וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תאכזבו את קווין בי: האם תצליחו לזהות מאיזה קליפ לקוח כל אאוטפיט?

ליאת להב

24.4.2016 / 13:00

לפני כחודשיים היא גרמה לנו לצרוח במשרד עם מצעד מערכות לבוש שומטות לסתות בקליפ הסטייליש ל-"Formation". הבוקר היא שחררה בהפתעה את אלבומה החדש "Lemonade", והרעידה אותנו בטיזר בו היא לובשת שמלת שיפון חרדלית מהפנטת של קוואלי. מבחן הסטייל הגדול של ביונסה

צילום מסך

בווידיאו: הקליפ ל-"Formation"

ביונסה שוב מרעידה את העולם. שלוש שנים אחרי ששיחררה בהפתעה את "Beyonce", אלבומה החמישי, שנשמר בסוד - הכריזה הבוקר (ראשון) קווין בי שאלבומה השישי "Lemonade" זמין כעת לרכישה בטידל. ההכרזה הגיעה מיד לאחר ספיישל ששודר ברשת HBO והציג קטעים מהקליפים שילוו את שירי האלבום. אחד מהם כולל לוק מטריף בשמלת שיפון ארוכה ונשפכת בצבע צהוב-חרדלי, מעוטרת ראפלס, בעיצוב רוברטו קוואלי. השמלה לקוחה מתוך קולקציית האביב של המעצב האיטלקי.

כזכור, מלכת הפופ חביבת המעצבים הפציצה לפני כחודשיים בקליפ של "Formation" בלוקים הורסים מבתי האופנה הנחשקים, ביניהם גוצ'י, ז'יבנשי, פנדי, שאנל וצימרמן. היא זיגזגה בין לוק ספורטיבי וסקסי למראה ויקטוריאני מהפנט דרך מראה הפאם פאטאל ועד ההומאז' לשורשיה הקריאוליים ולסגנונות הלבוש בלואיזיאנה. אך זו לא הפעם הראשונה שהיא מציגה חוש סטייל משובח בקליפים שלה. זה הזמן לבחור את עצמכם ולגלות עד כמה אתם באמת בקיאים בחומרים. איך אומרת המלכה? "I'M SO RECKLESS WHEN I ROCK MY GIVENCHY DRESS". חמודה, כולנו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:
תג מחיר: לא תאמינו כמה עלו הבגדים בקליפ ל-"Formation"
מאשדוד אל טקס הגראמי: ביונסה לובשת שמלה של ענבל דרור

מתוך "Lemonade"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלוהים נותן לך לימונים, תעשי מהם לימונדה שיקית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת שיפון-ראפלס מתוך קולקציית אביב 2016 של רוברטו קוואלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully