וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופנה היא חלק נכבד מהחיים שלי": ביונסה נבחרה לפאשן אייקון של השנה

7.6.2016 / 10:38

למרות הימורים על זכייה של מישל אובמה בתואר הנכסף, נבחרה קווין בי לאייקון האופנה על ידי מועצת מעצבי האופנה של אמריקה. בטקס הגלאמי שהתקיים אמש בניו יורק היא לבשה חליפת טוקסידו של ז'יבנשי, וסיפקה נאום מרגש במיוחד בו הודתה לסבתה ואמה התופרות

צילום מסך

בווידיאו: מצעד האאוטפיטים ההורסים של ביונסה בקליפ ל"פורמיישן"

ביונסה נבחרה לאייקון האופנה של השנה מטעם ה-CFDA, מועצת מעצבי האופנה האמריקאיים. כשהוכרזו המועמדים לתואר הנכסף בחודש מרץ האחרון, היה נדמה כי למרות הבאזז וההערכה האינסופית לה זכתה הכוכבת לאחרונה - את הטייטל תקבל האישה הראשונה של אמריקה, הגברת מישל אובמה, במחווה לשנתה האחרונה בבית הלבן. שמה של הזוכה נשמר בסוד עד סוף הערב, בטקס סופר-גלאמי שהתקיים אמש בניו יורק. נשיאת המועצה, המעצבת דיאן פון פירסטנברג, הכריזה על הזוכה לשנת 2016, והעניקה לה את הפרס. ביונסה לבשה חליפת טוקסידו של ז'יבנשי ואיבזרה בכובע רחב שוליים שהפך לאקססורי הכי מזוהה איתה בשבועות האחרונים.

"אני מרגישה כל כך אהובה וכל כך גאה. מאז שאני זוכרת את עצמי, אופנה היא חלק נכבד מהחיים שלי", סיפרה ביונסה בהתרגשות בנאום הזכייה. "הכל התחיל לפני שנולדתי. רבים מכם אינם יודעים זאת, אבל סבתא שלי היתה תופרת. לסבים שלי לא היה מספיק כסף והם לא יכלו להרשות לעצמם לממן את לימודיה של אמי בבית הספר הקתולי. סבתי תפרה בגדים עבור הכמרים והנזירות, ומדים עבור הסטודנטים - תמורת החינוך של אמי. המתנה הנפלאה הזאת, כישרון התפירה, עבר אל אמי שלימדה אותי בילדותי את העקרונות". את אותו הכישרון של הסבתא והאמא, אגב, היה ניתן לראות בתחילת דרכן של "דסטניז צ'יילד", להקת הבנות התוססת של ביונסה וחברותיה, כשעוד לא היו מצליחות מספיק בשביל להופיע בבגדי קוטור.

ביונסה זוכה בתואר אייקון האופנה לשנת 2016 מטעם מועצת האופנה האמריקאית. GettyImages
"אמא שלי היא מדהימה ויפה והיא נמצאת כאן הערב". ביונסה בנאום תודה/GettyImages
"אמא שלי עיצבה את שמלת הפרום שלי, שמלת הכלה שלי, השמלה לטקס פרסי CFDA הראשון שלי, שמלת הגראמי הראשונה שלי, והרשימה הולכת ומתארכת"

"אמא שלי היא מדהימה ויפה והיא נמצאת כאן הערב. היא בעצם עיצבה את שמלת הפרום שלי, שמלת הכלה שלי, השמלה לטקס פרסי CFDA הראשון שלי, שמלת הגראמי הראשונה שלי, והרשימה הולכת ומתארכת. זה מבחינתי הכוח האמיתי של אופנה. זהו כלי למציאת זהות משלך", מסכמת ביונסה וממשיכה בתודות. "אז תודה לאמא שלי, לסבתא שלי, לדוד שלי, תודה לכולכם. תודה שהראיתם לי שזה הרבה מעבר לבגדים שאת לובשת וליופי שלך. תודה שהראיתם לי שכדאי לקחת סיכונים, שחשוב לעבוד קשה, ולחיות את החיים בתנאים שלי. תודה רבה על הפרס המדהים, אני אף פעם לא אשכח את הלילה הזה. אלוהים יברך את כולכם. תודה".

מלבד ביונסה, שזכתה כמובן בפרס הנחשק ביותר, היו עוד זוכים חשובים: פרס המעצב הבינלאומי ניתן כמצופה לאלסנדרו מיקלה עבור תרומתו לבית האופנה האיטלקי גוצ'י והפיכתו למותג החם של עולם האופנה. ברנדון מקסוול זכה בפרס המעצב המבטיח; מעצב אופנת הנשים של השנה הוא מארק ג'ייקובס הפופולרי בקרב נשות אמריקה; מעצב אופנת הגברים הנבחר הוא ת'ום בראון; את פרס האביזרים קיבל מותג התיקים עתיר הבאזז מנסור גבריאל של רייצ'ל מנסור ופלוריאנה גבריאל. פרס מפעל חיים הוענק על ידי קלווין קליין למעצבת הניו יורקית דונה קארן.

עוד באותו נושא:

מאשדוד אל טקס הגראמי: ביונסה בשמלה של ענבל דרור
סופרבול בסטייל: ביונסה במחווה אופנתית למייקל ג'קסון
מאדאם פאטאל: ביונסה בקליפ מגה-סטייליש מהפנט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ביונסה זוכה בתואר אייקון האופנה לשנת 2016 מטעם מועצת האופנה האמריקאית. GettyImages
"תודה שהראיתם לי שזה הרבה מעבר לבגדים שאת לובשת וליופי שלך"/GettyImages
ביונסה זוכה בתואר אייקון האופנה לשנת 2016 מטעם מועצת האופנה האמריקאית. GettyImages
דיאן פון פירסטנברג מעניקה לקווין בי את הפרס/GettyImages

בחנו את עצמכם: האם תצליחו לזהות מאיזה קליפ לקוח כל אאוטפיט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully