וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוברות, העונה החדשה

תמר מרקוביץ'

26.5.2016 / 17:00

לאור המהפך האופנתי שעברה הגבה הנשית, זה היה רק עניין של זמן עד שהיא תנכס לעצמה סלוני טיפוח ייעודיים. אחרי הכל, אם הציפורן הגיעה למעמד הזה, הרי גם לפיצ'ר הכי חזק בפנים מגיע. קונספט צרפתי חדש שנחת בישראל מבטיח לעשות היסטוריה. ואף מילה על פינצטה

אתר רשמי

בווידיאו: תצוגת האופנה של רודארטה לאביב 2015 בניו יורק. מופע גבות מהפנט

החיים של קורבנות אופנה מעולם לא היו קלים, אבל אלו שהתבגרו בשנות ה-90 המאוחרות עד תחילת ה-2000 נתקלו בבעיה מורכבת במיוחד - בתפנית חדה מכנף הציפור הלכו הגבות והתעבו, התיישרו, וזה יותר מעשור שהגבות המבוקשות ביותר הן גבות טבעיות ושעירות.

אם נסתכל לאחור, נראה כי הגבות הנשיות עברו מהפכים אופנתיים רבים. בשנות העשרים והשלושים הגבות הדקיקות והקמורות כלפי מעלה היו ה-דבר, והביעו תחכום ואלגנטיות מוקפדת, ובעיקר ביטאו את המסר של התקופה, תור הזהב של הוליווד - מלאכותי, עשוי למשעי, מוקפד. בשנות ארבעים צורת הגבות היתה קרובה לטבעית, כי כשהתותחים רועמים המוזות שותקות. בשנות החמישים, למרות העדינות המופלאה של האייקונים הנשיים של התקופה, עיפרון הגבות היה אביזר חובה בסט האיפור המתפקע והמנוצל היטב - אודרי הפבורן סטייל.

טרנד הגבות – מדריך סטיילינג של תמר מרקוביץ'. אלון שפרנסקי
זה יותר מעשור שהגבות המבוקשות ביותר הן גבות טבעיות ושעירות/אלון שפרנסקי

עבות אכלו בוסר

ב-2016 הדבר האחרון שאתן רוצות להיתפס איתו הוא גבות מרוטות מדי

בשנות השישים והשבעים הפוני העבה כיסה את הגבות שנמרטו עד דק, ובשנות השמונים, עם צעדן הבוטח של האמוזונות והסופרמודלס הראשונות, גבות פראיות ובתוליות שהגיעו הישר מהלגונה הכחולה הוציאו לכולן את העיניים. בשנות התשעים הגזרה הדקיקה חפפה גם לגזרת הגבות שוב, והגדילה לעשות עם תחילת שנות ה-2000 כשקיבלה צורת כנף ציפור ציורית.

מאחר וכל סגנון גבות עד כה הוכיח עצמו כבעל כושר הישרדות של עשור וחצי פחות או יותר, סביר להניח שהמגמה הנוכחית של הגבות - אקספרסיוניסטיות, עבות, פראיות אך מסודרות - תישאר איתנו עוד זמן מה. וכמתבקש - החלו הגבות להתקשט ולייצר טרנדים אופנתיים.

הדוגמנית קיה לואו מדגמנת גבות מחוררות מחוץ לתצוגה של רודארטה בשבוע האופנה בניו יורק. GettyImages
הדוגמנית קיה לואו מציגה גבות מחוררות מחוץ לתצוגת רודארטה בשבוע האופנה של ניו יורק/GettyImages

מתוכשטות ומאובזרות

בשבוע האופנה הניו יורקי בספטמבר 2014 קשה היה להתעלם מאלמנט אחד מקורי, מחוספס ומעודן בו זמנית בתצוגה של רודארטה. האינסטגרם הוצף בתמונות של גבות עם רצף עגילי פירסינג המעטר אותן לכל אורכן.

בינואר 2015 היתה זו מלכת הטראש קים קרדשיאן שנתנה במה מכובדת לגבות. במסגרת צילומי העירום המלא שלה לגיליון פברואר של מגזין "Love", היא חימצנה את הגבות והפכה את עצמה לכמעט בלתי מזוהה. הלוק החדש נחשף ברשתות החברתיות בתמונות לצד חלוצת ז'אנר הגבות העבות של העת הנוכחית - דוגמנית העל הבריטית קארה דלווין.

גבות או לא להיות

ברוק שילדס חוגגת 50 שנות סטייל

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. אינסטגרם, אתר רשמי
קים קרדשיאן לא מסתפקת בעובי ומתדרגת בחימצון הגבות, לצד קארה דלווין/אתר רשמי, אינסטגרם

פראיות במידה

במרץ 2015 שברה ריהאנה את האינטרנט (451,581 לייקים באינסטגרם) כשהציגה את הגבות החדשות שלה. דיוות הפופ האופנתית הישירה מבט למצלמה בצילום וינטג' כשהיא לבושה באאוטפיט שיקי הכולל עגילי שנדליר, מעיל עור וקעקוע סקסי.
אבל יציאת הסטיילינג שגנבה את הפוקוס היתה עיצוב הגבות החדש והשעיר שהציגה כחלק מעבודת הארט שמלווה את הסינגל "Bitch Better Have My Money" מתוך אלבומה השמיני "R8".

אז קארה דלווין ובנות הקרדישיאן, על אף ההבדלים התהומיים בסגנון, הן השגרירות המובהקות של הגבה העבה והישרה. מה רבה היתה אכזבתן של כל אותן פאשניסטות חובבות טיפוח בנות 30 (חצי עשור לפה או לשם) שגילו כי גבה שנמרטה עד דק לא תמיד גדלה ולא חוזרת לעצמה לעולם.

ריהאנה שוברת את האינטרנט עם גבות עבות במיוחד, מרץ 2015. אינסטגרם, צילום מסך
ריהאנה שוברת את האינטרנט עם עיצוב גבות שעיר במיוחד/צילום מסך, אינסטגרם

בעין השערה

הצמיחה של הגבה תלויה כרגיל בגנים, גם בגיל בעלת הגבה וגם באינטנסיביות המריטה. מה שבטוח, כמעט כל אישה מכירה את התופעה המעצבנת של חורים בגבה - תופעה שמקבלת פתרונות איפור נקודתיים רבים מספור בשנים האחרונות.

רשתות האיפור מגיבות בהתאם לדרישות השוק, המגלות כי המילה "גבה" היא אחת המחופשות ביותר במנוע החיפוש הגדול בעולם. זה היה עניין של זמן עד שהגבה תנכס לעצמה סלוני טיפוח ייעודיים - אחרי הכל, אם הציפורן הגיעה למעמד הזה, הרי שגם לפיצ'ר המשמעותי בפנים מגיע. ואכן הושק בפריז לפני כשש שנים הסניף הראשון של סלון "לה בודואר", קונספט צרפתי ייחודי שכולו מוקדש ליופיו של המבט, המציע מגוון רחב של טיפולים שנועדו להדגיש את העיניים ולהעניק מראה הרמוני ומאוזן לפנייך, ביניהם טיפול גבות ייחודי וכן טיפולי ריסים. כיום בצרפת קיימים 12 סניפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קארה דלווין, שגרירה מובהקת של הגבה העבה והישרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע, בזכות הקשר המיוחד לישראל של המייסדת פלורנס טמים, נחתה הרשת בישראל והשיקה את הסניף הראשון בתל אביב (שבזי 67, נווה צדק). הסלון מציג עיצוב זהה לעיצוב הסניפים הצרפתיים (לבן בוהק עם מראות ענקיות ממוסגרות זהב), עם פסקול מונחה ברקע (קרלה ברוני), עם פרוטוקול מדויק שיכולה להעביר רק אישה שהתעסקה 15 שנים בהנדסת חומרה, וסטייל של אחת שמטפחת הרמס צבעונית קשורה לראשה ומשתלבת בחולצת משי עדינה להפליא כמו שיש רק לצרפתיות של אמת.

את הפרוטוקול וההכשרה עוברים אמני עיצוב הגבות המקומיים (כן כן) ישירות מידיה של פלורנס המרשימה, בכדי להעניק מראה טבעי, מדויק ומעודן הנחוש לשמור על רמת איכות, שירות ואמינות הזהה לזו הנהוגה בסניפיה בצרפת.

ברוק שילדס על שער מגזין ווג, מאי 1981. Richard Avedon, סריקה
ברוק שילדס על שער ווג, מאי 1981. מחלוצות הז'אנר הפראי/סריקה, Richard Avedon

בלה בודואר מבטיחים פתרונות חדשניים לשיקום גבות שעברו התעללות, גבות דקיקות, צלקות, מרווח גדול מדי או קטן מדי בין שתי הגבות או כל עניין אחר שעשוי לגרום למבט שלכן להיראות פחות מבשיאו.

התנסות אישית וצפייה בחצי יום עבודה וארבע לקוחות שונות בסניף התל אביבי, הביאו אפילו לחשדנית שכמוני - שלא נתנה כמעט לאף אדם לגעת לה בגבות מזה שמונה שנות שיקום - את המסקנה הבאה: פלורנס טמים היא מאסטרית אמיתית בתחומה. המתודיקה המוקפדת של העבודה מספקת הרבה סיבות להאמין שגם אמני עיצוב הגבות שלה יהיו כאלו שמאפשרים לעצום עיניים ולשכב על כורסת הטיפולים בנינוחות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הוראות הפעלה: כך תנצלי נכון את הגבות שלך
גבות או לא להיות: ברוק שילדס חוגגת 50
פאסיב-אגרסיב: מוצרי טיפוח לפס השיער הבעייתי מכולם

סלון לה בודואר לעיצוב גבות. צילום: בן אומנסקי, מערכת וואלה! NEWS
סלון לה בודואר בנווה צדק. פצצות טיפוח לגבות/מערכת וואלה! NEWS, צילום: בן אומנסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully