וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות ולרייר: מהו מראה החלומות שלך מהקולקציה החדשה של גוצ'י?

ליאת להב

13.12.2015 / 8:32

קולקציית קדם-סתיו 2016 של בית האופנה היוקרתי נחשפה בחמישי האחרון והרטיטה את ליבן של חובבות הסטייל מסביב לעולם. לו מלאך השיק היה נוחת עלייך הבוקר ומציע להגשים לך פנטזיה - באיזה אאוטפיט קסום היית בוחרת? הצביעי והשפיעי

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: תצוגת גוצ'י לאביב-קיץ 2016 בשבוע האופנה של מילאנו

ניתן להתווכח לגבי טיבו או אפילו נחיצותו של הסגנון הצבעוני-תוסס ועתיר הדיטיילים המשמחים של המנהל האמנותי (הטרי יחסית) של גוצ'י, אך אי אפשר להתווכח עם המקוריות המשובחת ובטח שלא עם הבאזז שובר הרשת שצף בסוף השבוע האחרון. בית האופנה האיטלקי שיחרר הצצה לקולקציית קדם-סתיו 2016, שלמעשה נשארה נאמנה לקו העיצובי שהחל עם כניסתו של אלסנדרו מיקלה לתפקיד הנחשק.

כבר בקולקציית הביכורים שלו, שהוצגה בשבוע האופנה של מילאנו במרץ האחרון, ניתן היה לראות שינוי מרענן. את הגלאם האיטלקי שאפיין את בית האופנה תחת שרביטה של המנהלת האמנותית פרידה ג'יאניני, לקח מיקלה למקום קליל ומתוחכם במראות של שיק פריזאי נטול מאמץ, ותיבל במשקפי ההיפסטריות - שנשארו מזוהים עם המותג למעשה עד היום. בקולקציית הקרוז שהוצגה בחודש יוני האחרון בגלריית אמנות צנועה במנהטן, הוא המשיך בקו האמנותי-רומנטי-היפסטרי שדוגל גם במתן פרשנות עליזה לטשטוש המגדרי - עניבות פרפר, חליפות גבריות ונעלי מוקסין שטוחות. גם בקולקציה החדשה ניתן לראות את הטאץ' הייחודי של המעצב, כשכל פריט יכול להשתלב בקומבינציות אינסופיות ללא קשר לעונה או לטעם האישי של המתלבשת. על פי הדיווחים בניו יורק טיימס, ביומיים האחרונים סניפי גוצ'י עמוסים בלקוחות נלהבות. אז מהו אאוטפיט החלומות שלך? דרגי את בחירתך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully