וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לא אהבה את התספורת שעשו לה - אז ניפצה את המספרה בפטיש

15.8.2015 / 11:52

אישה אסיתית יצאה מהמספרה מאוכזבת מהתספורת שעשו לה - ובמקום לבכות אל הכר ולחכות שיגדל - היא חזרה לשם עם פטיש מסיבי והרסה להם את המקום. תודו בנות שאתן מבינות לליבה

צילום חובבים יוטיוב

מכירים את תחושת האכזבה הזאת שמלווה אתכם ביציאה מהמספרה אחרי שהבנתם שעשיתם את "טעות חייכם" כשנתתם לספר לגעת לכם בשיער? גם האישה האסייתית שבסרטון חשה שיצאה מרומה מהמספרה שלה ובמקום להשלים עם המצב - החליטה להראות לספרית שלה מה היא באמת חושבת על התספורת החדשה שעשתה לה - כשחזרה לשם עם פטיש מסיבי והחלה להרוס לה את המקום.

בסרטון, שכל מה שידוע עליו זה שהוא צולם בדרום-מזרח אסיה, נראית אישה בחולצה שחורה ומכנסיים ורודים קצרים מתפרצת למספרה כשהיא אוחזת בידה פטיש מסיבי ומתחילה לנפץ כל זכוכית אפשרית במקום - ממראות ועד שולחנות - ומתעלמת לגמרי מתחתנוניו של צוות המספרה שתפסיק. הסרטון צבר יותר מ-50 אלף צפיות ביוטיוב ועשרות תגובות של נשים שמבינות לליבה של המסכנה.

אישה תקפה עם פטיש את המספרה שלה. צילום מסך
שמעת על תוספות שיער?/צילום מסך

כמו בכל סרטון - גם הפעם היה מי שטען שהוא מבוים וסיפק סיבות מספיק טובות לפקפק באמינותו, "איך זה שהמצלמה החלה לצלם לפני שהאישה נכנסה למספרה עם הפטיש?", תהה רוברט גרסיה, "לדעתי זה מבוים, אנשים יעשו הכל בשביל צפיות". תכלס, יש בזה משהו.

עוד באותו נושא

מסמר שיער: צפו בספרית הזריזה בעולם מלהטטת במספריים

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully