וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע צעדו נשים במידות גדולות בהלבשה תחתונה ברחובות?

30.12.2015 / 8:47

העצמה נשית: נשים בכל הצורות והגדלים הצטלמו בהלבשה תחתונה ברחובות גרמניה כחלק מקמפיין #bodylove (אהבת גוף) - הקורא לנשים וגברים לאהוב את הגוף שלהם כפי שהוא

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Silvana Denker

הצלמת והדוגמנית הגרמנייה, סילבנה דנקר, פתחה בפרויקט חדש שכולו העצמה נשית - לאחר תקרית לא נעימה במיוחד בה תמונות שצילמה עבור מגזין לנשים במידות גדולות (שאמור להציג את האישה בממדיה הטבעיים) עברו ריטוש מוגזם בפוטושופ וננטשו לבסוף בעקבות שינוי קונספט פתאומי.

בשבוע שעבר, תושבי ברלין לא האמינו למראה עיניהם כששמונה נשים, בכל המידות והגילאים, צעדו ברחובות העיר לבושות בהלבשה תחתונה בלבד וחשפו ללא בושה בטן, רגליים ולא מעט צלוליטיס. השמונה לקחו חלק בפרויקט החדש של דנקר, שזכה לשם #bodylove (אהבת גוף), שנועד להראות לעולם איך נשים נראות במציאות, ללא שום נגיעה של פוטושופ. מטרת הקמפיין היא לעודד סובלנות וקבלת הגוף הנשי (והגברי) ולאתגר את הסטנדרטים של היופי בתרבות הפופולארית.

"אף אחד לא מושלם. זה מה שהופך אותנו למיוחדים. אהבו את עצמכם", כתבה דנקר לאלפי עוקביה באינסטגרם. בתמונות שמגיעות מברלין נראות הדוגמניות המלאות צועדות בהלבשה תחתונה כשעל בטנן כתובות אותיות באנגלית שיוצרות את המילה bodylove. בתמונות נוספות, בהן צולמו הדוגמניות בנפרד, נכתבו על גופן מסרים מעצימים נוספים כמו "אהוב את עצמך" ו"קבלת הגוף".

עוד באותו נושא

צפו: זה מה שקורה כשנשים מתנסות בצילומים סקסיים לראשונה בחייהן

לכתבה המלאה

בראיון ל-Mic, סיפרה דנקר שהרעיון לפרויקט החשוב הגיע בעקבות החלטה של מגזין למידות גדולות לרטש את התמונות שצילמה. "צילמתי תמונות של נשים מלאות בעירום כדי להראות שכל גוף יפה כפי שהוא, אך למרבה הצער, המגזין עבורו צילמתי את התמונות החליט לרטש את התמונות ולבסוף לוותר עליהן עקב שינוי קונספט. לכן החלטתי לפרסם את התמונות בעצמי", היא הסבירה, "הצילומים הראשונים במסגרת הפרויקט נערכו באזור המדרחוב של העיר זיגן, שליד עיר הולדתי בגרמניה. יצאנו לצלם ברחוב כדי לנסות למשוך תשומת לב ולא ליטשתי את התמונות. רציתי להראות לכולם איך נשים נראות במציאות. קטנות, גדולות, גבוהות, נמוכות, עם סימני מתיחה, עם בטן שאחרי לידה וכדומה".

קמפיין "אהבת הגוף" הושק באוקטובר והתקבל בברכה עם מבול של תגובות מפרגנות. הוא עבר דרך חמישה יעדים בגרמניה, ביניהם המבורג, קלן וברלין - וצפוי להגיע ממש בקרוב גם לשטוטגרט. דנקר מקווה שהקמפיין יהפוך בקרוב לתופעה עולמית וחולמת על הרגע שתזכה להגיע עם הפרויקט שלה לכיכר טיימס שבניו יורק.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully