וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מעצבת ולנטינו תחליף את ראף סימונס בדיור

26.6.2016 / 13:30

סוף לספקולציות - מסתמן תחליף לראף סימונס בדיור. בית אופנת העל שנפרד מהמנהל הקריאטיבי באוקטובר 2015 לאחר שהוחלט לא לחדש עמו את החוזה בתום שלוש שנות עבודה, החתים ככל הנראה את מריה גרציה קיורי, מעצבת בית ולנטינו. האיטלקיה המנוסה תציג קולקציה ראשונה בחודש הבא

קרדיט תמונה: גטי

בווידאו: תצוגת קוטור אביב 2016 של דיור בפריז (בעיצוב צוות עוזריו של סימונס).

במרץ השנה, בזמן שבוע האופנה של פריז, נשאלה מריה גרציה קיורי אם היא מנהלת משא ומתן עם דיור בעניין הצטרפותה לבית האופנה כמנהלת קריאטיבית במקומו של ראף סימונס שעזב מספר חודשים קודם. תשובתה של המעצבת האיטלקיה המשמשת כמעצבת שותפה בוולנטינו הייתה כי מדובר בלא יותר מ"שמועות". אבל מספר מקורות בחו"ל, בין היתר יומון האופנה wwd, מגזין הארפר'ס בזאר, מגזין W, הניו-יורק טיימס והטלגרף הבריטי, מדווחים כעת כי בית האופנה הצרפתי סיכם עמה עקרונית חוזה שיהפוך אותה בקרוב למנהלת הקריאטיבית והמעצבת הראשית של המותג היוקרתי.

מעצבת בית האופנה ולנטינו, מריה גרציה קיורי, ניו יורק, דצמבר 2015. GettyImages
תהיה האישה הראשונה לנהל קריאטיבית את דיור. מריה גרציה קיורי/GettyImages

אם המינוי אכן ייצא לפועל, קיורי תסיים זוגיות מקצועית ארוכת ימים עם פיירפאולו פיצ'יאולי, שותפה בוולנטינו, וגם תהיה האישה הראשונה בתפקיד.

קודמים בתפקיד, לאחר מותו ב-1957 של כריסטיאן דיור, היו איב סן לורן, מארק בוהאן, ג'יאנפרנקו פרה, ג'ון גליאנו וראף סימונס. האחרון עזב את בית האופנה באופן מפתיע באוקטובר שנה שעברה בתום חוזה בן שלוש שנים, ככל הנראה על רקע מחלוקות בנוגע לחופש קריאטיבי. קודמו בתפקיד, ג'ון גליאנו, פוטר מתפקידו במרץ 2011 לאחר שתועד למרבה המבוכה בהתפרצות אנטישמית וגזענית בבר פריזאי.

גווית פלטרו עם שני מעצבי בית האופנה ולנטינו, מריה גרציה קיורי ופיירפאולו פיצ’יאולי בגאלת המט, מאי 2013. GettyImages
מריה גרציה קיורי/GettyImages

קולקציית ריזורט 2017 של דיור שהוצגה לאחרונה בלונדון וקולקציות קוטור 2016 וקדם-סתיו ל-2016/17 שהוצגו קודם בפריז, עוצבו על-ידי שני עוזריו של סימונס, סרג' רופייה ולוסי מאייר, שהחליפו אותו בתפקיד באופן זמני. יצירותיהם זכו בדרך-כלל לתשבוחות.

קיורי תציג קולקציית רדי-טו-וור ראשונה בעיצובה עבור דיור בסתיו הקרוב לעונת אביב 2017. במקביל, יציגו לראשונה גם אנטוני וקארלו לסן-לורן ובושרה ז'ארר ללנווין. דיור או ולנטינו לא הגיבו רשמית עד כה.

עוד באותו נושא:

חופשה כפרית מלכותית: תצוגת קרוז 2017 של דיור בלונדון
ראף גבוה: כל הסיבות להצטער על עזיבתו של ראף סימונס את דיור
חולון פינת פריז: סופי מצ'טנר פותחת את התצוגה היוקרתית של דיור

ראף סימונס בתום תצוגת אביב 2016 של דיור, פריז. AP
החוזה לא חודש. מעצב דיור היוצא ראף סימונס/AP
תצוגת קולקציית הביכורים של ראף סימונס לדיור, סתיו/חורף 2013, פריז. GettyImages
ראף גבוה. קולקציית סתיו/חורף 2013/14 של ראף סימונס לדיור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully