וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילום העירום במקלחת עלול לשלוח את שפנפנת הפלייבוי לכלא

אסור לפספס

19.7.2016 / 7:50

דני מת'רס, הדוגמנית שהוכתרה כ"שפנפנה לשנת 2015", עשויה לשלם מחיר כבד על חוסר הכבוד והרשעות שהפגינה, כשצילמה אישה עירומה במקלחות בחדר כושר וצירפה לתמונה כיתוב משפיל. היא התנצלה על מעשיה אך ככל הנראה תעמוד למשפט

SNAPCHAT

בסרטון – הדוגמנית מתנצלת אחרי פרסום התמונה

שפנפנת הפלייבוי והדוגמנית דני מת'רס למדה שיעור או שניים על נימוסים ומדיה חברתית לאחר שתמונה שצילמה ופירסמה בסנאפצ'ט עשויה להכניס אותה לכלא.

פקידים במכון הכושר בלוס אנג'לס, בו מתאמנת מת'רס, פנו למשטרה בעקבות תמונה שהעלתה הדוגמנית ובה נראית מתאמנת כבדת משקל עירומה בתאי ההלבשה. לדבריהם: "היא הפרה בבוטות את זכותה של האישה לפרטיות כשצילמה אותה במקלחת ללא ידיעתה". כמו כן, כניסתה למועדוני רשת הכושר נאסרה.

החוק בארצות הברית אוסר על הפצה של תמונות אינטימיות ומת'רס עברה עליו כשפרסמה את תמונת העירום בסנאפצ'ט שלה, בליווי כיתוב משפיל: "אם אני לא יכולה למחוק את המראה הזה מהראש, גם אתם לא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מת'רס עושה שיימינג לאישה אלמונית במקלחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

האישה המצולמת לא הזדהתה והיא מוגדרת כ"אלמונית" בדוח החקירה. עם זאת, מת'רס, שזכתהנ לתואר "שפנפנת השנה לשנת 2015" של פלייבוי, מחקה את התמונה במהירות והתנצלה על מעשיה. לאחר מכן היא אף סגרה לחלוטין את חשובות האינסטגרם, הטוויטר והפייסבוק שלה ו"ירדה למחתרת".

ביום שישי האחרון היא אף שלחה מייל לחברותיה לאחוזת פלייבוי בו היא מתנצלת על "רוח השטות המרושעת" שהפגינה ומודה שאין לה שום תירוצים. במייל היא הגדירה את מעשיה כטעות והצטערה על ה"שליליות והשנאה שנגרמה בשל כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הדוגמנית ושפנפנת הפלייבוי דני מת'רס. GettyImages
מת'רס באירוע נוצץ באחוזת פלייבוי/GettyImages

עוד באותו נושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully