וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביץ' סטול מיי לוק: שתי דיוות, שמלה אחת

3.6.2016 / 19:31

השבוע דיווחנו על תקרית אופנתית שבה ריהאנה וג'וליה רוברטס נצפו באותה שמלה של גוצ'י. אך הן לא לבד, זה קרה בעבר (בטעות או במכוון) לכוכבות נוספות, ביניהן קים קרדשיאן ואמה כריס, בשלל אירועים מתוקשרים. לפניכם מצעד הפדיחות על השטיח האדום. מי לבשה את זה יותר טוב?

מערכת וואלה!

בווידיאו: כל מה שצריך לדעת על תקרית קלי וברנדה של ריהאנה וג'וליה רוברטס.

השטיח האדום מצליח לספק הרבה רגעי סטייל מעוררי השראה, אבל גם לא מעט פדיחות בלתי נשכחות. שמלות שנקרעו במהלך האירוע, ביגוד בסגנון מחריד, עירום מביך או סתם טעם רע. אבל זכורים גם כמה לוקים אופנתיים די מוצלחים שפשוט כוכבת אחרת חשבה עליהם קודם. יותר נכון תועדה איתם קודם. אין פדיחה גדולה יותר מלהגיע לאיוונט מתוקשר ולראות מולך כוכבת (יפה יותר או פחות) לבושה כמוך בדיוק. אבל בתקופה שבה כל אאוטפיט מסוקר מהעקב ועד העגיל, גם ללבוש שמלה שכוכבת אחרת לבשה בעבר לאירוע אחר זה לא מצב אידיאלי. וכן, יש פתח להשוואות מכל זווית.

השבוע ראינו את ריהאנה המצודדת לבושה בשמלת תחרה ירוקה מקולקציית אביב 2016 של גוצ'י בניו יורק. מיד הוצפה הרשת בתמונות של ג'וליה רוברטס באותה שמלה בדיוק. רוברטס הלכה על לוק אלגנטי צנוע בטקס הפרסים של מגזין Instyle, ואיבזרה עם משקפי ראייה, בזמן שרירי בחרה באופן לא מפתיע בגרסה החושפנית שלא מאמינה בקומביניזון. השתיים הוכיחו את כוחה הוורסטילי של השמלה, והראו כמה שהטאץ' האישי יכול לשנות הכל. לרגל המאורע שזכה לתגובות רבות, נזכרנו בעוד כמה מראות כפולים של הכוכבות.

עוד באותו נושא:
תצוגת האופנה של ג'וצי בכנסיית ווסטמינסטר מעוררת סקנדל
חופשה כפרית מלכותית: תצוגת הקרוז של דיור בלונדון
קים קרדשיאן הלכה רחוק מדי עם המראה הקשוח

איזו תקרית אופנתית הכי הרעישה אתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully