וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגרית קוריאנית הופכת לטיילור סוויפט, ומדגימה איך גם אתן יכולות

29.3.2016 / 7:24

שפתיים אדומות, עיניים כחולות ועצמות לחיים גבוהות - המראה הבובתי של טיילור סוויפט הפך לסימן ההיכר שלה. כעת בלוגרית אסרטיבית מקוריאה עושה קסמים בעזרת איפור ומדגימה כיצד כל אחת יכולה לאמץ את הלוק. נסו את זה בבית

PONY Makeup

פוני, אמנית איפור שהפכה לכוכבת ביוטיוב, החליטה להציב לעצמה אתגר ולהפוך לזמרת האמריקאית הלוהטת טיילור סוויפט. אז איך בלוגרית הטיפוח מדרום קוריאה הצליחה לבצע מהפך כה אמין? היא נעזרה באינספור תכשירי איפור וביצעה מספר שינויים קריטיים: צבע הגבות (היא השתמשה בלפחות ארבעה אביזרי איפור שונים כדי לזכות בקשתות המוזהבות של סוויפט), עיניים מצועפות (היא השתמשה ביותר מארבעה איילנרים שונים כדי לקבל את המראה החתולי), ריסים מזויפים, שפתיים אדומות וכמובן פאה בלונדינית שתשלים את המראה.

בלוגרית מתאפ]רת כמו טיילור סוויפט. צילום מסך
עשרות מוצרי איפור וגם את תראי כמו אלילת פופ/צילום מסך

הניסוי של פוני מדגיש עד כמה ניתן להשתנות בעזרת איפור בלבד, ללא צורך בניתוחים מיותרים. תגובות רבות לסרטון התרשמו מיכולתה להפוך להיעתק של סוויפט. אחד מהם אף כתב: "עשית עבודה נפלאה! במיוחד בהתחשב בכך שאת אסיאתית ויותר קשה לך להידמות למבנה פנים של מערביים".

לעומת זאת, יש הטוענים שבסרטון ישנה גם בעייתיות, כיוון שהוא נכנע לתכתיבי המיינסטרים, הרואים ביופי המערבי את היופי האידאלי. העליה במדינות אסיה של ניתוחים פלסטיים מתוך כוונה להיראות כמו מפורסמים מערביים הינה ההוכחה לכך.

כולל קייטלין?

צפו: אמנית האיפור שהופכת לבנות קרדשיאן בשתי דקות בלבד

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully