וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרילין מונרו הסמויה מן העין: תמונות נדירות מחייה הפרטיים

את הצילומים שהפכו לאיקוניים כולכם כבר מכירים. אך רגעים מחיי היומיום של מרילין מונרו מגלים צד אחד ולא ממש מוכר של הבלונדינית האהובה בכל הזמנים; נינוחה ואמיתית, אך גם יפהפיה וזוהרת כתמיד. גלריה ויזואלית מהפנטת לציון 90 שנה להולדתה

אתר רשמי

בווידיאו: יומן חדשות של British Pathe העוסק במותה בטרם עת של מרילין מונרו.

לצד האימאג'ים הכה מוכרים שלה, היו גם צילומים אחרים של מרילין הפרטית בחיים האמיתיים

היא הייתה אחת הכוכבות האמריקאיות הידועות והאהובות בעולם, אם לא הגדולה מכולן. הנוכחות הבימתית שלה, יופיה הענוג, סרטי הלהיט שכיכבה בהם, מאהביה הנודעים ומותה המסתורי הפכו אותה לאייקון תרבות ואופנה ולדמות פופולרית וידועה. היא ללא עוררין היתה הבלונדינית של כל הזמנים.

החל מתחילת הקריירה שלה כדוגמנית עלומה ועד זמן קצר לפני מותה, היא צולמה רבות, ובעיקר לצורכי קידום ויחסי ציבור של סרטיה. רבים מצילומיה, כמו אלו בשמלה הוורודה מ"גברים מעדיפים בלונדיניות" (1953) ובשמלה הלבנה המתנפנפת מ"חטא על סף ביתך" (1955) הפכו לאיקוניים. הם מעטרים עד היום את קירותיהם של מעריצים בכל העולם. אבל לצד האימאג'ים המוכרים הללו, היו גם צילומים אחרים. צילומים של מרילין הפרטית בחיים האמיתיים. וגם באלו היא הייתה יפהפיה. אבל נלווה להם ממד נוסף: הם לא הציגו את הבלונדינית ממסך הכסף המגלמת את התפקיד שתאם את הדימוי הציבורי שיצרו עבורה סוכנים ומנהלים, אלא את מרילין הלא ידועה - נינוחה ואמיתית.

אילו היתה חיה היום, 1 ביוני 2016, מרילין מונרו הייתה חוגגת יום הולדת 90. אבל כידוע היא מתה בקיץ 1962 באופן פתאומי ובגיל 36 בסך-הכל. לציון הולדתה, הביטו בצילומים הנדירים של הכוכבת האהובה.

עוד באותו נושא:

מרילין מונרו בחוף הים, שלושה שבועות לפני מותה
ברונטית, תמימה ואנונימית: מרילין טרום תקופת הזוהר
תערוכת צילומים אינטימית של הכוכבת נפתחה בלונדון


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully