2015 / 14:50

מדור שבועי חדש יסכם עבורכם כל מה שחדש, מעניין ואסור לפספס באופנה ויופי. אז את מי סטלה מקרטני תפגוש בבית משפט, איפה תשודר סדרת הריאליטי החדשה עם אנה וינטור, ועל איזו תערוכה בלונדון לא כדאי לוותר?

אתר רשמי

בווידאו, תיקי המריבה של סטלה מקרטני

סטלה מקרטני לוקחת את סטיב מאדן לבית משפט. לטענת המעצבת הבריטית, מאדן העתיק ממנה את תיק "פלבלה" (Falabella) דגם חתימה מצליח בעל מספר וריאציות בעיצובה. הדגם המדובר של של מאדן, ביטוטאלי (BTotally) שמו, תואר בתביעה כ"חיקוי שנעשה רע". צוותה המשפטי של מקרטני דורש את הסרתו מן המדפים ופיצויי נזקים (לא צוין סכום מדויק). עוד נטען כי התיק של המאדן יוצר ונמכר לאחר שהדגם של מקרטני צבר פופולריות, כולל בקרב ידועניות כמו קייט הדסון, שרליז ת'רון וג'ניפר לופז. אגב, מחיר התיק של מקרטני: 1,195 דולר, מחיר התיק של מאדן: 108 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמאל, תיק סטלה מקרטני; מימין, תיק סטיב מאדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן לא רב לפני אירועי סוף השנה, בית אופנת העל הצרפתי שאנל מציע את הבושם האיקוני שאנל 5 בגרסת נסיעות (Travel Size). הבקבוק המוקטן בגודל 35 מ"ל עוצב במחשבה על נשיאה בתיק ערב והוא יימצא על המדפים החל מ- 16 אוקטובר בבוטיקים של שאנל ובנקודות מכירה נבחרות. את גרסת הבקבוקון ניתן להשיג בניחוח הקלאסי ובניחוח המודרני שאנל 5 פרמייר. אין כל שינוי בעיצוב הרבוע המיתי וכמובן גם לא ברכיבים; ורד, יסמין ורמיזות וניל בנוסחה הקלאסית וילנג ילנג, יסמין, אלדהידים, וניל ומושק בנוסחת הפרמייר. מחיר: 68 יורו.

מרילין מונרו עם בושם שאנל 5 במלון אמבסדור, ניו יורק, 24 מרץ 1955. GettyImages
לא היה אז שאנל 5 לנסיעות. מרילין מונרו והשאנל 5 שלה/GettyImages

אמאזון רכשה את זכויות השידור של סדרת ריאליטי חדשה עם שתי פיגורות האופנה אנה ווינטור ודיאן פון פירטינברג. התוכנית, "קרן האופנה" (The Fashion Fond) היא הפקה של מחלקת הבידור של ההוצאה לאור "קונדה נסט" (Conde Nast Entertainment) המוציאה לאור, בין היתר, את מגזין ווג. ווינטור, עורכת ווג ארה"ב המיתולוגית, ופון פירסטנברג, מעצבת האופנה המשמשת כיו"ר ה- CFDA (מועצת האופנה של אמריקה), יפקחו על תחרות בשיתוף ווג וקרן האופנה של ה- CFDA בה מעצבים יתחרו על פרס של 400 אלף דולרים. עשרת פרקי הסדרה ישוחררו לצפייה באמזון פריים (למינויים בתשלום) על בסיס שבועי החל מהחודש הבא. אמזון גם תציע למכירה עיצובים מקולקציית אביב/קיץ 16 של הפיינליסטים.

כוכבות בתכשיטי קולקציית 'ביז'ו דה דיאמנטס' (1932) בעיצוב קוקו שאנל

בתוך כך, נפתחה היום (ג) בגלריית סאצ'י בלונדון תערוכה חדשה על גבריאל "קוקו" שאנל. התערוכה, "מדמוזל פריווה" (Mademoiselle Prive), מתפרשת על שלוש קומות הגלריה המתמחה באמנות עכשווית והיא מחווה למורשת המעצבת הנודעת שהקדימה את זמנה ופעלה כל חייה על בסיס ערכים כמו: "חוצפה, חופש וחדשנות". לאחר סגירתה "אלכסנדר מקווין: יופי פראי", תערוכת שאנל היא תערוכת האופנה המרכזית בבירה הבריטית בימים אלו. המיצגים מתמקדים בהיסטוריה של מותג ההוט קוטור, בסיפורו של הבושם שאנל 5 ובבאוסף התכשיטים 'ביז'ו דה דיאמנטס' ('Bijoux de Diamants'), קולקציית התכשיטים הראשונה והיחידה שקוקו שאנל עיצבה בעצמה ב-1932. הכניסה לתערוכה בחינם, היא פתוחה שבעה ימים בשבוע והיא תרוץ עד ה- 1 נובמבר.

אנה ווינטור בתצוגת ראג אנד בון, אביב 2007, ניו-יורק. AP
לראשונה בתוכנית ריאליטי. אנה ווינטור/AP

"יופי נגד העולם" (Beauty vs the World) הוא שמו של קמפיין חדש של מותג הקוסמטיקה היפני הוותיק שיסיידו. בתמונות הקמפיין שצילם צלם האופנה הנודע מריו סורנטי מככבות שלוש דוגמניות, אניקו מיהליק, אימן המן ואסיה צ'ואו, המייצגות יופי ורסטילי וחובק עולם. המטרה הכללית - ביסוס המותג כבינלאומי וקידום ליין Ultimune. בנוסף לקמפיין שיושק בינואר 2016, שיסיידו ישפצו את נקודות המכירה שלהם בחנויות כלבו רבות בעולם. כמו כן, יתווספו ללוגו המילים "גינזה טוקיו" (Ginza Tokyo) על מנת להדגיש את הזהות היפנית של המותג. גינזה, אגב, היא שכונה ברובע צ'ואו בטוקיו הידועה כאזור יוקרתי של חנויות כלבו, חנויות אופנה, מסעדות ובתי קפה. המיתוג החדש הוא חלק מתוכנית אסטרטגית חדשה, ויז'ן 2020 (Vision 2020), של קבוצת שיסיידו (שיסיידו, Nars, Bare Minerals, ועוד) שמטרתה להגדיל את ההשקעה במחקר ופיתוח, מבלי להזניח את ההשקעה בשיווק מנגד.

קמפיין Beauty vs the World של חברת שיסיידו, ינואר 2016. Mario Sorrenti,
יופי חובק עולם. דוגמניות בקמפיין חדש של שיסיידו/Mario Sorrenti

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully