וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרטת ומתקמבקת? קארה דלווין מציגה קמפיין לוהט חדש

ליאת להב

31.3.2016 / 7:45

אחרי שהכריזה הסופרמודל החמה ביותר של העת הנוכחית על פרישה מדוגמנות לטובת קריירת משחק, היא מככבת כפנים החדשות של בית האופנה הנחשק סן לורן פריז. דלווין מציגה אופנת אייטיז דרמטית בצילומים תחת ניצוחו של הדי סלימאן, בקולקציה שככל הנראה תהיה האחרונה בעיצובו

סריקה

בווידיאו: "קולקציית פריז" אותה מדגמנת דלווין, בתצוגה שהתקיימה בתחילת החודש בשבוע האופנה בפריז

לפני כשנה הרעידה הסופרמודל החמה ביותר של העת הנוכחית את עולם האופנה כשהכריזה בגיל 23, כשתעשייה שלמה סוגדת לה, על פרישה (זמנית, לפחות) מדוגמנות לטובת קריירת משחק. כעת חושף בית האופנה המוערך סן לורן פריז, תחת ניצוחו של הדי סלימאן, כי דלווין היא הפנים החדשות של "LA COLLECTION DE PARIS" (קולקציית פריז), שעל פי השמועות עלולה להיות הקולקציה האחרונה בעיצובו של הדי סלימאן. המנהל האמנותי המוכשר שידוע בצילומיו היה אחראי גם על הצילומים החדשים של דלווין, שהתקיימו לפני כשבועיים בניו יורק.

דלווין, יפה ועוצמתית כתמיד, לבושה בעיצובי בית האופנה בהשראה מובהקת של שנות השמונים, מתוך הקולקציה שנראתה בתצוגה האחרונה בשבוע האופנה של פריז בתחילת החודש, וספגה ביקורות קשות. בקמפיין מוצגים בין השאר מעיל פרווה אקסטרווגנטי ושמלת פאייטים עם חגורה גדולה, בצבעי שחור-לבן כמיטב מסורת הקמפיינים הסן לורנים. גם תמונת העישון הקבועה שמופיעה בכל סדרת צילומים חדשה של סלימאן נמצאת פה, למי שחיפש. זו לא הפעם הראשונה שהמעצב המוכשר והדוגמנית משתפים פעולה. דלווין הצטלמה לסן לורן פריז ב-2013 ומאז מקפידה ללבוש את בגדי המותג באירועים פומביים. האם הקמפיין מבשר את הקאמבק המיוחל שלה לעולם הדוגמנות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קארה דלווין בקמפיין ל"קולקציית פריז" של סן לורן פריז. שמלת פאייטים וחגורה גדולה בהשראה אייטיזית/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, במאי 2015 זרקה הטופמודל הבריטית פצצה אטומית כשהתחילה לפזר רמזים של פרישה מדוגמנות לטובת השקעה בקריירת משחק. "התחלתי להרגיש ריקנות", גילתה בראיון לוול סטריט ז'ורנל רגע לפני שסרטה החדש "ערים של נייר" יצא לאקרנים: "אופנה סובבת סביב הפן החיצוני וזהו. אין שום חיפוש, זה רק ליצור דברים יפים. זה נורא לחיות בעולם בו אני יכולה לקבל שיחת טלפון ממישהו שיגיד לי ככה וככה, אם חגגתי יותר מדי או אם אני צריכה להפחית במשקל. זה כל כך מכעיס. אם אתם לא רוצים להעסיק אותי, אל תעסיקו אותי".

הדוגמנית השיקה קריירה קולנועית ב-2013 עם תפקיד קטנטן ב"אנה קרנינה". ב-2015 היא עבדה במקביל על שמונה סרטים שונים, כשברקע התפרסמו עוד ועוד ידיעות על אודישנים בהם לקחה חלק. היא השקיעה משאבים רבים בסלילת קריירה קולנועית, כשהנוכחות שלה על מסלולי התצוגות והפקות האופנה הלכה והתמעטה. בחודש יולי בשנה שעברה תהליך הפרישה עלה שלב כשהיא ניתקה את קשריה עם סוכנות הדוגמנות "סטורם" הלונדונית שייצגה אותה מתחילת דרכה בתעשייה בגיל 15.

אוי המבוכה וההלם

כך נראתה התצוגה המאכזבת של סן לורן בשבוע האופנה של פריז

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקסטרווגנטית במעיל פרווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה לגבי עתידו של סלימאן? בשבוע האופנה של פריז שהתקיים בתחילת החודש הוצגה הקולקציה החדשה תחת הנהגתו.

לאחר שנים של רטרו סבנטיזי שתקף בתי אופנה רבין, סלימאן הציג קולקציה שהיתה כולה מחווה לאופנת שנות השמונים. הביגוד עצמו נעשה ללא רבב, הפיטינג מדויק, הסטיילינג עקבי ומגובש, ההגשה ברורה ונקיה. אבל הבגדים נעו בין המפתיע במקרה הטוב ועד הגרוטסקי במקרה הרע. התחושה הכללית היתה של הגזמה בכל דבר. סלימאן עצמו לא נראה בתום התצוגה בשום מקום. דובר מטעם בית האופנה שנשאל אם סלימאן נשאר או עוזב, ענה: "אני לא יודע". גם על השאלה הזו, כמו על הקאמבק של דלווין, נדווח כשתתבהר התשובה.

אך דלווין היא לא הבשורה המרעישה היחידה בקמפיין החדש של סן לורן פריז. גם אושיית האופנה האיקונית ג'יין בירקין מככבת, ומוכיחה בגיל 69 שסטייל זה דבר נצחי, וששיק פריזאי תמיד מצטלם נהדר. השחקנית והזמרת הצרפתיה, שאפילו זכתה לתיק מפורסם על שמה, בעודה בחיים, בעיצוב בית האופנה הרמס, היא בחירה מתבקשת, במסגרת פרויקט צילומים יפהפה של סלימאן הכולל אושיות מעולם המוזיקה. בירקין צולמה כשהיא לבושה בחליפה גברית שתואמת את האטיטוד הקולי שלה, זה שלא משתנה עם השנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'קט ומחשוף עמוק במראה הגברי הכל כך מושלם עליה/מערכת וואלה!, צילום מסך
קארה דלווין בקמפיין לסן לורן פריז. סריקה
תמונת הסיגריה המסורתית של סלימאן/סריקה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכעת בפוזה הדלווינית המתבקשת, הישר לאינסטגרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ג'יין בירקין בקמפיין החדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייקונת אופנה שמוכיחה בגיל 69 שסטייל זה לנצח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבושה בחליפה שהולמת את האטיטוד הקולי שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully