וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מצב שהתספורת המכוערת בעולם תהפוך לדבר הגדול הבא?

25.2.2016 / 7:43

מיליונים כבר צפו בדוגמנית שהקריבה את שיער ראשה הבלונדיני לטובת תספורת הזויה של מעצב שיער. לדעתו התוצאה אופנתית, אבל הגולשים טענו שהיא יותר קרובה להגדרה של זוועתית. תשפטו בעצמכם

BarberShapp

האם זו התספורת המכוערת ביותר שנוצרה אי פעם? על פי מעצב השיער ברברשייפ, שאחראי על היצירה, דווקא מדובר בדבר הגדול הבא שהולך להכות את עולם היופי ועיצוב השיער. את העיצוב המשונה שיצר הוא פרסם בסרטון בעמוד הפייסבוק שלו תחת הכותרת "תספורת אופנתית".

בסרטון נראה מעצב השיער גוזר באופן די שרירותי את שיערה הבלונדיני של דוגמנית, כשהוא מספר איזורים שונים באורכים מגוונים. באופן די צפוי, הגולשים הגיבו באימה, כשהם מתחייבים שלא יתנו לאף אדם לעולל את זה לפריזורה שלהם.

התספורת הגרועה בעולם. BarberShapp, צילום מסך
גזירה באופן שרירותי. התוצאה הסופית/צילום מסך, BarberShapp

הסרטון הפך לוויראלי וצפו בו כבר 5.6 מליון פעמים, והשאירו בו כמעט 50 אלף תגובות. גולשת בשם אליסיה הטצ'ינגס כתבה: "אני חושבת שעשיתי את זה לעצמי בגיל ארבע במספריים. אני מקווה שזה לא יתפוס". אחרת הוסיפה: "אין אדם שיש בו טיפת היגיון וישקול להסתפר ככה". מנגד, היו גולשים שציינו שתספורות כאלה נראות לעתים קרובות בתצוגות אופנה. ג'מה רוז סמית כתבה: "זה נקרא 'גזירה כפולה', זה אולי נראה מעולה על המסלול אבל מחריד בחיי היומיום".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully