וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמתי לי פודרה, צבעתי ריסים, וחטפתי שיימינג

27.1.2016 / 8:27

טרנד איפור חצי הפנים ממשיך להסעיר את הרשת, אך נראה שהפעם התגובות יצאו משליטה. מייסי ביץ' בת ה-19 מאנגליה איפרה חצי מפניה וזכתה למטחים של קללות מגולשים אכזריים. כעת היא מגיבה: "נשים לא צריכות להפוך למושא ביקורת בגלל שהן אוהבות להתאפר"

nikkietutorials

(בסרטון: המאפרת ההולנדית שאיפרה חצי מפניה ועוררה סערה)

לפני מספר חודשים טרנד חדש ומטריף שטף את הרשת: איפור של חצי פנים. נשים רבות העלו תמונות של פניהן כאשר צד אחד מאופר למשעי והשני נקי לחלוטין. המסר של כולן היה זהה: נשים לא צריכות להתבייש ולהפוך למושג לעג בגלל שהן אוהבות להתאפר, והתחביב הזה לא הופך אותן לזולות או שטחיות.

מייסי ביץ, צעירה בת 19 מווילס, אנגליה, החליטה גם היא להצטרף לטרנד. ביץ' העלתה תמונה של פרצוף מאופר למחצה לרשת, אבל חלק מהתגובות שקיבלה על התמונה היו רחוקות מלהיות תומכות ומעצימות. גולשים רבים כינו את מייסי מפחידה, מכוערת ומגעילה. הגדילו לעשות טובקיסטים שטענו כי היא נראית כמו חולת סרטן.

תמונתה של מייסי הופצה ברשת וזכתה ליותר משתי מיליון צפיות בפחות משבועיים. "נשים כאלה הן הבעיה שלי עם מערכות יחסים רציניות" כתב גולש אחד ואחר הוסיף "הפרצוף שלה מציג את ההבדל בין הדייט הראשון לתקופה בה היא מתחילה להרגיש בנוח".

"אני אוהבת להתאפר", סיפרה מייסי ל"דיילי מייל" הבריטי. "רציתי להראות שאני אוהבת איפור ועושה את זה למען עצמי בלבד. קראתי את התגובות ועצוב לי שזה מה שקרה לחברה שלנו. איפור הוא עניין אופנתי ונשים רבות אוהבות להתנסות ולהיות יצירתיות. אנחנו לא נוהגות להתאפר כדי להסתיר את הפנים שלנו או להונות אנשים אחרים. נשים לא צריכות לספוג כינויים מעליבים או להפוך למושא ביקורת כשהן שמות איפור בדיוק כפי שהן לא צריכות להיקרא מכוערות כשהן בלעדיו".

עוד באותו נושא

צפו: הבחורה שאיפרה רק חצי מפניה ועוררה סערה ברשת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully